Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Břišní svaly = jak shodit pouze tuk na břiše?
Autor Zpráva
jardatablikar

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2013 17:44


Dobrý den,

Mám takový problém.

Je mi 21 let – 193cm / 87kg cvičím již přes 3 roky. Se svojí postavou, sílou a kondicí jsem velice spokojen až na jednu partii – břicho – ač břicho zapojuji do tréninku často, tak se mi stále nedaří vyrýsovat vytouženou „sadu buchet“

Břicho tvrdé mám a na dobrém světle jsou ty buchty i vidět, ale jde o to, že většinou je mám překryté podkožním tukem… Nikde jinde na těle tuk nemám pouze na břiše (v dolní části u pupku) se mi drží jako přikovaný.
Jak se ho mám zbavit? Předem upozorňuji, že nechci ztrácet na svaly, takže hubnout za každou cenu mojí pečlivě vypěstovanou sval. Hmotu nechci…

Zde dávám příklad mého jídelníčku, aby jste měli přehled jak se stravuji.

Snídaně: ovesné vločky/kaše, celozrnné pečivo – ovoce, zelenina
Svačina: Cottage, celozrnný chléb. Ovoce, zelenina, nebo fit tyčinka
Oběd: Rýže/Brambory/Těstoviny s hovězím/kuřecím a výjimečně vepřovým masem, nebo něco jiného – zapékané brambory, Čína apod.
Svačina: Vícesložkový protein, nebo tvaroh + oříšky
Večeře: Vajíčko, chléb + zelenina/ovoce, nebo tvaroh

+ denně cca. 2-2,5 litru čisté vody

Občas zařadím nějaké ty rýžové chlebíčky apod. ale nic sladkého či nedejbože fast-food/brambůrky nejím. To už musí být, ale to max jednou za 2 měsíce.

Co dělám špatně? Cvičím 3x týdně + teď když začalo být teplo tak 2x týdně cardio (kolo,běh)
Po cvičení pravidelně Gainer a poté protein.

Děkuji za odpovědi.
FeeDee

Člen
# Zasláno: 27 Dub 2013 08:05 - Změnil/a: FeeDee


Spatně nic, IMHO stačí začít víc energie vydávat než přijímat. Zkus kouknout +- kolik Kcal za den přijmeš a kolik spálíš. O vlnách si neuvažoval?
jardatablikar

Člen
# Zasláno: 27 Dub 2013 09:40


Vlnách? o co přesněji jde? Děkuji
FeeDee

Člen
# Zasláno: 27 Dub 2013 09:59 - Změnil/a: FeeDee


O sacharidových vlnách, nejlepší máš si najít nějaký článek/články o tom a prostudovat si to.

Ale tak zhruba je to o tom, že postupně "vlníš" velikost denního příjmu sacharidů. Začínáš, plácnu třeba na 80 gramech sacharidů a postupně přidáváš... až na nějakou hladinu "x krát kg tvé váhy". Potom "spadneš" znovu na těch 80, takhle opakuješ dokud není výsledek dostatečně uspokojivý opravdu to funguje... tuším na principu, že tělo je navyklé na určitou hodnotu sacharidů/den a když mu jí nepravidelně měníš -> nestíhá se přizpůsobit -> sahá po tucích (konkrétně nejvíce v ty dny kdy spadneš na nízkou hladinu sach.) (IMHO)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist