Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / jidelnicek - jidla - doplnky
Autor Zpráva
FeeDee

Člen
# Zasláno: 24 Led 2013 15:44 - Změnil/a: FeeDee


Ahoj, začal jsem si sepisovat jídelníček a uvítal bych pomocnou ruku.

Já: 75kg 175cm - cílem změnit životní styl co se týče stravy.
Byl bych velice spokojen dotáhnout to na 80kg s tím, že bych se zbavil tuku na břiše. Nemám v úmyslu toho dosáhnout za určitý čas, prostě žádné extrémy ani striktní odměřování gramu jídla.

Se cvičením zkušenosti mám - spíš mi dělá problém si rozvrhnout kdy co cvičit. Vždycky sem to bral stylem, budu cvičit to co sem dlouho necvičil... na nohy došlo tak v 5-ti %. Do posilovny bych to zvládal tak 3-krát do týdně.

Teď co mě zajímá, má smysl pouštět se do nějaké superkompenzace či vln a nejprve zhodit tuky(můj přednostní cíl), nebo stačí sestavit obyčejný jídelníček(stejné hodnoty každý den), kterého když se budu držet tak se tuk "sám vstřebá" po jisté době? Nebo nic takového nefunguje?

Druhé s čím bych potřeboval pomoct jsou jídla. Rozdělení sach./bílk./tuky do dne víceméně vím. Spíš mě zajímají konkrétní jídla. Co si vaříte ráno, na oběd, večeři tak, aby to nebylo stereotypní. Jíst den co den ráno vločky, na oběd kuře s rýží a večer tvaroh nebo tvarůžky bych asi dlouho nevydržel. Troubu bohužel k dispozici nemám, akorát pánev, hrnec a mikrovlnku. Budu vděčný za každý tip !

Asi je nutné si pořídit váhu a vše si alespoň zhruba vážit co?
Je zbytečné investovat do BCAA, spalovače či něčeho jiného?
Co např. sójový protein, je možné s ním nahradit BCAAčka?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 25 Led 2013 20:08


Takže začni s 3x týdně fullbody tréninkem. Žádný stroje, žádný izolovaný cviky. Jeď vícekloubové základní cviky, ze začátku klidně jen s váhou vlastního těla.

Tuk se sám nevstřebá. Buď posiluješ s pozitivní energetickou bilancí na objem, nebo s negativní na zhubnutí. Dá se to velmi blbě zkombinovat. Nejlepší je po silové části jít dělat kardio a potom hodinu nic nejíst. Vlny mají smysl a fungují.

S jídlem to nehroť. Snaž se jíst pestře a hlavně zdravě. Zelenina, libové maso, především ryby, komplexní sacharidy, zdravé tuky, mléčné produkty. Základní náčrt jídelníčku je zde na fóru.

Ano, je dobré si vše ze začátku vážit. Postupně to budeš mít v oku. Ze začátku nic suplementovat nemusíš, pokud chceš hubnout. Jen snad nějaký dobrý multivitamín, rybí tuk, lecithin a Synephrin jako nakopávač. Sójou nejde nahradit BCAA. Zkus si najít na netu co to je BCAA.


42let @ 195cm @ 125kg
FeeDee

Člen
# Zasláno: 27 Led 2013 17:44


Co to jsou BCAAčka vím, sójový protein, který je mimochodem dost levný, jich obsahoval vcelku dost, proto ta otázka.

Jíst pestře, budu se snažit, ale chybí mi nápady co si mám vařit. Asi mi nezbývá než googlit :P

Váhu si teda nějakou koupím, cvičit zkusím zatím tak, že nejprv 40 min +- full body a potom nějakých 30 rotoped + hodinu nejíst, to by šlo ne?

Ještě co se týče tréninku celého těla, takže určitě zařadím kliky, shyby a nakonec břicho. Ale chybí mi nohy a ramena, můžu teda přidat obouruč na ramena a dřepy na stroji? Popř. místo kliků bench press?
FeeDee

Člen
# Zasláno: 27 Led 2013 17:47


Jo a ještě rybí tuk, nevěděl bys mi nějaký doporučit, popř. i ten multivitamín? Pokud možno ne nějaký předražený "ultra-mega" :P

Od někud vím že je dobré si dávat párkrát do dne malou "půlku" např. řepkovýho oleje? Mám to zařadit? Nebo stačí ten rybí tuk, nebo jen ten olej?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Led 2013 19:03


Tys myslel sójový protein jako suplement. Malá využitelnost, hnusná chuť, ale na přimíchávání to ujde.

Jo, ten trénink je ok.

Můžeš cvičit benchpress i kliky ne? Dřepy na stroji ok, ale více cvič s volnou váhou.


42let @ 195cm @ 125kg
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Led 2013 19:06


Rybí tuk vůbec a multivitamíny se moc neliší, takže je to vcelku jedno.

Řepkový olej Ti sice neublíží, lepší je ale MCT olej, ten se hned spálí a neuloží.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist