Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Nováček
Autor Zpráva
GoliathL

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2014 12:09


Dobrý den,
nedávno se mi podařilo shodit velkou část mé dosavadní váhy a nyní se chystám vybudovat si nějaké ty svaly, ale protože jsem endomorph, tak chci pokracovat ve spalování tuků (kterých je stále nadbytek)
Rozhodl jsem se svou fyzickou aktivitu rozdelit na aerobni cviceni pro ubytek tuku a silove cvicení pro nárust svalového podílu váhy. Naskytl se ovšem jeden nepříjemný problem - rád bych ráno po probuzení aerobně běhal a odpoledne podstupoval silovy trening. Je doporuceno zasobovat telo po probuzeni proteinem, rád bych ale behal na lačno, přičemž po aerobnim behu je protein k nicemu - tzn. pred behem by byt neme, nemel by byt ani po nem, ale doporucuje se jej podat rano po probuzeni. Tak ted bábo raď ...
GoliathL

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2014 12:27


Podle studie (z roku 2010) publikované v Medicine and Science in Sports & Exercise, konzumace 20g whey proteinu 30 minut před náročným tréninkem nastartuje metabolizmus (a tedy spalování) na dalších 24 hodin po tréninku! Dáte-li si dalších 20 g proteinu po tréninku, znásobíte účinek – snižování tukových zásob a ochrany svalové hmoty. Rád bych se zeptal na váš názor ohledně tohoto tvrzení
GoliathL

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2014 12:32


Po aerobním cvičení je vhodné jíst pomalu se uvolňující živiny, což splňují běžné potraviny. Můžeme si dát třeba maso, vejce, čerstvý sýr, ze sacharidů je ideální zelenina.
Po intenzivnějším cvičení je potřeba doplnit bílkoviny a sacharidy pro regeneraci svalů. Pomůže nám to neztrácet svalovou hmotu a také podávat lepší výkony. Máme na to přibližně hodinu. V této takzvané anabolické hodince je ideální dostat do sebe rychleji vstřebatelné živiny.

Mohl bych se řídit podle tohoto tvrzení ?
GoliathL

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2014 12:45


URL
DOma mám tento protein. Je možné jím pokrýt noční potřeby k regeneraci, nebo by bylo vhodnější večer sníst 100g kuřecích prsíček. V druhém případě by také bylo nasnadě vědět, jak dlouho se bílkovina z prsou rozkládá, kdy ji před spánkem jíst.
GoliathL

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2014 17:10


A jeste jedna otazka ... Jsem typ endomorph, a tak se trochu bojim prijmat po fyzicke aktivite (a ze neni buhvi jak narocna...ma fyzicka mi ale neumoznuje neco drasticnejsiho ...tzn: beh a prubezne posilovani) nejake vetsi mnozstvi glukozy, tedy cukru, ktery stal za utrapami mych mladistvych let ... Gainer, si tedy myslim, by pro me urcite nebyl, ale takovy mensi banan nebo hroznove vino bych snest dokazal ... co vy na to ... omlouvam se za zaplavu otazek, ale mam telo v prdeli, a tak jen to, co si prectu na netu nestaci, ne vse je pochopitelne pro naprosteho lajka
balbi

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2014 19:00


Nemusíš po tréninku dávat nic, a hodinu po si dej normální jídlo.
jakubtoman

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2014 21:26


Dobrý den potřeboval bych poradit je mi 20 let míry - 170 cm 70 kg začínám běhat a chystám se cvičit v posilovně tak bych potřeboval poradit jídelníček a i nějaké cviky v posilce předem děkuji
balbi

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2014 09:41


Tak napiš jak jíš do teď, co je tvým primárním cílem (zhubnout, nabrat) a kolikrát budeš cvičit (předem říkám, že alespoň 3x je potřeba, víc je lepší).
FeeDee

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2014 20:00 - Změnil/a: FeeDee


GoliathL

Ráno dej protein (syrovátkový) po 30-40 min si běž zaběhat.

V podstatě se můžeš řídit tím cos napsal. Ale po intenzivním cvičení tělo opravdu primárně potřebuje sacharidy, pak až bílkoviny. Neboj se že nabereš tuk, v tuto dobu opravdu ne v této "anabolícké hodince" jak píšeš. Nemusíš dávat 1,5g na kg čisté váhy, ale minimálně aspoň 0,5g. (čisté váhy = počítáno bez tuků). Ideálně před koncem nebo hned po cvičení dej 3-5g BCAA (ne po běhání, to není zas nutné).

Jak píšeš po intenzivním je dobré rychle stravitelné živiny, tzn. syrovátkový protein, ale sacharidy jsou nejrychleji stráveny ve formě jaké jsou v gaineru, takže se ho neboj a kup si třeba jen kilo a trochu toho přidej do proteiňáku. Ber to jako by sis dal kousek ovoce, akorát s tím že se to lépe stráví a rychleji dodá. Z banánu můžeš přibrat stejně jako z gaineru. Třeba ne tak lehce, ale je to prostě o tom kolik toho dáš. A po tréninku, kdy vyčerpáš glykogen ze svalů prostě není možné, aby se ti sacharidy co přijmeš uložily do tuku, navíc když jich přijmeš míň jak 2g na kg.

Na noc se syrovátkový protein moc nehodí, stráví se moc rychle. Lepší je kaseinový protein (ten co je v tvarohu). Kuřecí se ale stejně jako tvaroh tráví hodně dlouho (cca 2h). A hodně zatěžují organismus. Proto je lepší jen noční protein. Který můžeš vypít a za půl h. jít spát. Kuře, tvaroh je OK, ale ne jako poslední jídlo před spaním.

jakubtoman a cvičit už budeš sám? koukni se na fóru je to psané x350 krát
balbi

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2014 22:30


Jen bych poupravil, že:
- 3-5g BCAA nemá absolutně žádný efekt
-glykogen při běžným tréninku nikdy nevyčerpáš, možná po pár dnech na nula sacharidech a hodně intezivních trénincích, jinak ne, proto není potřeba ihned tam cpát sacharidy
FeeDee

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2014 23:31


balbi, asi jsem to špatně napsal, nemyslel jsem, že glykogen vyčerpáš úplně, ale po tréninku prostě vznikne energetický deficit a nezlob se na mě, ale ten bílkovinami nenahradíš..

a s tvrzením, že 5g BCAA nemá efekt s tebou opravdu nebudu souhlasit. zkoušel jsi to? BCAA celkově i v netréninkový den startují anabolické reakce, a právě po tréninku je to to první co se ve svalu vypotřebuje a opravdu i těch blbejch 5g je znát..
balbi

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2014 10:25


At si tam vzniká co chce, ale pokud glygoken nevyčerpáš (což nevyčerpáš), tak není sacharidama potřeba CO doplnovat a stačí pouze bílkoviny, které jak je známo jsou tvořeny z aminokyselin a ty se hodí víc než sacharidy po tréninku.

Já ti nebudu brát iluze, ono už samotná víra v to má asi něco do sebe, tak pokud jsi myslíš, že to je znát, tak to dávej nadále, ale pod 10g bych nešel. Ale hlavně jsem názoru, že v objemu-nabírání nejsou potřeba, stačí co přijmeš z proteinů, jídla.
FeeDee

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2014 12:34 - Změnil/a: FeeDee


však já píšu jen to, co funguje u mě, docela zajímavý článek je tady:

www.bodybuilding.com/fun/the-benefits-of-post-work out-carbohydrates.html

nevím odkud čerpáš ty, při poznatcích, ale asi to budeš mít lépe vyčtené... já jen píši vlastní zkušenosti po tom co jsem si něco vyčetl a sám na sobě vyzkoušel. víc zkušeností nemám, jen názory ostatních z fór a tak pod.

momentálně dávám dvě lžičky ráno a dvě po tréninku, ale i když jsem začal dávat ke konci jen jednu ... tak mi přišlo, že to bylo znát


ale možná že to byl jen můj pocit .. - ať si každý zkusí sám ;)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist