Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Zpevnit se pro začátek ?
Autor Zpráva
lobby22

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2012 18:09 - Změnil/a: lobby22


Dobrý den, je mi 16 let, měřím kolem 171cm a vážím 58-59kg.
Jsem takzvaně kost a kůže a rád bych se sebou začal něco dělat.

Co bych měl dělat do začátku ? Neměl bych si nějak zpevnit postavu ? Např. nějaké lehké cviky třeba 10 minut denně ? Myslím že by byla hloupost začít hned nějaký full body 1h tréning.

Horší to bude se stravou jelikož jsem docela dosti vybíravý, jím většinou rohlík s něčím bezmasým, maso moc nemusím, jen tak kuřecí nebo nějaký slovenský salám, kabanos... z ovoce a zeleniny tak 4 od každého, taky nic moc pestrého. Piju hodně mléka, 1.5l denně není problém.

Do posilovny zatím vůbec neplánuji, nejradši bych něco doma...
Mám k dispozici:
2 jednoručky (na každé max. 10kg) nebo možnost udělat 1x jednoručku 18kg
hrazdu ve dveřích
modrý gumový kroužek pro zápěstí

Děkuji za rady...nejdříve by mě zajímalo hlavně co dělat do toho začátku, abych si třeba nějakými cviky neponičil některé partie protože nebudou zvyklé atd.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Pro 2012 18:47


Jsi kost a kůže, protože Tvůj jídelníček je problém. Svaly rostou z příjmu bílkovin, tedy hlavně masa. Pokud nemáš rád maso, je otázka, jestli Ti jen nechutná, nebo jestli Ti dělá nějaké zdravotní problémy.
Také musíš hledět na vyvážený poměr všech živin a dostatečnou, čili pozitivní energetickou bilanci. To znamená přijmout více energie ze stravy než vydáš.
Koupi gaineru bych v Tvém případě doporučil a pokud nemáš jinak problém s proteiny, též WPC proteiňáku.

Ze začátku je důležité zpevnit střed těla s cviky s vlastní vahou těla.
Dřepy, zkracovačky, leh-sedy, žabáky, kliky a když to dáš tak shyby.
Toto cvičit obden měsíc, tak 45 minut. Potom zařaď trénink celého těla (fullbody) 3x týdně.


42let @ 195cm @ 125kg
lobby22

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2012 19:21


Maso nejím už od malička a nehodlám to měnit, mám k tomu osobní důvody A ještě k tomu 60% mých obědů a večeří je něco smaženého... nejsem na to hrdý ale bohužel jím dohromady asi tak max 12 druhů jídel a smažené je vždy po ruce. Naštěstí už jsem se odnaučil instantních polévek které jsem si dával každý den dvojitou.

Mohl by jsi mě někam navést ohledně těch živin a energetické bilance ?Nějaký důvěrný odkaz nebo tak ?

Shyby podhmatem ?

Díky za rady
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Pro 2012 19:41


Ježíši, no to si zaděláváš na budoucí problémy (tím smaženým jídlem).

www.body-test.cz
Tam se dočteš vše co je potřeba.

Shyby se dělají podhmatem i nadhmatem, širokým a úzkým úchopem.


42let @ 195cm @ 125kg
dobespavel

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2012 22:41


Posilování s vlastní váhou pro začátek není špatná volba
Můžu vřele doporučit

Přidávám něco pro inspiraci:
http://www.cviceni-doma.cz/


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
lobby22

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2012 18:52


Dikes, alespoň už se mám od čeho odrazit
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist