Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zranění / Slabší biceps
Autor Zpráva
mancze

Člen
# Zasláno: 14 Led 2009 23:10


Ahoj,
za poslední měsíc jsem tady toho přečetl hodně, ale nenarazil jsem na problém, který mám.

S posilováním chci teprve pořádně začít. Zatím jsem půl roku šolichal něco s činkama doma, pak jsem i půl roku chodil jednou týdně do posilky (na víc nebyl čas). Myslím si, že jsem tělo docela dobře připravil na nějaké větší posilování, nárust síly jsem docela poznal, tělo se mi obecně zdá zpevněnější. Jenže:

Když cvičím koncentrovaný bicepsový zdvihy, je levá ruka znatelně slabší než pravá. Zatímco levou doženu na hranici selhání, pravá si to dá celkem s přehledem. Zatím nezvedám skoro žádný váhy, tak nevím, jestli si s tím dělat hlavu a nebo se to srovná... Snažím se to srovnávat tím, že se prostě pravá přízpůsobuje levé, ale nezdá se mi, že by to mělo nějaký účinek. Chtěl bych vědět, co byste mi doporučovali? Je to víceméně normální a mám na to kašlat? Nechci, aby se ten rozdíl prohluboval a posléze byl vidět i vizuálně...

Že by obecně byla levá ruka slabší nemůžu říct, protože u zdvihu s velkou činkou vyflusnou obě ruce víceméně současně. Proto mi to tak trochu vrtá hlavou - že se to projevuje jen u toho koncetrovaného zdvihu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Led 2009 10:16


Neni problem docasne ubrat prave ruce a necvicit ji do maxima, a to ani ve vahach, ani v poctu serii a opakovani.
Leve ruce naopak pridat. Ale lepe jen serie. Necvicit opakovani az do selhani, ani zbytecne nepridavat vahy navic. Samotny objem prace-pocet serii udela sve.
Tzn. na pravou ruku delat treba 2-3 serie a na levou 4-5 serii.
Zaroven by bylo dobre zjistit, jestli nemas na jedne z tech pazi zkraceny sval nebo slachy a pripadne potom po treninku delat strecink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mancze

Člen
# Zasláno: 15 Led 2009 19:56


Díky, uvidíme, co to udělá.
winc kruspe

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2009 19:32


muze to byt i tim ze se hrbis...a potom moc neposilujes biceps..ale doporucuju zacinat vzdy pri malych svalech protazenim..
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist