Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Cviky / Křídla
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Antonin

Člen
# Zasláno: 20 Led 2008 21:31


Zdaravím ,chtě od vás radu .Jaké cviky (hlavně v domcím cvičení) se mají provádět na ,,křídla´´ ? Omlouvám se za ten pojem křídla ale nevím jak se temu správně řiká.
Paulie

Člen
# Zasláno: 21 Led 2008 15:14


Nejlepsi cvik vubec na siroky sval zadovy jsou schyby v jakem koli p rovedeni(nadhmat, podhmat, siroky nebo uzky uchop), nadhmat nasiroko je podle me nejlepsi, ale taky nejtezsi(osobne to stridam)
eikei

Člen
# Zasláno: 22 Led 2008 21:52


kolik shybu s kolika opakovaním¨mam delat na vysku 175 a 65kg ve 15?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Led 2008 10:26


Myslim, ze klades zbytecne slozite dotazy. Zalezi na tom, jak jsou ty shyby pro tebe tezke. Pokud zvladas bezproblemove v plnem rozsahu pohybu treba deset shybu, je dobre zkusit dat si nejake zavazi na opasek. Jinak to neres a deles tak 3-5 serii po tolika opakovanich, kolik jen zvladnes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tibor

Člen
# Zasláno: 23 Led 2008 17:41


jj, shyby sou docela fajn. taky sem je ted po dlouhé době začal cvičit. zkus kolik toho zvládneš a podle toho se zařid..

Akorát když sem pár lidem říkal že jedu shyby tak na mě koukali a říkali mi že to nejsou shyby, že při shybech se člověk shýbá k zemi...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Led 2008 12:10


Hm, je fakt, ze spousta lidi vubec nechape vyraz "shyb", vetsinou pochopi, az kdyz jim reknes "pritahy k hrazde".

Druha vec je, ze vetsina lidi neumi delat shyby. Je to desne narocny cvik. Takove komyhani se, polopritahy, mrskani se apod. umi kazdy. Ale z provesenych rukou se pritahnout hrudnikem k tyci umi malokdo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
eikei

Člen
# Zasláno: 24 Led 2008 19:46


kdyz jich udelam 35 s vahou 65 tak kolik si mam na sebe hodit zavazi?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Led 2008 09:23


1) Ozkousej si vahy sam, na to neexistuje pravidlo. Kazdej clovek ma jiny pomer typu svalovych vlaken. Vytrvalci mivaji mensi celkovou silu, lidi s vetsi silou maji vetsinou slabsi vytrvalost. Kulturista nezvedne tolik co vzperac nad hlavu, vzperac neudela tolik opakovani s mensi vahou.

2) Jses si jisty, z cvicis opravdu technicky v plnem rozsahu pohybu? Jaky typ uchopu mas? Podhmat a uzky uchop? Zkus nadhmat a siroky uchop.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tony

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2008 12:52


Jak se správně jmenuje ten sval ( křídla ? Myslím podle anatomie ( čeksy)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2008 17:38


Siroky sval zadovy, latissimus


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
sumox

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2008 18:53


Prosim vas kdys neudelam ani jeden shyb tak jak jinak mam cvivit kridla????
miraaa

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2008 20:56


sumox
Přítahy v předklonu..... nevím to na 100% takže nechcu zase nejak radit,ale myslim ze jo
sumox

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2008 20:57


Tak dík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2008 09:58


Stahovani kladky
Stahovani kladky s tezkou vahou v mensim rozsahu pohybu
Shyby s dopomoci
Shyby s vyskokem na hrazdu a durazem na negativni fazi (spousteni)

+ ty pritahy, veslovani na spodni kladce...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
keldem

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2010 21:00


http://www.youtube.com/watch?v=GMS3tiuPr6s pěkné shyby, podle mě bys mohl do posky a zkusit shyby s protiváhou, sám jsem se divil, jaký pokrok na sobě pozoruju, sice ted už jedu bez protiváhy nebo s 5Kg ale je to bomba
Claws

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2010 18:03


Když se jede objemovka, je vhodnější dělat shyby silově 5x5 a dát kotouče (opak. 5) - nebo bez závaží a 8opak. ?

Díky za reakce..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2010 18:14


Svaly se skladaji z ruznych vlaken a dokonce i jinych casti, a proto je vhodne parametry opakovani a serii stridat.
Obecne nema ale velky smysl zabyvat se pocty opakovani. Pro rozvoj svalu a specialne zad pakti spis to, ze je nutne dbat na maximalni protazeni v dolni casti pohybu a maximalni smrsteni (a idealne podrzeni na 1-2 vteriny) v horni casti pohybu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mario

Člen
# Zasláno: 1 Pro 2010 15:53


Čau potřebuju se poradit.Před půl rokem sem koupil hrazdu do dveří.Když sem začínal se schybama tak sem se přitáhl k hrazdě 5krát a 4 serie.A tak toje dodneška. Vyc ani prd.Přitom bych se zlepšit chtěl.Další zajímavá věc je ta že před rokem touhle dobou sem vážil 72kg a dneska vážím 80kg.A měřím 175cm.Ještě bych se chtěl zeptat když je mě 35let jestli nato posilování není pozdě.Začal sem před rokem.Možná kvůli tomu neudělám výc jak 5 schybů.Dík za reakce.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Pro 2010 15:58


A jde ti o to delat vic shybu? A proc?
Nebo chces budovat svaly na zadech? A jake k tomu mas dalsi vybaveni?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mario

Člen
# Zasláno: 1 Pro 2010 18:07


No přece nemůžu dělat stejnej počet opakování a sérií jako ze začatku.Jinak chci budovat ty svaly. Vybavení mám 2 jednoruční činky domácí výroba.V kovošrotě sem sehnal 4ks litinovejch kotoučů jeden má 4kg pak eště další čtyři jeden má 1,5kg.Daj se ztoho složit jednoručky o váze 11kg.Dál mám taky gumovej kroužek na mačkání.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Pro 2010 21:33


Pokud vazis o 8 kilo vic, tak to neni zase tak prekvapivy.

Posilovat muzes v jakemkoli veku. Vylozene problemy s nabiranim svalu jsou az po padesatce.

S 11 kilovou cinkou toho moc nenacvicis. Porid si poradne vybaveni. Pocitej s tim, ze to vyjde minimalne na 10 tisic, spis kolem 20-30. Pokud tedy nechces chodit do posilovny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mario

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 20:57 - Změnil/a: mario


Ještě pár otázek: Kolik mam přibližně vážit když měřím 175cm? Můžu cvičit chyby každej den nebo obden? Mám vybavení jaký mám takže sem odkázanej na cvičení s vlastní váhou třeba místo bench pres dělám kliky.Ty jednoručky co mám používám na cviky : tlaky na ramena, rozpažování vleže, krčení ramen s jednoručkama,pullover s jednoručkou.Ještě jednou dík za reakce.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2010 21:38


Kolik mam přibližně vážit když měřím 175cm?
Nelze presne urcit. Teda ono se to da i vypocitat: http://www.naturalphysiques.com/tools.php?itemid=2 8

tady cesky na konci clanku: http://www.bodybuilding.cz/prazak/prevalence_uziva ni_anabolickych_steroidu.html


_________________________

Můžu cvičit chyby každej den nebo obden?
Pokud je hledisko sila, tak kazdy den, ale ne do selhani. Pokud je hledisko hmota, tak staci 2-3x tydne.
Celkove je urceni frekvence slozitejsi:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1324&high light=tsatsouline
+ je dobre precist si neco o High Frequency Tréninku od Chada Waterburyho

__________________________

Jestli chces nejak PORADNE zacit, dej si toto:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mario

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2010 23:56


Zdravím.Potřeboval bych vědět jak jeto u schybů s úchopem naco je dobrej nadhmat a naco podhmat. Třeba široký schyby se maj cvičit s nadhmatem jenže cose stane když se chytnu podhmatem?
ZANGER

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2010 10:58


Vím akorát že shyby s úzkým podhmatem, zabírá nejvíc biceps - to můžu potvrdit.

Jinak jsem zasleh že u shybu podhmatem zabírají více zádové svalstva než nad. Ale kdyžtak mě opravte.
mario

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2010 23:33 - Změnil/a: mario


Čau.Zkazím něco když budu schyby kombinovat se stahováním horní kladky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Pro 2010 13:18


PRo lepsi aktivaci zadovych svalu je dobre zacit v treninku se stahovanim kladky a po nekolika seriich prejit na shyby. Jinak maji lide vetsinou tendenci tahat to moc rukama.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mario

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2010 19:37


Čau.potřeboval bych vědět jak dlouho mám nechat regenerovat jednotlivé svalové skupiny tak aby cvičení bylo účinné.Tj jak dlouho regenerují záda,prsa,stehna,triceps,biceps.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2010 20:18


Nejdele regeneruji vzprimovace-spodek zad a latissimy-siroke svaly zadove. Pomerne narocna jsou i stehna.

Ale ono hodne zalezi na tom, jestli trenujes do selhani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mario

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2010 20:47


Do selhani nikdy.Ale když trenuju záda (schyby) tak nasleduje cvik krčení ramen s jednoručkama dál tlaky na ramena. To stěma činkama co mam dvakrát 11kg. Druhej den dělám cviky na prsa. Proto že nemam lavici nahrazuju bench pres klikama.
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist