Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Bílkoviny nad 2g/kg
Autor Zpráva
rockoo

Člen
# Zasláno: 27 Lis 2014 21:53


Zdravím,
všude pročítám že by se měli bílkoviny dávkovat max. 2g/1 kg vč. příloh. Pak ale vidím jídelníčky na netu kde jsou vždy gramy minimálně 3. Já když jako ted zlehka nabírám tak dávám 2,2g, jelikož když si dám k obědu i k večeři maso....Po tréninku gainer... Ráno vločky (kde nějaké bílkoviny také jsou)... Na noc trochu tvarohu a vaječné bílky.. Tak už mám bílkoviny právě lehce přes 2g. Děláte to taky tak že navyšujete sacharidy (těstoviny, brambory,rýže.....atd.) a bílkoviny držítě u těch dvou ?
Díky za odpověd
Legi

Moderátor
# Zasláno: 28 Lis 2014 07:07


V bílkovinách mají mnozí trošku hokej (netvrdím, že Ty). Zaprvé je rozdíl v tom, jestli je člověk náctiletej a ve vývinu, nebo dospělej jedinec. Dalším faktorem je skladba bílkovin a jejich celková využitelnost. Dospělákovi stačí v tréninku 1,4 až 1,6 plně využitelných bílkovin, zatímco když je Ti 17, tak 1,8 až 2g na kilo beztukové váhy. Čím méně jsou přijímané bílkoviny pro organismus využitelné, tím více jich musíme přijmout. To se děje v případě, že si kupuješ whey koncentráty a jíš tvarohy, kuřecí, sóju a podobné potraviny a vhodně se nekombinují tak, aby se jejich využitelnost zvýšila. Potom mají borci v jídelníčcích i 3g, ale je to z dlouhodobého hlediska sebevražda, protože v takovém množství a s tak špatnou využitelností se bílkoviny stávají toxickými. Svaly takhle naturálně ještě nikomu nenarostly.

Taky ještě jedna technická. Mnozí si také nevšimli, že 100g libového masa nemá 100g bílkovin, ale jen 20g.


42let @ 195cm @ 125kg
rockoo

Člen
# Zasláno: 28 Lis 2014 11:14


Díky za odpověď a omlouvám se.. Kdyby těch 100 g masa mělo 100 g bílkovin tak asi umřu přes den hlady.... Jinak nechci teď zakládat právě nové téma, tak mohl bys mi jenom v rychlosti zhodnotit jídelníček... 20 let, 172cm, 74 kg...Pomalu nabírám a za 6 měsíců plánuju přibrat tak 7-8 kg, celkem se mi to za 2 měsíce daří... Hrál sem od 7 fotbal a posiluju cca 3 roky ale s přestávkami a ted už jedu na 100 % i s jídelníčkem.

Ráno před tréninkem: 30g syr. proteinu + maltodextrin 25g
Po tréninku: Gainer MUTANT MASS 100g + banán
1,5 h po tréninku: vepřové/hovězí maso 150 g+ brambory 300g + rýže 250 g
Odp. svačina: ovesné vločky 100g + ořechy burské 25g + banán
Večeře: Krůtí prsa 150g + rýže 390 g
Druhá večeře: 2 vaječné bílky + MuscleTech Phase8 Protein 41g (26g bílkovin) + celozrnná bageta 100g
+ zeleninu přes den samozřejmě nejvíce k večeři (rajčata, papriky, okurka atd...)

Celkem tedy : 3 100 kcal Bílkoviny: 160 g Sacharidy: 480g Tuky: 57g Vláknina : 37 g
Legi

Moderátor
# Zasláno: 28 Lis 2014 13:42


Po tréninku není dobré do sebe dávat vlákninu (banán) zpomalující vstřebávání, ale zase Tě to ani nezabije, že jo. Ten gainer bych si klidně namíchal vcelku, ale nepil bych ho najednou, ale druhou půlku za 20-30 minut.

Nechápu oběd. 300g brambor a 250g rýže? Zaprvé bych praskl a za druhé to snad ani nejde strávit. Tady uber tu rýži a nic se nestane. Sachrů tam máš požehnaně.

Vaječné bílky...proč jen bílky? To nejlepší na vejci je žloutek. Před spaním už žádný sachry nejez, hrkni maximálně 15g malty do proteiňáku.


42let @ 195cm @ 125kg
Polsonside

Člen
# Zasláno: 28 Lis 2014 21:06


k večeři 150g krůtího a 390g rýže?? ...přijedu se podívat jak takové mnoštví konzumuješ..jinak na večer asi celkem velká hloupost tolik sachrů, asi bych dal běžnou porci přílohy a nějakou lehčí stravitelnou zeleninu.

Ovesné vločky bych každopádně zařadil na úvod dne před trénink.
rockoo

Člen
# Zasláno: 29 Lis 2014 09:39


Ta rýže je už vařeného stavu ....)) Je to jeden sáček, takže 1,5 porce, myslíte že je to i tak moc ?
quakmen

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2014 17:38


Také jsem začal dávat na noc do proteinu maltu asi 10g, ale nevím jakou asi moc velký rozdíl mezi DE6 a DE15 není asi jen cena a ve složení moc velký rozdíl není.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 30 Lis 2014 18:12


DE-6 = 6% glukózy
DE-15 = 15% glukózy
DE je zkratka pro dextrose ekvivalent, jinými slovy obsah glukózy.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist