Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Protein
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:06


V podstate stejne jako u posilovani. Po treninku BCCA + gainer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:36


a ta voda? muze byt perliva? nebo aspon jemně perliva nebo jenom neperliva,
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:52


Nepij casto moc mineralizovane vody. Stridej to.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:53


ok... neperlivou bonaquu ale muzu pit porad ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:11


Co treba vodu z kohoutku?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:23


no to urcite taky ale ptam se jestli vadi treba neperliva bonaqua a jaky je v tom rozdil...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:27


Nemam v hlave, kolik ma jaka voda mineralu. Zkus si obcas porovnat obaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:29


ok a kolik by to tak melo byt ale proste z kohoutku nejlepsi ano?
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 15:20


jeste otazecka... Když mam Pharma Blend 6 a Mutant Mass. Tak rano si dam muttant, k skolnimu obedu protein prtoze tam to nenni nic moc.. A po cviceni si mam davat jak si rikal pharma blend smichany s glukozou a maltodextrinem nebo kdyz mam toho mutanta jenom gainer? a protein treba az k veceri a pred spanim?

Jak bys to udelal ty? proste nejak to rozvrhnout aby to melo co nejlepsi ucinek jak ve dnech treninku tak volna Díky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 15:34


k skolnimu obedu protein
1 odmerku 30-45 mninut pred obedem

Po treninku si dej Mutant Mass
Proc to komplikovat michanim nekolika slozek?

Pharma Blend trba na noc, ok

Ve dnech volna udrzuj STEJNE mnozstvi bilkovin. Z ceho je vezmes, je na tobe.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 17:17


Ok
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 17:23


Jinak, aby to fakt nezapadlo, nepodcenuj vyzivu. Pit koktejly je snadny, da se nima dobre nabirat, ale normalni strava je narocnejsi a hodne lidi ji podcenuje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 17:27


jasne budu se snazit...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 17:31


Na tomhle padne vetsina lidi. Cvicit je v pohode, to je zabava, dat si koktjůl po treninku je v klidu. Ale hlidat si vyzivu den za dnem, je nejnarocnejsi.

Suplementy pomahaji - ja piju ruzny veci tak 4x denne, ale k tomu aspon 3x jim.

CIZO z Ronnie.cz pije koktejly klidne 5x denne. Ale poorad rika, ze 3-4 solidni jidla denne dat musi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 21:30


Cau. Chci se zeptat na otazku oheldne suplementace. Beru gainer hned rano, po cviceni a potom mezi obedem a veceri jako svacinu. ve dnech volna jenom rano a mezi obedem a veceri. Protein beru kdyz je ve skole ne zrovna na bilkoviny bohaty obed, dam si ho tak 30minut pred nim. a po tom na noc. jedine co nevim je jestli kdyz je obed ok tak jestli ten prtotein mam brat taky nebo ne? popripade kdy. a kdyz mi bilkoviny vychazi i bez nej tak jestli ho muzu vynechat, jestli se to nemusi brat nejak pravidelne? (mam prave vyse zminovany pharma blend 6hr)
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:20


jestli chces muzu sepsat jidelnicek...vcetne poctu bilkovin a sacharidu u kazdeho jidla ok? nebo neni potreba?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:27


Vsechno je to zalozene na pocitani zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:30


jasny, ale jestli nebude vadit ze jednou si vezmu protein dvakrat denně a dalsi den jenom jednou?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:30


Vsechno je to zalozene na pocitani zivin.

Cemu na te vete nerozumis?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:34 - Změnil/a: benn


tetsuo myslis ze je v pohode kdyz v treninkovych dnech pocitam bilkoviny na 2,4g/kg a sacharidy 4,5g/kg. A ve dnech volna bilkoviny 1,8g/kg a sacharidy 6g/kg... Vážím 65kg na 167cm a jsem ektomorf takze se snazim jist hodne sacharidu. Co myslis?

vychazi mi to asi takhle:

treninkove dny:
bilkoviny - 150g
sacharidy - 304g

volne dny (popripadě kardio):
bilkoviny - 120g
sacharidy - 400g

Myslis ze dobry nebo mam neco zmenit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:49


Pokud nemas ozkouseno, ze se regenerujes a rostes na nizsim prijmu zivin, je zbytecne nastavit si to odpocatku takhle vysoko.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:50


ok mam snizit vsechno nebo jenom treba bilkoviny? a jake to ma nevyhody ze je toho vic? jde to vic do toku nebo jak? Díky
benn

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 10:30 - Změnil/a: benn


Takhle nejak vypada muj jidelnicek ve dny kdy cvicim, ve dnech volna uberu mnozstvi bilkovin asi na 110 a sacharidy navysim na 400 (vic celozrneho peciva, ryze atd)

to v zavorce: vlevo bilkoviny; vpravo sacharidy


Snídaně:bílý jogurt + gainer (4,7g/4,8g) + (20g/65g)

Svačina:bílý jogurt + rohlík obyč. (4,7g/4,8g) + (3,5g/25g)

Oběd:200g kuřecích prsíček + 100g rýže (44g/0g) + (6,5g/80g)

Po tréninku:banán + gainer (0g/16g) + (25g/90g)

Večerě:krutí plátek 100g + 100g brambor (23g/0g) + (1,9g/19g)

2. večeře:Protein (21g/0g)


Bílkoviny: 150g
Sacharidy: 305g


Je tam něco spatne nebo nahradil bys treba neco necim jinym? budu rad kdyz to nejak zhodnotis...Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 11:07


Nemichej NAJEDNOU jogurt a gainer. Tekutou vyzivu davej kdyz tk pul hodiny predtim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 11:14


ok
benn

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 11:16


a hele kdyz si davam dve odmerky gaineru po cviceni mam si dat jednu hned a treba30min na to druhou? nebo vsecko naraz?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 12:26


Sacharidy do 50 g na jednu davku. To nedela po treninku problemy. Pokud vazis vic nez 50 kg (1g sachru/kg), tak si to rozdelis nejakym rozumnym zpusobem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 12:35


tekze to teda muzu rozdelit na dve davky s pulhodinovou pauzou?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2010 13:28


Presne tak


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist