Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / posilovani v posilovne+posilovani doma
Autor Zpráva
jummy

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 12:11


ahoj..chtel sem se zeptat..chodim normalne do posilovny 3x tydne a o ty dny vona bych si doma dal nejakly cviky treba neco na bricho kliky a bicepsove zdvihy...je to mozny?nebudu moc pretezovat svaly po posilovne?diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2009 12:20


Zalezi na tom, kolik toho odcvicis v posilovne a kolik bys cvicil doma.

V principu to mozny je, hlavne u zaostavajicich partii, predevsim mensich svalovych skupin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 14:23


doufam ze to neni blba otazka ale jde kruhovym treninkem neco nabrat..jakoze u jednoho cviku 3serie o 8-10 opakovani?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 15:25


Da, zvlast, pokud jsi predtim nikdy nebo delsi dobu necvicil. A taky zalezi na vyzive. A na mnozstvi cviku.

Kruhovy trenink s vlastni vahou nebo s cinkami je naprosto ok a dovede po urcitou dobu prinaset zvetsovani objemu svalu.
Nebude ho pouzivat soutezni kulturista v objemove priprave, ale amater z neho muze tezit pri postupu na vyssi uroven.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 18:19


jj cvicim uz delsi dobu.. A kolik tak cviku je vhodnych?a mam to cvicit jakoze u kazdy si dam jednu zahrivaci a pak si nalozim??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2009 22:27


Tak 8 cviku, zhruba, pokud jsou ty 3 serie pracovni.
Pokud jsou pracovni 2, da se zvysit nekam na 10-12 cviku.

V zasade - nasobek "cviky x serie" by ti mel vychat nekam na 24-25, to je takove magicke cislo, kdy je trenink UZ ucinny, ale JESTE se nepretrenujes.

Je to samozrejme individualni, nekdo zvlada i nasobek kolem 30. Nad 30 je to ale spis uz kontraproduktivni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 15:42


pockej..cviky x serie,24-25...muzes to nejak upresnit prosimte..asi sem to nejak nevztrebal:-/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 15:46


Delas napr 5 cviku po 5 seriich = 25, nebo 3 cviky po 8 seriich = 24, nebo 8 cviku po 3 seriich = 24, nebo 4 cviky po 6 seriich, 12 cviku po dvou seriich atd.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 15:59


achtaaak
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2009 16:29


A s postupujici vykonnosti muzes nekam ke 30. Anebo se snazit odcvicit tu petadvacitku za kratsi cas. Anebo zvedat vetsi vahy za stejny cas, ale zachovat pritom pocet opakovani a serii. Anebo zvedat vetsi vahy za stejny cas a neohlizet se na serie a opakovani, jen dosahnout hranice 25.
Vsechno to jsou zpusoby jak zvysovat narocnost (intezitu a denzitu) treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist