Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Pečivo (Knäckenbrot X Celozrnné pečivo X "polystyrénové" chlebíčky
Autor Zpráva
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2014 09:07


Dobrý deň, chcel by som sa vás opýtať na názor na tieto potraviny a doplniť si tak chýbajúce informácie o tejto potravine.

Zaujíma ma hlavne:
1. Je podľa vás vhodné konzumovať akékoľvek pečivo pri posilovaní v
malom množstve, alebo by ste ho vyradili úplne (bez ohľadu na to, či v
objemovke, alebo rysovačke)?
2. V akých prípadoch by ste zaradili pečivo do svojho jedálnička?
3. Aký je váš názor na celozrnné (skutočne myslím kvalitné celozrnné)
pečivo v rysovačke, a aj v objemovke?
4. Aký je váš názor na knäckenbrot-y (s obsahom ražnej celozrnnej múky
aspoň nad 85%) v rysovačke, a aj v objemovke?
5. Aký je váš názor na „polystyrénový“ neochutený chlieb v rysovačke, a
v objemovke?
6. Kedy je podľa vás najvhodnejšie jesť takéto pečivo, ako často by ste ho
v prípade záujmu zaradili ho do jedálničku
7. Vaše nejaké skúsenosti so zaradením tohto druhu stravy do jedálničku,
všímali ste si nejaké negatívne zmeny alebo v akom množstve a ako
často ste ho jedávali? Prípadne nejaké typy na konkrétne pečivo
môžete aj uviesť.


Založil som túto tému, pretože som nenašiel nikde potrebné informácie (ani po prezretí diskusií) o kvalitných celozrnných pečivách a hlavne Knäckenbrot-och, ktoré mi veľmi chutia a predovšetkým tieto ma zaujímajú spolu so zahnutím hlavne vyjadrení k Rysovačke v odpovedi (prosím, bol by som veľmi rád, ak by to porovnali aj s objemovou fázou).

Bol by som veľmi rád, ak by sa tu našiel niekto, kto by mi vedel poradiť a vysvetliť, prečo takéto pečivo je vhodné/nevhodné do jedálničku a mohol medzi sebou i porovnať „polystyrén“ x knäckenbrot a kvalitné celozrnné pečivo, snažil som sa nájsť články na internete ohľadne tejto problematiky ale alebo som nenašiel nič, alebo jednoducho sa informácie na viacerých weboch líšili, a ja si neviem urobiť o tom skutočne obraz. O bielom a tmavom pečive a jeho nevhodnosti pri konzumácií viem, vzhľadom na múku z ktorej je vyrábané, ale pri týchto, vyrobených so skutočne celozrnnej múky neviem sa zorientovať, a aj preto vás prosím o radu.

Ak by ste chceli vedieť o mne, tak som endomorf, dokončil som fázu spaľovania tukov a bol by som veľmi nerád, ak by som robil čokoľvek, čím by som napomáhal k priberaniu „nezdravej hmoty“ pri nahadzovaní sacharidov do stravy. Snažím sa dopĺňať si informácie o strave a mať prehľad a komplexne rozumieť jednotlivým potravinám v mojom jedálničku, neustále sa vzdelávam a snažím sa rozširovať svoje vedomosti pretože stravu beriem ako plnohodnotnú súčasť posilňovacieho tréningu (v skratke: behám 4x týždenne 40 min mierne zvlnený terén, posilňovanie s činkami 5x týždenne).

Momentálne mám fázu po rysovačke (výsledkom je pás 69 z 89 ktorý by som chcel pri naberaní čistej svalovej hmoty udržať) a preto ma zaujímajú sacharidy z tohto druhu stravy, polystyrén som jedával počas rysovacej fázy 5x týždenne 1x denne v množstve 30g vždy hodinu po tréningu, a teraz po dokončení rysovačky som dostal chuť na tie knäckenbrot-y alebo nejaké celozrnné pečivo, jedával by som ho 1x denne 1-2x v týždni maximálne, do 40g pečiva s lyžičkou medu alebo lekváru (je to podľa vás vporiadku v takomto množstve s tým pečivom, alebo je to veľa/prípadne málo?). Chcel by som vedieť, či je to s tým pečivom aj polystyrénom vporiadku, alebo či (ak chcem dosahovať fakt dobré výsledky, snažím sa k tomu pristupovať veľmi profesionálne a sériózne) by ste ho radšej úplne vyradili zo stravy, nemám problém to urobiť aj keď mi dosť naň idú chute, ale pokiaľ by tu bola možnosť, aspoň občas by som si ho chcel dopriať.

Ďakujem vám všetkým za prečítanie a prípadne odpovede, prajem pekný deň

P.s. Plánujem si najbližšie dni urobiť tréningový vlog a tam rozpíšem svoj tréning, príjem sacharidov, ciele a podobne, predtým som sa ale chcel opýtať na toto, nakoľko idem na tri dni preč a toto ma už dlhodobejšie veľmi zaujíma, nerád žijem v neistote
balbi

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2014 15:40


1. Tak ono na pečivu není nic extra, je to pšeničná mouka, jednou za čas na tom nevidím nic špatného, ale dával bych spíš celozrnné.

2. Vyjimečně, určitě není potřeba ho tam mít denně, ale jak jsem řekl, v případě celozrnného v tom není problém, například k vajíčkám nebo tak.

3. V objemu klidně častěji, v dietě už s mírou, spíš vyjimečně, v dietě se většinou vlní a pečivo není moc vhodné.

4. Nevidím důvod, proč by tam něco takového mělo/muselo být, je spousta lepších zdrojů sacharidů.

5. To stejné jako 4. , více méně v tom nevidím smysl, ale tak když to nebude pravidelně a bude to vycházet do celkévho příjmu, proč ne.

6. Ty otázky jsou na jeden princip, prostě vyjimečně si ho dát, k snídani, na svačiny, když je to opravdu kvalitní pečivo.

7. Tak ono nepřibereš jen proto, že si dáš pečivo, záleží, jak to vychází do celkového denního příjmu, občas si dát kvalitní pečivo je v pořádku, denně a ještě k tomu klasické "bílé" bych nedával.

Jde o to, z čeho je to pečivo vyrobeno, klasické je z bílé mouky, pšeničné, jde o to, jaký ma glykemický index a celkově není moc vhodné, když už, tak kvalitní celozrnné pečivo, to je v pořádku, ale není potřeba ho dávat pravidelně.

Zase ale není potřeba z toho dělat kdo ví co, když nejsi v tvrdé dietě a máš na to chuť, tak si to prostě dej a přizpůsob tomu celkový denní jídelníček, aby ti to vycházelo a je to v pořádku.
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 09:52


Ďakujem ti veľmi pekne za odpovede Nakoľko sa riadim len mne dostupnými informáciami a v svojom okolí nepoznám nikoho, kto by sa do tejto problematiky vyznal, tak som zavítal sem a snažil sa poinformovať ako som písal od skúsenejších ľudí so zodpovednejším prístupom k posilovaniu, na internete sa dočíta rôzne a častokrát som narazil už na mylné informácie, preto si radšej každú neistú informáciu overím, aj preto tak detailné otázky lýšiace sa od seba v detailoch, pýtal som sa na všetko čo ma napadlo v tejto súvislosti za posledný mesiac, som rád, že sa ti to chcelo prečítať a odpísať mi, mal som mierne obavy, či na tento môj detailizmus bude mať niekto "nervy" :D

Osobne plánujem z pečiva jedávať iba spomínané knäckenbroty a pšeničné chlebíčky/plátky (mnou spomínaný "polystyrén") a budem sa snažiť ich nahradiť ešte častejšie vhodnejšími sacharidmi, ono vyradiť pečivo z jedálnička zatiaľ neplánujem, tak ako neplánujem sa zatiaľ stravovať plne súťažne, no chcel by som sa časom priblížiť jedálničkom čo najviac k takejto forme stravovania (o samotné súťaženie mi ani tak nejde ako o priblíženie sa k svojej vysnívanej postave), dodržujúc aj zásady zdravého stravovania prospešného pre telo, čo je základ v mojich očiach. Pečivo mi raz za čas chutí, neviem si predstaviť s čím iným by som si dal občas keď na to príde chuť trošku medu alebo lekváru (v jogurte to nie je ono, tam to len dochutí jogurt a vločky a nevychutnám si to tak ), a preto som sa na to chcel opýtať nakoľko je to nemalý zdroj sacharidov Budem ho jedávať aj naďalej len ráno, alebo hodinu po tréningu tak 2-3x max v týždni.

Som rád, že si mi poradili, som si hneď istejší, do jedálnička mi to vychádza do denného príjmu aj po stránke kcal, aj po stránke pomeru bielkovín: sacharidov: tukov tak som rád, že to je vporiadku v takomto prípade. Ešte raz veľmi pekne ďakujem

P.s. Kebyže máš/te hocikto časom nejaké ďalšie skúsenosti, názory, nové poznatky atď, a podelíte sa s nimi v topicu (pre mňa, i možno pre ostatných) bude to len super
balbi

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 19:01


No přiznám se, že nemám rád dlouhé texty, ale většinou jsou to právě jen články o víc informacích, které si žádají pozornost čitatele, to mi nevadí, rád se tím prolouskám a odpovím na co možná nejvíce otázek

Jako jsou mnohem lepší zdroje sacharidů, jak už jsem říkal, ale jak říkám/říkáš, na soutěž se zatím nechystáš, tak ničemu nevadí, když se tam občas objeví nějaký kousek kvalitního pečivo nebo i ty knackenbroty či chlebíčky.

Ono pečivo na druhou stranu může dělat problém v tom, že obsahuje lepek, což mnozí lidé také zrovna nemusí, ale pokud s tím dotyčný jedinec nemá problém, tak jednou za čas se nic nestane, když se v jídelníčku něco z toho objeví
Illusion Will

Člen
# Zasláno: 21 Srp 2014 22:07


Ďakujem ešte raz Lepok mi problém nerobí a tak raz za čas si tie knäckenbroty doprajem, určite sa to budem snažiť ale obmedziť na minimum
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist