Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Tréning
Autor Zpráva
bilis

Člen
# Zasláno: 22 Led 2012 19:17


Dobrý den,chtěl jsem se zeptat na pár otázek.Cvičím tak rok a nedávno jsem najel na jeden druh tréningu.Cvičím v pondělí až čtvrtek cca 1 hodinu,v pátek až neděle mám volno...Na každou partii jedu 3 druhy cviku,6 opakování po 4 serií.
Pondelí:prsa,biceps,triceps
Úterý:záda,ramena,trapez,nohy
Středa:to samé jako v pondělí
Čtvrtek:to samé co v úterý
1.Je správný tento druh tréningu?
2.Je správná sestava cviků na jednotlivý den?
3.Chtěl bych objem,je správné opakování/série?
Předem děkuji za odpověď.Vaše stránky jsou moc fajn,čerpám z nich hodně,ale na toto se chci raději zeptat.Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Led 2012 19:34


1.Je správný tento druh tréningu?
Nelze odpovědět. Druhý den, kdy se jedou záda, nohy, ramena vypadá neúměrně náročněji než první den, který je v podstatě brnkačka.

2.Je správná sestava cviků na jednotlivý den?
Žádné cviky nejsou uvedeny

3.Chtěl bych objem,je správné opakování/série?
Na objem funguje ledacos. Klasicky třeba 10 sérií po 3 opakováních na mrtvý tah nebo dřepy. Z toho se roste skvěle. Hůř by takový parametr ale fungoval u bicepsových zdvihů.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
bilis

Člen
# Zasláno: 22 Led 2012 21:35


Omlouvám se,u té druhé otázky jsem myslel,jestli správná sestava partií na jednotliý den.Děkuji
Ptacas

Člen
# Zasláno: 22 Led 2012 21:43


http://www.body-test.cz/objemova-rutina-3x-tydne
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Led 2012 16:13


Pokud se cvičí 4x týdně, je ideální dělení:
- spodek a střed těla
- vršek těla
- spodek
- vršek
(Tohle dělení možná působí "neatraktivně" ale je prakticky nejpoužívanější a nejúčinnější)

Dají se navrhnout i další, např.
- hrudník+záda
- nohy+paže
- hrudník+záda
- nohy+paže

Pak už se dělají spíš splity
- hrudník
- záda
- nohy
- paže


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Dandulinecek

Člen
# Zasláno: 23 Led 2012 17:20


ahoj mám problém dočetl jsem se že cvičit nad 50 min. nemá cenu. Je to tak nebo ne? protože když jeden den pujdu cvičit budu tvořit svalovou hmotu a druhy den půjdu běhat poběžim nad 50 min. a svalová hmota se zas bude ztrácet? nebo jak to je připadně jak tomuto efektu zamezit? a jak zbavit těla tuku? děkuji předem za odpověd
Dan
Tryggve

Člen
# Zasláno: 23 Led 2012 20:39


Je to nesmysl. Záleží na typu tréninku, jsou tréninky, které trvají i 2 hodiny a jsou účinné. Jiné svou povahou vystačí na necelou hodinu. Takže mýtus, že by trénink měl trvat 50 minut, nebo 45 nebo 60 nebo 61 minut a 32 vteřin vypusť klidně z hlavy.
libor68

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2012 13:30


Mohl ny jste mi dopurucit cviky jak mam posilovat je mi 14 vazim 64 kg a merim 165 cm dikuju
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2012 23:39


http://www.body-test.cz/omyly-ohledne-rysovani-a-n abirani-objemu
+
http://www.body-test.cz/delka-trvani-posilovaciho- treninku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist