Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Prosím o radu - Trenér mi řekl "Takovou regeneraci jsem ještě neviděl"
Autor Zpráva
rolnro

Člen
# Zasláno: 6 Dub 2012 21:44


Zdravím je mi 19 let a od 14 let cvičím (bojový sporty, plavání, kolo, běh posilovna).
Mám něco přes 160cm a 70kg. A už rok chodím pravidelně do posilovny (mimo letní prázdniny).
Mám velký problém a nikdo my zatím nedokázal poradit. Nedokážu se v posilovně zničit a dát tak tělu impulz aby rostlo. Myslím že cvičím dost intenzivně, v poseldní sérii to vypadá že vypustím duši. Jenže odcházím s posilovny a říkám si že bych si zacvičil klidně znovu. Ráno se vzbudím a vůbec nic mě nebolí.
Každých 14 dní se snažím trénink nějak pozměnit (cviky, přestávky, počty sérií, počty opakování) ale nic nezabírá. Váhy si přidávám zhruba každých 14 dní, ale objem svalů je pořád stejný.

Cvičím vždy od pondělí do čtvrtku, jindy to nejde.
10-15minut zahřátí, 1h cvičení, 15 minut břicho, 10 minut strečing
přestávky mezi sériemi asi 1minuta. Vždy po 10 opakováních
Pondělí a středa :
Bench press 4 série - 15/17,5/20/27,5kg/ruku
Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici - 3 série - 25kg/ruku
Rozpažky - 3 série - 17,5kg/ruku
Tlaky činkou na ramena - 3 série - 9/11/13kg/ruku
Tlaky s jednoručkami na ramena - 3 série 11kg/ruku
Rozpažování ve stoje - 3 série - 7kg/ruku
Stahování kladky triceps - 3 série - 3/4/5kostek
Francouzký tlak s jednoručkou - 3 série - 6kg/ruku
Tricepsové kliky na bradlech - 3 série - 0/5/10kg
Úterý a čtvrtek :
Stahování kladky za hlavu - 3 série - 6/7/9kostek
Přítahy na široku k hrudi - 3 série - 8/8/6 opakování
Mrtvý tah - 4 série - 15/20/25kg na ruku + 25opakování s 15kg/ruku
Přitahování jednoručky - 3 série - 10/12,5/15kg/ruku
Dřepy - 3 série - 15/20/25kg/nohu
Předkopávání - 3 série - 5/6/7kostek
Biceps s velkou činkou - 3 série - 9/11/13kg/ruku
Přítahy kladivový úchop - 3 série s vlastní vahou 10 opakování
Koncentrovaný bicepsový zdvih - 3 série - 10kg/ruku

Doufám že mi někdo poradí co dělám špatně a jak to udělat aby mé tělo rostlo. Zkoušel jsem už tolik různých systému cvičení (dynamický z MMA, zvedání maximálních vah, cvičení s vlastním tělem, metodu 10x10....)
stichy

Člen
# Zasláno: 6 Dub 2012 22:29


dost zajimavy ze pridavas porad vahy a pocty opakovani a nic

asi bude lepsi kdyz ti poradi nekdo zkusenejsi ale me napada jen splitnout ty treninky na ruzne partie a kdyz budes hodinu a pul cvicit tricepsy s nejtezsimi vahami a neucejtis je tak to uz fakt nwm
eL81

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2012 09:35


Podle mě cvičíš s celkem malýma váhama, hlavně na mrtvý tah, bench, dřepy, tlaky... bys mohl, za tu dobu co cvičíš, už zvedat o dost větší váhy.
stadomuch

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2012 09:53


Zaprvé - v tom tréninku nějak nezohledňuješ velikost svalových partií. Na všechny partie máš 3 cviky po 3 sériích, ať se jedná o biceps nebo o záda. Navíc dřepů tam máš jen 3 série. To je nevyvážený a zrovna na nohy hrozně málo. Těch cviků je zbytečně moc na tenhle styl tréninku, protože pak ti tam vychází na ty základní cviky, který zrovna ten potenciál na růst mají, moc málo sérií. A navíc v kombinaci s vysokým počtem opakování - 10 opakování není ideální na růst svalů - při takovém množství opakování nedokážeš zvednout potřebnou váhu.
Píšeš, že si furt přidáváš zátěž. No tak si přidej takovou zátěž, abys dokázal provést maximálně 5 opakování. Sniž počet cviků - nech (přidej) jen ty základní (dřepy, tlaky, shyby, kliky na bradlech, mrtvý tah ...) a přidej na počtu sérií.
Ale nesmíš ten systém měnit hned po týdnu, kvůli tomu, že si řekneš, že když tě druhý den nic nebolí, tak je něco špatně. Ta bolest není známka, že ti svaly rostou. Já cvičím náročnější trénink a druhý den jsem v pohodě, přesto svaly rostou

A zadruhé (a v tvém věku možná zásadnější věc) - vůbec ses nezmínil o stravě. Trénink je opravdu jen impulz, aby svaly rostly. Svaly se ale budují z živin, které jim dodáš.
rolnro

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2012 17:04


stichy No to by mě asi zničilo, ale stihl bych takhle posilovat jen 4 svalové skupiny 1x za 1 týden, tak nevím

eL81
Nojo, to bych asi měl no :/

stadomuch
Děkuji, vyskouším to a snad to zafunguje

jinak strava, myslím že jím dobře
Snídaně- ovesné/kukuřišné vločky + mléko/bílí jogurt, nebo jogurty a pečivo....
Svačina - pečivo sýry, zelenina
Oběd - normální česká kuchyně
Svačina - něco sladkého
Večeře - hlavně maso, mléko, pečivo, zelenina
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist