Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / tréninkový plán na doma (s omezeným vybavením)
Autor Zpráva
tojforbikboj

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 17:17


Zdravíčko, mám dotaz na tréninkový plan na takové to domácí žvýkání. Mám doma jednoručky a gymnastický balón (u kterého sem zjistil až nedávno, že ho můžu použít jako lavici). Jde o to, že doma lavici, či dlouhou osu mít nemůžu z důvodu omezeného prostoru. Sem teda začínající cvičenec (cvičím doma teprve dva měsíce), občas zajdu ke kámošovi do sklepa, kde má i lavici a dlouhé osy, bench press, můžu tam dělat i mrtvý tah. Jinak postavou sem ektomorf, mam 21 let, 183cm, 62kg. Jde mi o to hlavně něco nabrat, zesílit, zvětšit se :D

teď k tomu plánu

pondělí
triceps
- francouzský tlak
- kick-back
- kliky na úzko
biceps
- kladivový zdvih
- bicepsový zdvih
břicho
- sedlehy

středa
prsa
- tlaky na míči
- rozpažování na míči
- kliky na široko
trapézy
- krčení ramen
záda
- pullover
- přitahování jednoručky v předklonu

pátek
ramena
- tlaky na ramena
- předpažování
- rozpažování
- přítahy činky k bradě
břicho
- sedlehy

Co na to říkáte? Něco přidat, ubrat? Nějaké rady, jakému cviku se rači úplně vyhnout? Jinak sem si říkal, že bych si pořídil jeste hrazdu na zeď.
stadomuch

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2012 18:47


Tohle je celkem k ničemu. Tu hrazdu si pořiď určitě, ať můžeš dělat shyby.
Podle mě z toho programu můžeš použít tyhle 3 věci: pondělí, středa, pátek - tyhle dny opravdu cvič, ale něco jiného Můžeš cvičit každý z těchto dnů celé tělo (včetně nohou, na které jsi nějak zapomněl) a cvič základní cviky (žádné krčení ramen a kladivové zdvihy...). Pokud nemáš lavici a velkou činku, bude to horší, ale nouzově to jde.
Trénink by mohl vypadat např. takhle (předpoklad je, že máš něco odcvičeno a znáš správnou techniku cviků):
1. dřepy (s činkami, případně na jedné noze)
2. kliky na bradlech (mezi židlemi) nebo kliky na jedné ruce nebo kliky s batohem se zátěží ...
3. shyby (nadhmatem, podhmatem)
4. tlaky činek ve stoji
5. mrtvý tah jednonož s činkou
6. nějaký cvik na břicho (výborné je např. rolování kolečka, to kolečko stojí pár stovek)

Každý cvik cvič s takovou váhou, abys dokázal perfektně udělat maximálně 5-8 opakování. Sérií dělej první týden 3 od každého cviku a každý týden přidávej sérii až budeš dělat od každého cviku 6 sérií. Tohle můžeš cvičit klidně 3 měsíce. Pak si třeba pořídíš nějaké pořádné vybavení
Tohle vychází ze starodávného tréninku "BULK", který je určen na objem. Je samozřejmě modifikovaný na použití bez velké činky, takže nebude tak účinný. Důležité jsou těžké váhy, přitom ale technicky správně provedené cviky. No, a nejdůležitější je strava bohatá na kvalitní sacharidy a bílkoviny.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist