Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / trenikový plán pro ženu
Autor Zpráva
deniisek19

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 17:37 - Změnil/a: deniisek19


Ahoj, mužete mi poradit, co a kolikrát cvičit? Je mi 21. Mám 165cm a vážím 49kg.
Zhubnout nechci, jen zpevnit postavu a nabrat svaly, hlavně chci mít viditelný sval na břiše.
do posilovny chci chodit dvakrát týdně a to v pondělí a ve čtvrtek, zbytek cvičení doma. Mám doma k dispozici činky 1,5kg, šikmou lavici, hrazdu.
co teda cvičit, na jaké partie se jaký den např. zaměřit, abych nezatěžovala svaly moc?
PO-posilovna
UT
ST
Čt-posilovna
PA
SO
NE
a které dny mít volné?

děkuji za pomoc
gymrat

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 20:34


Ahoj,
jeste by bylo dobre, kdybys uvedla, jak jsi na tom se sportem doposud? Zacinas? Jestli cvicis nebo jakkoliv sportujes, tak rekni co, jak dlouho a kolikrat tydne.. bez toho je tezko radit, aby ti to k necemu bylo ;)
O sixpack se neboj, ten bys dala jen se supr clean jidelnickem ;)
deniisek19

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 20:51 - Změnil/a: deniisek19


Jsem úplný začátečník. Nikdy jsem necvičila. Hraju, akorát jednou týdně badminton(1,5h) nic víc.
Tak s tím jidelníčkem jsem na štíru no myslela, jsem, že se se svoji postavou zas tak omezovat nemusím

Ale pokud tedy poradíš jak se správně i stravovat budu ráda.
gymrat

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 09:40


ok, takze pokud jsi 2x tydne ve fitku zacatecnik, tak je dobre si to rozdelit na horni a dolni cast tela, aby vse bylo radne procvicene aspon 1x tydne:

1) PRSA, ZADA, BICAK, TRICAK
tlaky na multipressu sklon cca 30° 4 serie - 8-12 opáček
peck deck 3 x 8-12
stahovani kladky na hrudnik sirokym uchopem 4x8-12
pritahy kladky v sede k pasu 3x8-12
stridave zdvihy jednorucek ve stoje na biceps 3x8-12
stahovani kladky uzkym uchopem 3x8-12
sposteni jednoruckym za hlavu obourucnim uchopem 3x8-12

2) STEHNA, LYTKA, RAMENA, BRICHO
drepy nebo legpress 4x10-16
predkopavani 3x8-12
zakopavani 3x8-12
vypony na lytka 5x10-15
upazovani ve stoje na ramena 3x10
predpazovani ve stoje na ramena 3x10
plank 3x do selhani

pred treninkem 10 minut rozehrati pas, kolo, skakani pres svihadlo.. proste kardio podle tve osobni preference, protahnout a po treninku take protahnout a to jeste dukladneji!!

cvic s vahami tak, aby kazde posledni opakovani v serii bylo opravdu posledni, ze bys uz dalsi nedala.. holky vetsinou cvici tak 1-2kg jednoruckami apod. coz je totalni blbost, tim niceho nedocili, pokud holka trenuje jako borec, tak az pak ma pekne tvarovanou postavu

dal sixpack je hlavne o strave ne o tom, ze denne udelas 1000 sedulehu, ktere jsou stejne vetsinou neefektivni, protoze vetsina lidi to taha predevsim bedrokycelnim svalem ne brisaku, proto jsem ti na bricho napsala plank.. posiluje i hluboke brisni svaly.. pokud mas pekac a slabe hluboke bris. svaly.. tak je ti sixpack k nicemu ;)

na domaci workouty se mrkni na youtube na Zuzku Light nebo Bodyrock.. jsou to masakry.. 10-20 min. trenink.. uplne staci.. po nich jsem hotova i ja a to bych se odvazila povazovat za sportovce :D hodne si holky chvali i cviceni s Jillian Michaels, PX90 atd. ale s temi osobni zkusenost nemam ;)
gymrat

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 09:41


omlouvam se za preklepy.. pisu v rychlosti z prace, ale kvalitu informaci to neovlivnuje ;) :D
Legi

Moderátor
# Zasláno: 26 Úno 2014 09:47


holky vetsinou cvici tak 1-2kg jednoruckami apod. coz je totalni blbost, tim niceho nedocili, pokud holka trenuje jako borec, tak az pak ma pekne tvarovanou postavu

Yeeeess!!!


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 09:48


Bibi:

Já mám zkušenost s Jill, není to taková síla jako Zuzka.. ale jak které cvičení.. v českéím znění je HIIT na rutina.cz


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Karolina

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 13:05





I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
gymrat

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 21:40


snad si dotycne devce ten prispevek precte :D
normalne vam musim rict, co jsem dnes ve fitku videla.. mega harcore.. na zakopavani vleze si slecna lehla na lavici zady a zaklesla narty tam kde patri zadni strana kotniku a pritahovala nohy k brichu a drzela se rukama za hlavou za ty rukojete.. bohuzel jsem byla prilis zabrana do vypadu, ale bylo to fakt na fotku!!! :D
liliana

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 21:58


a nikdo jí nic neřekl? Všichni se bavili?


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
gymrat

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2014 22:34


nevim, jak.. ale kdyz jsem provypadovala okolo na zpatecni ceste, tak uz to delaly cca spravne
markiburesova

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2014 15:29


Ahoj, už párkrát jsem chtěla zkusit cvičení s Jillian Michaels, ale když už se odhodlám tak hledám videa podle kterých cvičit a nic nenajdu :/ Koupila bych si klidně i DVD mám za sebou již 30 Day Shred, to jsem si koupila a pohodlně každý den pouštěla. Ale DVD Body Revolution nikde najít nemohu, nechce ho někdo semnou objednat ze zahraničí?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist