Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / Muj cvicebni plan
Autor Zpráva
Shando

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2005 19:39


Chtel bych se podelit se svym treninkovym planem. Nevim jestli to nejak neprehanim kdyz cvicim petkrat tydne, ale uz sem si na to zvykl takze bych to nechtel nijak snizovat. 4 mesice jsem posiloval cele telo a az pote jsem si sestavil treningovy plan.

Po: Zada ( Stahovani kladky, Pritahy s jednoruckou, shyby)
Biceps (Arnoldovy cviky, bicepsovy zdvih s vytacenim, koncentrovany bicepsovy zdvih v sede, jednadvacitka, zdvihy na scottove lavici v sede)
Bricho (zkracovacky, skalpovacky, zvedy nohou ve visu,uklony ve stoji, metronomy, vytaceni trupu s osou cinky na ramennou)

St:Hrudnik (bench,rozpazky,pullover, tlaky s jednoruckami)
Triceps (stahovani kladky, tlaky jednou rukou, kick back)
Trapezy (zdvihani ramen)
Predlokti (Klopeni nadhmatem, podhmatem)
Bricho (stejne cviky jak v pondeli)

Pa:Stehna (Drepy, leg press, predkopavani, zakopavani)
Bricho (stejne cviky jak v pondeli)

So: Hrudnik, biceps, triceps, bricho (Stejne cviky jak v predchozich dnech)

Ne: Ramena (upazovani ve stoje, tlaky s jednou cinkou, soupazne tlaky jednorucnich cinek, tlaky s velkou cinkou za hlavou, predpazovani, pritahy cinky k brade)

Tenhle trenink zvladam a nepocituji vysileni ani bolest ve svalech.Napiste mi prosim vas nazor na muj trenink.
Petr

Administrátor
# Zasláno: 3 Pro 2005 20:13


Shando
Muj nazor je takovy, ze tam mas moc cviku. Pet cviku na biceps je prilis. Staci 2 - 3. Zrejme to zabere vice nez hodinu a pul cviceni. Klidne muzes cvicit 5x tydne, ale chce to ubrat a upravit, aby to vyslo do hodiny a pul.
Shando

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2005 22:25


Takze sestaveni a rozpolezeni posilovanych partii je v poradku nebo bych to mel jeste nejak celkove upravit???? No zabero to necele dve hodiny, nekdy aj vic. A taky porad nemuzu pribrat vazim 65 kilo a merim 180 cm. Premyslim ze zacnu taky brat nejaky ten kreatin, tim by se mi mozna podarilo pribrat a nabrat taky na objemu.
JP76

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2005 10:33



Petr

Administrátor
# Zasláno: 4 Pro 2005 11:15


Shando
Muze byt, je to kazdeho vec. Ale jak uz jsem psal predtim, uber na cvikach a aby to vyslo na hodinu a pul. Pokud nemuzes pribrat tak to je stravou, ta je zakladem uspechu. Samozrejme , ze kreatin pomuze, ale tak jak si predstavujes. Lepsi je protein.
Jarun

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2006 13:04


cauvec potreboval bxch sestavit ttrenink na tri dny prosim sem zacatecnik muj eimal je jarunn@seznam.cz prosim napistemi trenink na zacatecnika merim 173cm,vazim 65kg
coolturista

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2006 15:12


Jarun
se koukni tady v
doowhoop

Člen
# Zasláno: 10 Led 2007 13:54


Shando nezapome
Anonymn


# Zasláno: 10 Led 2007 14:42


Jinak jeste lepsi na pribr
mirkus1

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2011 03:16


ahoj chtel bych se zeptat jestli by mi tu nekdo pomohl sestavit trenink na 5 dni v tydnu a jidelnicek,v minulosti jsem cvicil a mel sem dobre vysledky,ale pak jsem toho na 3 roky nechal a ted mam problemy z vahou, chtel bych shodit zase naky to kilo dolu a vypracovat si peknou postavu, merim 172 cm a vazim 102 kilo,,,,drive 75 kilo
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist