Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jídelníček
Autor Zpráva
Altair

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 14:27 - Změnil/a: Altair


Zdravím vytvořil jsem si jídelníček a tak bych chtěl poprosit aby jste se na něj podívali a řekli jestli je v pohodě popřípadě co přidat nebo ubrat.Měřím 193 cm a vážím 90 kg a cvičím na získání objemu.

6:40 - 1 odměrka(30g) Pure Whey Protein Stack
6:50 - Ovesné vločky 100g + Mléko 300ml + trochu granka
9:30 - Sýr Cottage 100g nebo sýr nebo šunka 100g + 3 celozrnné rohlíky + nějaké ovoce
12:30 - Oběd ve škole(většinou maso + těstoviny,rýže,zelenina)
15:00 - Trénink
17:00 - 1 odměrka(30g) Pure Whey Protein Stack
17:30 - Rýže 230g + 4 vajíčka nebo maso s rýží
18:30 - Kukuřičné oplatky 100g
21:50 - 1 odměrka(30g) Pure Whey Protein Stack
22:00 - Tvaroh 250g + trochu mléka+ trochu granka

Celkem bílkovin cca 217g
Celkem sacharidů cca 279g
Denně vypiju cca 6 litrů vody

Do celkového součtu sacharidů a bílkovin nepočítám oběd protože nedostávám nějaké stálé porce...
Jinak vím že mám málo sacharidů.Budu se snažit to někde dohnat.
A ještě mám otázku ke snídani.Jsou lepší na snídani spíše ty vločky nebo vajíčka??
Díky za odpovědi.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 16:02


Zbytečně moc bílkovin, zvlášť při započítání oběda. Bohatě stačí přijímat kolem 180 g bílkovin. Jestli to bude 170 nebo 190, je jedno 220 je ale jednoznačně moc, s obědem na 240-250 g je to absolutně zbytečné.

3 zásadní chyby:

- samotný protein po tréninku - a) vede to k jeho částečnému znehodnocení na cukr, b) tělo po tréninku nepotřebuje moc bílkovin. První dvě hodiny obnovuje primárně glykogen, ne svaly.

- spousta tvarohu na noc (http://www.body-test.cz/kasein-vhodny-pro-sportov ni-vyzivu - jeden z nejklasictejsich mytu) - i kdyz moc nechapu, to casovani proteinu predtim; to jako fakt jen 10 minut pred tvarohem?

- pomerně stereotypní výživa, především opakovaný příjem syrovátkového proteinu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Altair

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 17:20


Jak bych to měl teda opravit ten prijem proteinu??
Altair

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 17:26


A mel bych teda dat ten tvaroh s proteinem dohromady??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2011 23:30


Méně jíst na svačinu a na noc. Nepřetahovat výrazně 180 g bílkovin za den. Obecně střídat větší a menší jídla. Velká - 30 g bílkovin a víc, menší: poloviční dávky oproti velkým jídlům.

Tvaroh a syrovátkový protein dohromady nejsou špatná volba. Vytvoří se tím zpětně profil mléka, které má kolem 80 % využitelnosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Altair

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 08:03 - Změnil/a: Altair


Tak jsem to trošku špatně spočítal.Je to celkem 202g bílkovin + ten oběd,takže bych mohl odebrat ten protein před spaním a celkem by to dalo 176g bílkovin + ten oběd.Mohlo by to být..?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 13:44


Řekněme, že místo proteinu a tvarohu stačí dát nějaký mléčný výrobek - jogurt, kefír.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Altair

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 14:06


Ok a ještě by mě zajímalo jak je to s krupicí,sama o sobě obsahuje ve 100g kolem 70g sacharidů a 10g bílkovin ale je tam hodně krystalového cukru??Co myslíš??
A poslední otázka.Když si budu dělat to maso k rýži můžu ho udělat na pánvi v olivovém oleji v podobě steaků nebo nakrájených kousků masa??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 14:09


Krupice v sobě neobsahuje bílý cukr. Krupičnou kaši si můžeš dosladit glukózou nebo medem (o trochu lepší varianta než bílý cukr-sacharóza).

Když si budu dělat to maso k rýži můžu ho udělat na pánvi v olivovém oleji v podobě steaků nebo nakrájených kousků masa??
Trocha oleje neškodí ani v dietě.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Altair

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 08:01


A četl jsem že ve svých 100g bílek obsahuje 11g bílkovin a necelý gram tuku a žloutek 16,5g bílkovin ale 32,5g tuků.Myslíš teda že bych si měl dělat například jen 5 bílků a 1 žloutek??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 09:52


Žloutek je na vajíčku to nejhodnotnější, nevyhazovat. 2-3 celá vejce na jednu porci jsou ideál. Vajíčka obsahují mimořádněkvalitní tuk, který tělo výborně využívá. Není to typ tuku, který by se hned ukládal do podkoží. Naopak, je to typ tuku, který může umožnit i hubnout.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Altair

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 11:14


Aha tak díky moc...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 11:25


Jinak teda, velmi dobrá kombinace aminokyselin vzniká ze společné konzumace vajec a tvarohu.

Způsobů úpravy je hodně....


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Altair

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 11:51


A jeste je rozdil kdyz si udelam michane vajicka nebo vajicka na tvrdo??...Obsah bilkovin a tuku je stejny ze??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 12:12 - Změnil/a: tetsuo


V míchaných vajíčkách vznikají škodlivé deriváty cholesterolu. Kvůli nim existuje ta hysterie okolo škodlivosti vajec.

Vařená vejce jsou v pořádku. Natvrdo chutnají podle mně hůře než udělané na "hniličko". Ty jsou naopak chuťově vynikající.

Množství bílkovin jinak zůstává stejné u vaření i smažení. Množství tuku je u smažení na oleji nebo másle samozřejmě vyšší.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2011 07:19


tetsuo
Čau, prosimtě kolik myslíš že je tak rozumná porce vajíček za den v dietě ? Když jich totiž dam tak 6, tak to je 30 g tuku, což je skoro polovina mý váhy. Neměl bych teda dávat míň a víc rostlinejch tuků ? Děkuju moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2011 11:40


Je to tak na hraně. Ono to nemá negativní vliv (tuk z varenych vajec je prostě v pohodě). Je otázka, jak se vlezeš do nějaké rozumné hranice s ostatními tuky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist