Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Tetsuo na Andělu
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
amiCO

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2010 21:25


Nejsem si jist, ale dnes si myslím jsem tě potkal jak si šel po Štefánikově ulici na Praze 5, něco si dlabal. Nechtěl jsem tě tam obtěžovat, tak jsem tě ani neoslovoval, ale .... jsi dobrá HORA
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2010 22:18


Jo, dneska jsem na Andelu byl. Mohl jsem jist bud masovou roladu nebo tvarohovej kolac, to byl muj dnesni obed.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
amiCO

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 09:41


No ty by asi odpovídalo Ty jsi v Praze? Myslel jsem že pobíváš spíše mimo Prahu, ale možná se pletu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 10:14


Bydlim v Praze.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
amiCO

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 13:59


Aha, tak to jsem nevěděl. Mě vždy přišlo že jsi odněkud mimo. Tak kdy mě přibereš do party
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 14:32


Narodil jsem se a bydlel ve Znojme, studoval a bydlel v Brne a jezdil do Prahy, ted uz jsem posledni tri roky v Praze.

V zadne parte nejsem, cvicim sam. Je samozrejme mozny videt se nekdy nekde na treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
amiCO

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 15:58


A kde a kdy cvičíš?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 16:10


Jeden z duvodu, proc jsem hodne na netu, je ten, ze musim sedet v praci (delam v novinach a jeste pro jeden casak). Proto vetsinou cvicim doma. (Odsud pochazi i nektere treninky, ktere sem pisu - jednorucky, unilateralni cviky, absence kladek.) Pokud v poslednim roce a pul zajdu do posilovny, byva to v okoli Holesovic a Palmovky.

Momentalne se snazim dosahnout toho, abych od pulky prazdnin mohl zacit chodit pravidelne cvicit, protoze chci zkusit program HTH.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=3689&forum=4&page=0
+
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=3788&forum=4&page=0
coz obnasi 5 treninku tydne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 16:13


Na tom programu, mě hodně štve stálé přehazování kotoučů.. 3/4 tréninku pořád dávat/ubírat kotouče.. Nejlépe na to zaplatit nějakýho poslíčka..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 16:18


"Přehazování" nebo "přihazování"? Tam se hlavne naklada.

A v tom fakt nevidim problem. Ostatne, co jiného delat mezi seriemi? Prihodim kotouce, loknu si vody, utru rucnikem pot, malinko si zakrouzim rukama nebo nohama (podle toho, co cvicim) a jdu na dalsi serii.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RoManL4

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 16:48


jedine co mě na tomhle treninku stve je to ze oni maji cele fitko pro sebe a vetsina cviku se střídá, a kdybych mel zabrat 2 snatoviste ktere nemusi byt zrovna hned vedle sebe, tak by to ostatni urcite štvalo :/


Odpověď nalezneš v poznání..
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 17:01


tetsuo jak dlouho uz cvicis a kolik ti je jestli se teda muzu zeptat jsem jenom zvedavej
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 17:20



jedine co mě na tomhle treninku stve je to ze oni maji cele fitko pro sebe a vetsina cviku se střídá

Pondeli - zadne cviky v superseriich
Utery - superserie
Streda - giganticke serie
Patek - superserie
Sobota - superserie

Nejhorsi je streda, tam to ale jde podle me nahradit clusterama.
Patek je uplne v poho, tam nezabiras moc mista, ty aktivacni cviky nikoho neobtezujou.
Jinak jo, vyplati se to asi cvicit ve dvojici, kde jsou oba na podobne vykonnosti urovni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 17:22 - Změnil/a: tetsuo


jak dlouho uz cvicis a kolik ti je
Tenhle mesic mi bude 30.
Cvicil jsem od 12 do 18. Pak do 26 jsem nedelal nic a znovu zacal. Jel dva roky naplno v posilovne (bench ke 150 a drep kolem 200 kilo), ted asi rok a pul cvicim jen doma, nepravidelne, ruzne experimentuju, vzdelavam se a tesim se, az se uvolnim z momentalni prace a budu mit vic volna.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 17:53


ttj bench 150, to uz je docela na pohodu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 17:55 - Změnil/a: tetsuo


No, nebyt toho, ze jsem si dokurvil rameno a fascii v jedne pazi, tak jo. Od ty doby jsem o dost rozumnejsi, dbam vic na rozcvicovani a rehabilitaci.

Momentalne me tesi, ze udelam s 50 kilovou jednoruckou trh nad hlavu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 17:58 - Změnil/a: tetsuo


150 jsem daval na rack lockout po 6-8 opakovanich a 140 na board press po 4-5 opakovanich.
Maximalku benchce jsem nezkousel od doby, co jsem dal 130 kg. To jen tak pro upresneni. Netvrdim, ze jsem dal cisty technicky bench se 150. Delal jsem ale bezne treba 12 serii benche po 2 opakovanich se 120-122 kily.

Dneska uz bych ty vysokoobjemove treninky nedelal. Od doby, co jsem objevil metodiky rampy a clusteru, nemam zadnou touhu delat serie s konstantni vahou a velkym objemem prace.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:01 - Změnil/a: benn


a to rameno sis posral tim benchem nebo nejak jinak treba mimo posilku?

hele a jak si psal ze si cvicil do 18 a pak do 26 pauza tak na jakou urovne se ti telo zase vratilo?nebo sis to nejak aspon castecne udrzoval? a jak rychle jsi to zas nabral zpatky?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:11


Rameno jsem si posral tim, ze jsem nedelal zadny strecink. Proste jsem vychazel z toho, ze pred silovym treninkem se nema delat staticky strecink. Tak jsem "logicky" nedelal strecink zadny, ani staticky, ani dynamicky, ani myofascilarni, ani zadne cviky na mobilitu ramenniho kloubu ani stabilitu lopatky.
Stalo se pak to, ze sval moc vyrostl, fascie (obal svalu) byla zkracena, tak praskla a sval "vytekl ven", stalo se mi to s jednim ramenem a druhou pazi (vnitrnim paznim svalem).
To bylo velke pouceni.

Ted naopak delam spoustu cviku na mobilitu, neustale delam myofascilarni strecink a ruzne rehabilitacni veci. Navic jsem docenil cviceni ramen - predtim jsem si myslel, ze bench staci.
______________________

Na vejsce jsem se moc neudrzoval. Pamatoval jsem si jen, ze mam jist hodne bilkovin a zeleniny a nejist moc bileho cukru a bile pecivo.

Ten navrat, nebo spis novy start byl brutalni. V podstate vypadam uplne jinak - je obtizny me poznat podle starych fotek, rozdil tam je kolem 30 kil.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:19


tak to di drzim palce at to naberes zpatky a to prasknuti svalu to jsem teda jeste neslyslel ani si to neumim predstavit, stalo se ti to pri cviceni nebo treba doma? a je to ok nebo to jde nejak poznat na tech pazich?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:34


Stalo se mi to v noci po treninku, kdyz svaly rostly. Rano jsem se probudil a nemoh jsem pohnout rukou, splouchal mi v ni hnis. Trvalo to par dni, prakticky jsem nemohl zvednout ruku.

__________________

No, spadl jsem asi o 10 kilo dolu, naprosto cilene. Ted uz jen vyhlizim, kdy se vymanim z momentalni otrociny a dam svemu zivotu zase nejaky rad.
Na druhou stranu, ten rok a pul bez tezkeho treninku mi dal sanci hodne studovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:38


to je jasny no a ty delas zurnalistiku?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:43


Ano, zivim se psanim o filmu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 18:58


to mas peknou praci a hlavne vim ze aspon nekdo je tady vzdelany:D

hele mam otazecku k drepum a biceps. zdvihu a nebudu kvuli tomu zakladat topic. dneska sem nalozil asi o 1,75% procent benche vic a slo to docela dobre i technika se mi zdala v pohode ale zacali me chvili z toho bolet svaly dolnich zad je to norlamni nebo sem to prepisknul? pak sem jel biceps. zdvih s rovnou tyci a docela dost sem si nalozil, ale pekelne me pri tom palelo predlokti, to me sice pali skoro vzdycky ale dneska uplne hafo, hlavne kdyz jsem tu cinku polozil tak mi v nem projel takovy "tlak". nevis cim to je? jestli slabe predlokti nebo co? díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 19:11


Tezko rict, to jsou takovy neurcity stavy.
Jestli jsem se neco naucil v posledni dobe, tak nepocitat procenta zateze. Je to jen orientacni. Kazdy den si nakladam podle toho, jak se citim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 19:12


tak dobre diky
ObeliX

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 19:15


četl jsem si co se ti stalo a uplne me z toho zamrazilo :// nechci aby se mi to dobudoucna stalo a tak se chci zeptat jestli bude vsechno OK kdyz :

1) pred kazdym treninkem se protahnu (propinani noh, dozadu dopredu dostran , do provazu atd. ... protahovani rukou , toceni s rukama v ramenach v loktech v zapesti... kmitani zestrany nastranu dolu nahoru a tak)

2) doma ted mimo treninkove dny cvicim vetsinou beginner program ale i ty dalsi sat/sun http://velocity.tmuscle.com/free_online_program/sp orts_body_training_diet_velocity/velocity_diet_30# velocity-training/training-program .. odcvicim to cele treba jednou nebo jen dvakrat pomalicku, zda se mi to vhodne a pohodove na celkove protazeni tela s vlastni vahou a tak

mohlo by to byt ok ? aby se mi neco podobneho nestalo nebo nezranilo dik
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 19:19


Pred trenikem delat dynamicky strecink a dril na mobilitu, zadne staticke protahovani. Mozny je foam roller.

Staticky strecink delam v netreninkove dny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 19:27


pred treninkem zadny staticky strecing?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 19:30


NE!


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist