Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Výživa / Jídelníček pro amatera
Autor Zpráva
TroubleMaker

Člen
# Zasláno: 28 Led 2013 21:47

Dobrý den,

Jsem úplný amatér co se týče jídelníčku. S jídlem mám prostě problém, proto taky vypadám jak vypadám. S cvičením problém není cvičím asi 3 měsíce pravidelněji. Chtě bych poprosit o nějaký jídelníček tak trochu víc na mě . Ráno nemám moc času na vyvařování, myslím tím vajíčka atd atd, ale musli zvládám :D snídám pravidelně. Na svačinu do školy mam tmavé pečivo se sýrem/šunkou a jablkem. Oběd mám ve školní jídelně. Můj njvětší problém je asi ten že jakmile dojdu ze školy, asi ve 2, sním co najdu mám hlad ikdyž oběd sem měl o pul 2.

děkuju

190/86/18
warcraftan

Člen
# Zasláno: 29 Led 2013 08:04

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429
třeba přečíst

Takový dobroděj
TroubleMaker

Člen
# Zasláno: 29 Led 2013 22:00

No ja chtěl možna trochu osobnější přístup,ale asi si budu muset nějak poradit sám, jinak chtěl bych hubnoucí jídelníček a ten co jsi mi poslal mi nepřijde jako moc rysovaci
maacher

Člen
# Zasláno: 29 Led 2013 23:27

Pokud nestihas rano vyvarovat, tak ti nezbyde nic jineho, nez si trosku privstanout. Ononic neni bez prace. Cvicim ted pravidelne, co si pod tim predstavit?Jinac ten jidelnicek je nacrt, spocitat ziviny si musis sam to ti nikdo delat nebude. Bilkovin davej 2g, sacharidu 3-4g, tuky 1g, vse na kilo vahy, kterou chces mit. Uvidis jestli to pujde dolu, pokud ne, uberes sacharidy. Jak by mohl vypadat jidelnicek.
sn. vejce, zitny chleba, ovoce
sv. bily jogurt, ovoce
ob. maso, ryze.brambory.testoviny, zelenina
sv. celozrny chleba, rybickova pomazanka
vec. viz . obed
pred spanim cotagge syr

ber to jako hruby nastrel,
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?