Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Par věci na ujasněni
Autor Zpráva
Gorgy

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2010 19:36


Zdravim,
Je mi 17 let 180cm/85 kg cvičim něco malo přes rok (začinal jsem na vaze 65 kg ovšem přibral jsem i značne množstvi tuku).Stravu mam vyřešenou propočitanou (za to bych rad poděkovat tetsuovym člankum co tu pořad posila).3/4 roku jsem cvičil převažně klasicke začatečnicke hlouposti které velice k ničemu nebyly (i když to znat mirně bylo) potom jsem si o tom něco přečetl tak se to zlepšilo.Posledni dva měsice jsem cvičil tento trening http://powerlifting.ronnie.cz/c-6445-prihodte-koto uce-aneb-silovy-trenink-pro-zacatecniky.html
Ted bych ho rád vyměnil za jinou silovku (ovšem i když jsem hledal je docela problem najit rozpis na něco jineho nez korteho ktery mi moc nesedi protože MT a Dřep v jeden den se prostě děla špatně.

2.Čelni dřep není mi uplně jasne jak tu činku vpředu držet na ramena se to poklada dost blbě a z videi to moc poznat neni.

3.Je dobre zařazovat specialni cviky na oblast zapěsti? De mi o to dlouho jsem cvičil s rukavicema které měly i bandaž na zapěstí.Asi dva měsíce zpatky jsem s tim přestal a použivam už jenom magnezko.Ovšem uchop a celkově oblast předlokti je znatelně slabši.

4.U dřepu vadi když mam širši postoj nebo je vhodnějši jenom na šiřku ramen?(eventualně ma smysl cpat pod nohy podložku?)

5.Možna to bude znit hloupě ale jak spravne stretchovat? (idealně nějake video kde je to nazorně ukazane)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2010 00:09


Treninky pro pokrocilejsi jsou tady:

3x týdně
5x5 - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587
Trénink silové vytrvalosti - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=202

Chad Waterbury: kombinované tréninky
Total Body Training - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=362
Hybrid Hypertrophy - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=655
Triple Total Training - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=644

4x týdně_ objem i síla
Vrsek/Spodek - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1241
West Side Barbell - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=14
Push/Pull - http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=105

___________________________

Čelni dřep není mi uplně jasne jak tu činku vpředu držet na ramena se to poklada dost blbě a z videi to moc poznat neni.
Dej si na YouTube.com heslo "front squat" a projed si nekolik videi

3.Je dobre zařazovat specialni cviky na oblast zapěsti? De mi o to dlouho jsem cvičil s rukavicema které měly i bandaž na zapěstí.Asi dva měsíce zpatky jsem s tim přestal a použivam už jenom magnezko.Ovšem uchop a celkově oblast předlokti je znatelně slabši.
Dej si farmer´s walk nebo shrugs.

4.U dřepu vadi když mam širši postoj nebo je vhodnějši jenom na šiřku ramen?(eventualně ma smysl cpat pod nohy podložku?)
Trenuj stabilitu a mobilitu, treba i jen s prazdnou tyci nebo delej drep s koleny proti zdi bez zateze. A protahuj lytka.
U samotneho drepu delej pohyb dozadu pres kycle, jak kdyz si sedas na zachod. Naber vzduch do bricha a zatni ho.

Sirku postoje jinak muzes stridat.

5.Možna to bude znit hloupě ale jak spravne stretchovat? (idealně nějake video kde je to nazorně ukazane)
To je na samostatny clanek---


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Gorgy

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2010 13:42


Diky moc.
Ten farmer´s walk dělat každy trening?A kdy přesně na začatku uprostřed na konci?

Ještě jedna otazka k přitahum v předklonu.Všude se piše něco jineho jednou ze je lepsi narvat vahu a tahat to tak nějak přirozeně podruhe že je lepši vahu podseknout a snažit se maximalně izolovat zada tak by mě zajimalo jak je to vhodnějši.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Bře 2010 14:04


Ten farmer´s walk dělat každy trening?A kdy přesně na začatku uprostřed na konci?
Jako finisher - na konci. 2-3 serie po nejakych 30-40 vterinach/krocich. Zalezi na tom, kolikrat tydne cvicis a jak je trenink slozeny.
U 3 treninku tydne staci pridat farmer´s walk 1x, u 4-5 treninku tydne 2x.


otazka k přitahum v předklonu.Všude se piše něco jineho jednou ze je lepsi narvat vahu a tahat to tak nějak přirozeně podruhe že je lepši vahu podseknout a snažit se maximalně izolovat zada tak by mě zajimalo jak je to vhodnějši.
Pritahy v predklonu maji spoustu variant.
a) ruzne uchopy - nadhmat, podhmat
b) ruzne sirky uchopu
c) ruzny naklon trupu
d) ruzny dotyk v horni fazi - pas, spodek hrudniku, vrsek hrudniku
e) pauzy - dole, nahore
f) s pokladanim dole, neprerusovany pohyb
g) cisty izolovany pohyb, cheating

A vsechny ty varianty maji svuj ucel.

Zalezi na tom, jak mas celkove sestaveny trenink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist