Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Lehké kardio u objemového tréninku
Autor Zpráva
DJBJ

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2012 20:34


Zdravím, mám jeden dotaz a byl bych vděčný pokud by mi na něj někdo zkušený jednoznačně odpověděl.

Nedávno jsem vyrýsoval svojí postavu a podařilo se mi tuk snížit na úplné minimum, teď se chci přes léto snažit nabrat nějakou svalovou hmotu, ale zároveň tuk držet pokud možno na podobné hranici, prostě nabrat svaly s naprostým minimem tuků. Cvičím systémem 2+1 (dva dny cvičím, den volno a znova) a po každém tréninku si dám 10 minut lehké kardio na běžícím páse, zajímá mě jestli je to v pořádku pro nabíraní svalů, jestli to to kardio nějak neomezuje růst svalů, to kardio praktikuji abych spaloval tuky.
DJBJ

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2012 20:23


Mohl by mi někdo odpovědět?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2012 13:24


10 minut nedělá nic. Ani nijak extra nepálí tuk, ani neohrožuje růst svalů. jen odplaví zplodiny po tréninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
DJBJ

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2012 20:48


Díky za odpověď, tak já vlastně tímhle běháním 10 minutovým nebo 15 minutovým po každém tréninku a ještě samozřejmě taky stravou jsem zhubl asi 15 Kg z objemové fáze, takže určitě to trochu tuk pálit bude.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2012 22:47


Ale houby. Předtím jsi nic nedělal, tělo nebylo zvyklé na výdej energie, držels dietu a tuk se uvolnil do krve už posilováním. 10minutový běh na to vliv neměl. To je fakt ta nejposledněší věc, co by na to měla vliv.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
DJBJ

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2012 20:54


Posiluji už dlouho, vím, že hlavním faktorem je jídelníček a protože předtím jsem dodržoval objemový jídelníček a najednou nasadil dietu, takže to je hlavní fakt toho že jsem tolik shodil, každopádně i po tom běhu se dost zpotím a po tréninku se navíc rovnou spalují i tuky aspoň co vím, takže i to určitě ke spalování tuků pomůže.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvc 2012 09:10


Spalují se, pokud se po tréninku nejí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
FeeDee

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2012 10:17


Sorry, že tu obnovuji starou diskuzi ale měl bych dotaz k tématu.

Pokud bych začal běhat hned po tréninku, jaký by to mělo vliv na svaly a tuky případně jak dlouho bych měl běhat aby se tuky pálily.

Nechce se mi vyhrazovat další čas zvlášť pro běhání a pokud by to šlo takto spojit za účelem lehkého rýsování a neubralo by mi to na svalech bylo by to pro mne ideální.

Dík za odp.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 19 Lis 2012 10:50


Na svaly to nemá negativní vliv a běhat bys měl cca. 20-30min v aerobním režimu, nebo 10-20min v intervalovém (HIIT).


42let @ 195cm @ 125kg
FeeDee

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2012 11:14


Sorry za hloupý dotaz, takže buď v krátkých intervalech naplno běhat 10-20min nebo aerobní jako stálý běh (ne na plno) 20-30min ?

A bude to mít přibližně stejný účinek na spalování?

Co kdybych běhal déle?

Znovu předem dík za reakci!
Legi

Moderátor
# Zasláno: 19 Lis 2012 11:19


Ano, přesně tak.

Bude to mít podobný účinek.

Běhat déle klidně můžeš, ale musíš si rozmyslet, jestli je pro Tebe zásadnější svalový objem, nebo rýsování. Pokud objem, delší dobu neběhej.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist