Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Hula Hoop - vhodná aeróbna aktivita?
Autor Zpráva
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2014 21:57


Dobrý deň,

Chcel by som sa opýtať, zostavujem si nový tréningový plán z dôvodu blížiacej sa školy, a narazil som na jeden problém :/

Behával som 4x týždenne po 45 minútach lenže teraz mi to nebude jednoducho vychádzať. Potreboval by som nejakú aeróbnu aktivitu, ktorou by som mohol prispieť k spaľovaniu prípadných nežiadúcich tukov, zameriavajúc sa na čo možno najväčšie šetrenie nôh (tým sa chcem o to viac venovať pri posilovaní nakoľko doteraz som viac venoval priestor hornej časti tela).
A preto by som potreboval poradiť vhodnú aeróbnu aktivitu.

Čo by ste povedali na cvičenie s Hula hoop? Pýtam sa, lebo som nenašiel o tom v diskusií ani na internete žiadne informácie čo sa týka súvislosti zároveň i s posilovaním (ako doplnku) a formovaním postavy. Myslíte si, že by som tým mohol nahradiť plnohodnotne jeden deň behu (mohol by som ho zaradiť napríklad po skončení posilovania v rozmedzí 15-45 minút) ?

Viem, že je to špecifický druh aktivity, ale častokrát aj keď pršiava nemám možnosť ísť von behať, a hnevá ma poslednú dobu, že ten beh som viackrát vynechal a aj mi v daný deň nejaká aeróbna aktivita chýba, bolo by toto dobré, alebo by ste volili niečo iné? Aký je váš názor?
balbi

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2014 08:13


Být tebou, nechám tam aerobku jen 3x týdně a někde nechám trochu volnější řežim. Pokud si dobře pamatuju, tak tvým cílem není hubnout několik desítek kilo, tak nechápu, proč by tam té aerobku muselo být tolik, ono i nadmíra není vhodná, pak se tělo ozve samo. Máš tam posilku, k tomu 3x aerobku, to bohatě stačí na udržení-zlepšení kondice.
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2014 08:57


Vporiadku No mojim cieľom bolo schudnúť (zhodiť tuk ktorého som mal predtým celkom dosť, i keď som nebol zase zavalitý, ale je to po dvoch mesiacoch hrozne vidieť ) a teraz je mojim cieľom postupne len udržať súčasnú formu postavy a zároveň ísť pomaličky do objemu a budovať základ, ktorý som už položil priberaním čistej svalovej hmoty Nevedel som, koľkokrát to stačí, ale keď hovoríš, že 3x je bohate, tak to tak asi nechám, bude to aj časovo jednoduchšie

A ak sa smiem spýtať ešte, ten Hula hoop, aký máš názor na to ako aerobnu aktivitu? Len do budúcna aby som vedel
balbi

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2014 09:03


Tak pokud plánuješ jít postupně do objemu, tak 3x týdně běh bude až až, budeš pak muset přidat víc na jídle, aby šla váha nějakým směrem nahoru, to pak uvidíš, jak se to bude pohybovat.

Těžko říct, vůbec nedokážu odhadnout ,kolik u toho člověk může spálit (dočetl jsem se na zahraničních webech, že cca 210 calorií za půl hodiny), více méně stojíš na místě a kroutíš tělem, ale nedokážu si představit, že člověk stojí 30-45 minut a kroutí se, to mi přijde úsměvné Spíš na nějaké odreagování-zablbnutí, ale moc velkou váhu bych tomu nepřikládal.
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2014 09:53


Jasné, ono ja chcem ísť do objemu s čo najmenším možným prírastkom do tuku aby som vybudoval fakt že peknú postavu Aj ja som to tak našiel, ono ja mám kruh doma a niekedy si ho zatočím pri pozeraní nejakého filmu či seriálu, naučil som sa to už dobre takže vpohode ho udržím vo vzduchu aj hodinu a pritom to ani nevnímam :D Ono mi len išlo o to počuť názor na ten kruh, lebo mierne mám problémy s kolenami a po betóne sa mi behať nedá, no a čo chodievam behávať tak keď naprší, je to v lese, je tam strašné blato a častokrát to nestihne vyschnúť práve keď potrebujem ísť behať, tak by som to v takéto dni chcel niečím vynahradiť, napríklad týmto kruhom, ale len v takejto variante kedy beh neni možný
balbi

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2014 18:12


Ono bude dělat hodně strava, držet sacharidy hodně na komplexních, sice větší množství, ale není potřeba to hnát rychlýma.
Tak zas na druhou stranu pokud chceš něco dělat a nemáš jinou možnost, tak můžeš i toto, není to tak fyzicky náročné a když tě to baví, tak proč ne
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2014 10:29


Ďakujem ešte raz veľmi Balbi Neviem, ako sa ti odvďačiť, vďaka tebe to mám celé kompletné, a môžem sa spokojne venovať ostatným veciam a doštudovaniu chýbajúcich vecí Ešte raz skutočne vrelá vďaka, a keby si čokoľvek potreboval v budúcnosti, tak sa ozvi

Posielam ti ešte jedálniček na dnešok, raňajky sú za mnou a akurát idem hula hoop dať, čo naň povieš? Ešte mi tam chýba dať nejaké tie kcal, ale rozmýšľal som nad 50 g nestlé fitness neochutených cereálií do dopolednej sváčiny, sacharidy zo zemiakov na obed dať na 120g a pozvyšovať prípadne nejaké tie časti ostatných jedál

[u][/u]


Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist