Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Cyklistika + posilovna
Autor Zpráva
Petr26

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2014 20:25


Zdravím, chtěl bych vědět, jak je vhodné zkombinovat cyklistiku a posilování.
Přes rok už cvičím fullbody 3x týdně na objem. Po přečtení pár článků jsem zjistil, že pro cyklistiku není vůbec vhodný objemový trénink, protože se svaly nestačí okysličovat. Jaký by tedy byl pro mě vhodný tréninkový plán, abych se mohl posouvat v cyklistice? Téměř vždy když jdu po tréninku v posilovně na kolo, mám neustále namožené nohy a v kopcích je to hodně znát. Jak často tedy cvičit nohy? Jinak jezdím tenhle tréninkový plán cca 4 měsíce
Den 1
1) Mrtvý tah se širokým úchopem a úzkým postojem nebo sumo mrtvý tah – 5 sérií x 5 opakování
2) Čelní dřep (činka na prsou, užší postoj) – 4x5
3) Bulharský dřep (druhá noha vzadu na lavičce) s jednoručkami – 3x8 (na každou nohu)
4) Švih s činkou z předklonu (dumbell swing) – 3x10 (každou rukou)
5a) Výpony ve stoje na stroji, příp. výpony na legpressu – 3x10-12
5b) Výpony vsedě – 3x10-12
6) Kliky na bradlech (tělo v mírném předklonu) – 3-4x8-10


Den 2
1a) Tlaky jednoručkami na šikmé lavici – 5 sérií x 5 opakování
1b) Přítahy velké činky v předklonu (úhel těla se zemí 45°) – 5x5
2a) Tlaky s jednoručkami vsedě nebo vestoje – 3x6-8
2b) Přítahy horní kladky úzkým držákem na hrudník (nezaklánět se) – 3x6-8
3a) Pullover (s velkou činkou nebo jednoručkou) – 3x8-10
3b) Tahy lanového držáku k obličeji, vestoje nebo vsedě (face pulls) – 3x8-10
4a) Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem – 2-3x8-10
4b) Tricepsové stlačování kladky s lanovým držákem – 2-3x8-10

Den 3
1) Dřep s činkou na zádech (možné i s dosedem na lavičku, širší postoj) – 5x5
2) Tlaky s jednoručkami na rovné lavici – 5x5
3) Shyby nadhmatem nebo podhmatem (úchop mírně větší než šířka ramen) – 5x5
4) Silové přemístění (z předklonu, od kolen) a výrazový tlak – 3-4x5
5) Vytáčení vestoje do stran s kotoučem v natažených pažích – 2x6-8 (na každou stranu)
6) Výpony ve stoje na jedné noze (v jedné ruce jednoručku) – 3-4x8-10 (na každou nohu)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist