Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Pomoc s začátky :)
Autor Zpráva
vinkel

Člen
# Zasláno: 17 Srp 2014 22:45


Zdravím,je mi 15 let a potřeboval bych nabrat nějákou tu svalovou hmotu,chci cvičit doma(pár činek,závaží,bradlo).

Chtěl jsem se tedy zeptat jestli někdo neví o nějákém slušném tréninku na celé tělo?

3x týdně mám fotbal(2 tréninky + zápas) kde dostáváme dost zabrat.


Rád bych také začal běhat tak 2-3x týdně,a chtěl jsem se zeptat jestli má nějáký vliv když půjdu běhat třeba večer namísto rána?
balbi

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 09:01


Tak ve tvém případě bude základ mít hodně dobře postavený jídelníček, protože vydáš hoodně energie, tak aby jsi vůbec něco přibral, musíš mít dostatek kvalitního jídla, takže v první řadě je potřeba kouknout na ten jídelníček.

A ten fullbody by jsi odcvičil kolikrát týdně, 2-3x?

Běh večer nevadí, ale dej si tam takové prostor, aby jsi se pak ještě mohl najíst.
vinkel

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 10:31


Aha,díky moc,ten jídelníček je třeba si vytvořit nějak na míru nebo je to jedno?

fullbody bych zvládal i 3x
vinkel

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 17:49


Pro mě by bylo ideální cvičit v pondělí,středu a sobotu,s tím že by to v sobotu bylo trošku volnější abych byl připraven na nedělní zápas.
balbi

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 18:47


Tak chce to mít ten jídelníček rozumně vyřešen, klidně napiš jak jíš, jeden celý den, klidně i gramáže a já ti to zhodnotím.

Tak se zkus podívat na nějaké fullbody tréninku na internetu, najdi co by se ti líbilo a klidně to sem dej, taky poradím, zhodnotím.
vinkel

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2014 20:44


No,většinou stávám tak v 10,tudíž mi odpadává svačina.

Na snídaní běžně jím rohlíky,chleba se šunkou nebo sýrem a nějákou zeleninou,tak 2-3x týdně mám na snídaní vajíčka. Snídaní mívám tak 10:00-10:15

Teď přes prázdniny mám na výběr ze 3. obědů co nám dováží,většinou jím kuřecí/vepřové maso s rýží,knedlíkem a bramborama,1 týdně mám nějákou tu rybu. Oběd mám tak mezi 12:00-12:30

Svačinu mám tak v 15:00 kde si zase dám rohlík či chleba,popřípadě toasty.

Na večeři mám dost často luštěniny,nebo vajíčka na mnoho způsobů. Večeři mám tak v 18:00

A ve 20:00 si dám mussli s mlékem popřípadě nějáké to ovoce.


Na netu jsem nenašel žádný fullbody trénink kde bych si vystačil pouze s tím co mám doma.Našel jsem jen cviky na jednotlivé partie.
Biceps - Bicepsový zdvih s EZ činkou
Břicho - Sedy lehy
Hrudník - Kliky
Záda - Shyby
Stehna - dřepy,bulharské dřepy

Na lýtka,tricepsy a ramena jsem nenašel nic.

Taky vůbec netuším kolik mám jako začátečník dělat sérií a opakovaní.
balbi

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2014 09:53


Pokud chceš nabrat, tak si holt budeš muset přivstat, aby jsi tam ještě dal jedno jídlo (na co spát do 10?) a nebo zvětšit porce. To poslední jídlo nedává smysl, na co tam dávat musli před spaním, tak to klidně prohod s tou večeří nebo tam vymysli něco jiného.

Nevím, co máš doma, ale pokud máš velkou činku, tak na:
ramena - pushpress, military press, pokud máš jednoručky tak tlaky v sedě či ve stoje

tricepsy- francouzský tlak, extenze za hlavou s jednoručkou v sedě/ve stoje
lýtka-výpony (třeba na schodech se to dá dělat)

Zadej si do google ty cviky, podívej se jak to má vypadat a uvidíš, zda na to máš prostředky.

Série tak 3-4 (+1 rozehřívací) a opakování stačí tak 8-10.
vinkel

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2014 18:27


Takhle nějak bych si to představoval.

Pondělí - Nohy,prsa,biceps,triceps,ramena,trapézy
Úterý - fotbal trénink(1,5h)
Středa - Břicho,prsa,biceps,triceps,ramena,trapézy + běh
Čtvrtek - Běh
Pátek - fotbal trénink(1,5h)
Sobota - Záda,prsa,triceps,biceps,ramena,trapézy
Neděle - Zápas

Nohy - dřepy,bulharské dřepy
Prsa - Kliky
Biceps - kladivové zdvihy
Triceps - francouzské tlaky
Ramena - Tlaky v sedě
Trapézy -
Břicho - Sedy lehy
Záda - Shyby

Jak si napsal tak bych si vždy udělal nějákou tu rozcvičku,a poté 3 série a 8-10 opakování

Také vůbec nevím jak mám cvičit trapézy,tak mi tu popřípadě něco napiš.
U zad mám takový problém že dám tak 1-2 shyby,takže myslím že by se k tomu taky hodilo ještě něco přidat.

Ohledně toho jídelníčku,momentálně chodím do školy,na výběr mám ze 2 obědů,většinou si dám nějáké to maso s rýží,bramborem,knedlíkem.Moc nevím co si dávat na snídani,svačinu a večeři.

A ještě taková otázečka,někde jsem zaslechnul že by se mělo cvičit mezi 15-17 hodinou,co je na tom pravdy?

Díky za jakékoliv odpovědi
balbi

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2014 20:22


Záda tam máš jenom jednou a ruce 3x, to nedává smysl.

Na trapázy krčení ramen s jednoručkama (koukni na videa, jak to vypadá).

Na záda třeba mrtvý tah s jednoručkama, opět koukni na správnou techniku.

Spíš ty brambory, rýže, těstoviny, knedlíky v poslední řadě, když to nelze jinak.

To je blbost, cvičit můžeš kdykoliv, klidně v 6 ráno, klidně v 8 večer, to nemá na nic vliv, jde o zvyk a přizpůsobení se.
FeeDee

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2014 20:43


ty máš EZ činku? (psal jsi že jsi našel cviky co můžeš dělat " Bicepsový zdvih s EZ činkou ")

k trapézům koukni https://www.youtube.com/watch?v=sNnhjJt6Wdk

a jak vypadají ty bradla co máš?
vinkel

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2014 22:35


Pár týdnů už dělám takové ty základní cviky jako kliky,dřepy,sed lehy,kladivové zdvihy,shyby.

Bohužel mi stále dělá problém trošku jídelníček.

Snídaně (7:00) - Mussli s bílým jogurtem
1. Svačina (9:30) - nějáký kus ovoce
Oběd (11: 30) - ve škole máme na výběr ze dvou obědů,většinou beru maso s nějákou přílohou,popřípadě ryby či luštěniny
2. Svačina (14:00) rohlík/chleba s máslem,šunkou
Večeře ( 17:00) většinou kuřecí maso,ryby nebo vajíčka

Takhle nějak bych si to představoval,napište mi co si o tom myslíte,popřípadě co by jste změnili,díky
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 9 Říj 2014 09:30


no nevim jak ostatni ale ja bych mel do tech 11:30 kurva hlad. Kasly na mussli to je pro zensky rano si dej ovesny vlocky zacni hned 100G kdyz to nesnis cely tak trochu uber a snez co das a postupne navysuj. 9:30 si dej poradnej chleba se sunkou syrem + to ovoce, nebo si kup cotagge syr + pexivo + ovoce. obed si dej ten co mas no. 14:00 kolik mas toho kureciho? na tech 14:00 bych si doma uz pripravil kolinka nebo rejzi 100 g a k tomu to kureci z 17:00. V 17:00 by byla dobra ta ryba/kureci maso + pecivo , celozrne samozrejme. Ale koncit v 17:00 s jidlem to je dost malo, minimalne jeste neco na 20:00 a potom pred spanim tvaroh.
vinkel

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2014 23:57


Zatím tedy jedu to co jsi mi zde napsal a už vidím i nějáké změny,jen jsem se chtěl zeptat jestli nevadí když si v těch 14:00 dám třeba nějákou bagetu s kuřecím masem,salátem,rajčetem protože domů ze školy přijdu až v 15:30 cca.
Ještě jsem se chtěl zeptat co by bylo ideální na těch 20:00?
Popřípadě co mám pít? zatím piju jen vodu,čaj a různé ovocné džusy
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2014 17:18


jestli v tech 11:30 budeš mít dobrou porci jídla tak by jsi to měl vydržet do těch 15:30. Můžeš si dát tu bagetu ( doufám,že nemyslíš to hovno co prodávaj v automatu ve škole/práci ale). Musíš si určit ty časy a dodržovat to takhle, a naučit tělo takhle fungovat. V těch 20:00 jestli to je poslední jídlo si můžeš dát ten tvaroh ( nízkotučný nebo polo ). Spíš počítej pitný režim z tý obyčejný vody, džus a čaj si dej navíc na chuť. Hlavně ať večer budeš mít 1,5 bílkovin na tvojí váhu minimálně a sacharidy kolem 300. ( teda takhle to mam já ty sacharidy )
vinkel

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2014 17:53


Ok tak tedy díky,jen jsem nějak nepochopil tu část "ať večer budeš mít 1,5 bílkovin na tvojí váhu".
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2014 19:21


chtěl jsem tim říct,že je celkem jedno kdy co budeš jíst hlavně do sebe dostaň dostatek bílkovin a sacharidu za den.
suupraa

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2014 10:00


také dbát na správné oblečení a obuv!! např. viz http://www.czporadna.cz/?qa=22291/jake-obleceni-do -posilovny&show=22291#q22291 ;)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist