Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Pár dotazů oheldně výživy
Autor Zpráva
Ph1L

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 20:49


Zdravim, mel bych par otazek k vyzive...

1. kdyz musim z nejakeho duvodu vynechat vetsi jidlo nebotreba jen neobsahuje tolik vyzivovych hodnot kolik idelane potrebuju (stravovani ve skole atd..) Dejme tomu ze potrebuju na obed do sebe dostat 40g bilkovin a 120g sacharidu, tak jakym zpusobem je nejlepsi ho nahradit? nejidealnejsi a nejsazsi by bylo sachry nahnat gainerem a bilkoviny proteinem, ale nevim jak to mam dohromady pit....Jaky si mam nechat rozestup mezi tim kdyz si dam treba protein a pak gainer? Nebo muzu pit hned na sebe?

2. Kdyz se podivam na tabulky vyzivovych hodnot - http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin

tak jsou tam vetsinou ty veci v syrovem stavu (napr. kruti maso, ketre obsahuje 23,5g bilkovin ve100g) ovsem kdyz ho nejak upravim - uvarim atd... tak ty hodnoty urcite klesnou ze ano? tak jestli ty idelani hodnoty 4-6g sachru na kilo vahy a 1,5 - 2,5g bilkovin na kilo vahy jsou mysleny jako potraviny v syrovem stavu nebo ve finalni podobe?

3. je idealnejsi pit tech zhruba 30min pred treninkem gainer nebo protein? vim ze prilis moc sachru muze pri treninku nadelat neplechu ale kdyz bych to pil nejak rozumne tak co by melo vetsi efekt a proc? Děkuji.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 21:46


Pokud ma gainer 20 % bilkovin a 60 % sacharidu, tak je to akorat 200 g prasku. Coz ale bude obnaset vypit kolem 2 l vody. (V kolika si to rozmichas, je na tobe.)
Trochu ale pochybuju, ze by bylo nutne jist tolik sacharidu na posezeni.

V pripade, ze by ti s urcitym jednim vyrobkem schazely sacharidy, pridej nejake ovoce. Pokud ti budou schazet bilkoviny, neni problem dat si navrch maly proteinovy napoj. Pripadne pulhodiny pockt a dat si treba jogurt.

_____________

Rozdily mezi syrovou a upravenou potravou neres. To nikdo neresi. Pocitaji se ziviny ze syrove stravy, ale pripadne znehodnoceni se nepocita. Pokud bys ale trvale citil, ze ti nestaci napr. 1, 5g/kg, tak si pridej celkove za den an 2g/kg. Nic vic neni treba pocitat.

______________

Gainer do 30 g sacharidu do 30 minut pred treninkem by problem delat nemel. Musis to ozkouset, kolik sneses a jak dlouho travis urcity vyrobek.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist