Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Posilování X Vzrůst
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . >>
Autor Zpráva
Ph1L

Člen
# Zasláno: 4 Zář 2010 15:19


díky, a v čem je to lepší než obyčejné zkracovačky? tady se prece taky vyvijí tlak na páteř nebo ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Zář 2010 15:20


Naprosto minimalni, ten balon se promackava.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2010 15:00


Co je na tomto pravdy, našel jsem to v jednom článku o kulturistice.

,,Pokud vám je 15 či 16 let nic stejně nenaženete, svaly většinou začínájí růst až po 20. roku."
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Zář 2010 16:00


Neni to moc pravda. Takovato upozorneni se pisou kvuli tomu, aby nactileti nedelali tezke drepy a mrtve tahy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2010 09:08


Tetsuo, kdyz budu místo snídaňe pít gainer, jaké množství ?

sacharidy: 71,6
proteiny: 16,1

(moje váha kolem 62kg)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2010 10:04


Tohle neni uplne nejvhodnejsi pomer zivin na snidani. Chtelo by to vic bilkovin. Samozrejme, muzes si dat 50-75 g tohto gaineru a za pul hodiny tradicni snidani ve stylu "obilna kase+vajicka+pecivo+syr/jogurt"


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ph1L

Člen
# Zasláno: 12 Zář 2010 20:24 - Změnil/a: Ph1L


Naprosto minimalni, ten balon se promackava.

a jde to takhle delat na cemkoliv co je mekke (např. postel) nebo tam je prave dulezite to jak je ten balon kulaty?
benn

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 23:08


dobry den, mel bych par otazek tykajicich se treninku do budoucna. momentalne mam rozjety waterbury method, po nem planuju zkusit hyperthrophy od cosgrowa ale nevim jestli I. nebo II. (ktery trenink je nerocnejsi a ktry by mel mit teoreticky nejvetsi efektivitu?) v budoucnu bych taky rad zkusil HTH Warm Up + jeste neco ve stylu Perfect Rep a nakonec asi kompletni HTH I,bodybuilder ale nevim jak moc zkusenosti je k tomuto treninku potreba a abych se nepoustel do neceho co pak nebudu zvladat jak jak to s tim je? staci ze jsem tak nejak lehce pokrocilejsi? (rok a neco malo) Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 23:34


Ta posloupnost je dobra. U Cosgrowa je zasadni, jestli to bude na 4x tydne, nebo 3x.

Jak progres by bylo idelani 4x tydne. Je vcelku jedno, ktera faze.

HTH Warm-Up je zvladnutelny na minimalne 4x tydne, lepe 5x

I, Bodybuilder - jeste jsem ho nejel, ale uz tak nejak chapu, ze neni extremne narocny na energii ani CNS.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PhiLiP

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 23:44 - Změnil/a: PhiLiP


Podobně se to chystám jet taky, ale ty Hyperthrophy od Cosgrowa asi pojedu všechny.
benn

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 23:46 - Změnil/a: benn


hele toho cosgrowa rozhodne 4x tydne (jednicku jsem vyradil uplne ale ted spis uvazuju o trojce, ale nakonec asi pojedu hyperthrophy II.,prijde mi to tak nejak nejlip poskladany) , a HTH asi taky 4x tydne nektere tydny mozna 5x pokud budu stihat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 23:55


Ho, u HTH je ten 5 den zamereny izolovane na paze, to se da i vypustit. Pokud je teda cvicis na konci kazdeho z tech 4 treninku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 24 Zář 2010 00:03


ok, mohl bych jet toto: http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4555&page=0

jak tam pises zjednodusena pocatecni varianta treninku nebo to chce jeste nejak upravit?

Ještě tady k tomu založím jedno téma, kde ten trénink bude zpracovaný komplet.

chtel bych se zeptat za jak dlouho bych tady ten clanek mohl ocekavata jestli bys nemel nejaky schema rozpisu toho co jet potom HTH WU (asi bude nejlepsi ten split push-pull-legs-beach 4x nebo 5x tydne ze?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Zář 2010 00:13


Jo, ja to sem jeste napisu, v dohledny dobe cely, ten Warm-Up.

Po nem se hodi varianty splitu push-pull-legs; to taky tedka ladim. Jsou asi dva zakladni zpusoby, jak to delat. Zatim mam jakz takz ozkousenou jednu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 24 Zář 2010 22:09


Tetsuo, mam takovej blbej dotaz.. da se nejak oduvodnit to, ze kdyz si dam například s někým páku tak ho v pohodě složím a potom když v tělocviku hážeme cca 7kilovým nedicimbalem tak mě třeba o 2 metry přehodí..takhle je to ve více příkladech, ne jen u jednoho ...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 11:01


Jinym pomerem vlaken v urcitych svalech. Na paku pouzivas bicepsy, predklokti a hrudnik. Na hody medicimbalem pouzivas spis ramena, tricepsy, pripadne zada.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 27 Zář 2010 11:15


zdravim, mel bych jeste jednu otazku...mel jsem ted tyden pauzu kvuli nemoci (asi od utery) a vcera me zacal tak nejak blbnout levy biceps kdyz je uvolneny tak je to jako bych do nej obcas chytal „tik“. Je to jako kdyz clovek hybe uvolnenym bicepsme nahoru a dolu, ale me se to deje samo a je to docela neprijemne nevi nekdo cim by to mohlo byt? jestli treba nedostatkem nejakych vitaminu nebo co jineho? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Zář 2010 12:09


Malo vody, malo mineralu (sodik, draslik, horcik, vapnik).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 12:22


diky, jeste k tomu waterbury method - cvicim po, str, pa ale v pondeli mi vzdycvky dost dlouho trva nez se tak nejak spravne naladim (musim delat hodne aktivacnich cviku atd), asi to bude mit neco spolecneho s CNS - bude to urcite souviset s tou dvoudeni pauzou o vikendu, tak jak se na ten pondelni trenink nejlepe pripravit? jestli treba v edeli zaradit nejaky aktivacni trenink? Díky za rady
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 13:30


Ano, to je velmi dobry napad, klidne delej v sobotu i nedeli aktivacni trenink na 10-20 minut.
http://www.t-nation.com/strength-training-blog/tra ining-lab/8268


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 3 Říj 2010 18:18


dobre, moc diky. jeste otazka ohledne bench pressu, a to jaky je rozdil v tom jestli mam chodidla na zemi cele nebo jenom spicky, stejne tak u shybu jaky je rozdil v normalnim a bezpalcovem uchopu? tim bezpalcovym uchopem mi to prijde snazsi...ale co je celkove efektivnejsi? diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Říj 2010 19:00


aky je rozdil v tom jestli mam chodidla na zemi cele nebo jenom spicky
U jakeho cviku

u shybu jaky je rozdil v normalnim a bezpalcovem uchopu?
Nevim


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 3 Říj 2010 19:17


u bench-pressu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Říj 2010 19:34


Tam zalezi na tom, jak umis vyuzivat celkove leg drive, nakolik ty nohy pouzivas pri zdvihu. Coz se samozrejme ma. Je chyba to nedelat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 9 Říj 2010 18:59 - Změnil/a: ZANGER


Tetsuo, myslis ze je vyhodnejsi a efektivnejsi cvicit rano vzhledem k tomu ze rano je nejvissi hladina testosteronu ?

Psal si že prej jo. Tak už vím proč o prázdinách jsem měl největší energii hodinu po snídani.

2treninky by jsem jel ráno(sobota, neděle) a ty další přes školu, takže odpoledne.
Může být?

Tam se chci zeptat jestli to nijak neškodí metabolismu, střídat čas treninku.
Pak ještě - co jíst před treninkem - trenoval bych tak hodinu a půl po snídani ale to mám krupici a vejce, což asi moc není vhodný.

Takže mám na jedný straně testosteron - a na druhý metabolismus a jídlo.

2převažují nad 1, takže nechat to pořád po oběde?
Nebo má testosteron větší důležitost?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Říj 2010 20:23


Testosteron se vylouci samotnym cvicenim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ondrej baloun

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2012 11:52


Dobry den...zacinam posilovat, je mi cerstve 15, merim 170 cm a mam 53 kilo. chtel bych se zeptat jak nejlepe pribrat..zvetsit objem celeho tela...? Do posilovny nechodim..doma mam par cinek (ruzne hmotnosti)...a lavicku..budu si kupovat osu.
Anonymnik

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2013 20:30


Zdravím, právě já jsem se dneska snažil najít jestli vlastně posilování zastavuje růst. Je mi patnáct let a kvůli mému zajmu Breakdance chci být na svoje tělo dost silný a proto posiluji. Už to bude rok co jsem začal a stále nevím jestli to bude mít následky na mojí výšce. Pravda je ta, že po rodičích bych měl být dost velký, ale já právě naopak nerostu a mám s tím problém. Od doby co jsem začal posilovat (tím nechci říct že bych dělal jen toto taky hraji fotbal, nohejbal, dělám karate a tančím breakdance to už je ale z cesty) jsem začal právě hodně růst dokonce i 1 cm za měsíc což je úplně supr, protože bych nechtěl být malý. A proto se ptám jestli i vlastně těžké váhy by mi mohli zpomalit růst. Do Breaku potřebuji na prsa a ramena zvednout svoji váhu což je okolo 52 kg. Na prsa zvedám tlakem jednoručku zatím 24 kg a náš ředitel na škole je toho názoru že je to pro mě nezdraví. Já osobně si myslím že to tak není protože není zas takový problém aby ty činky zvedl 12x po sobě. Jeho názor je ten že mám zvedat jenom 14 kg a více opakování. Tak se Vás ptám jak na to ?
liliana

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2013 20:35


růst nezastavuje, musíš mít správnou techniku,aby sisi neublížil... můžeš cvičit i s vahou vlastního těla... moje dcera dělala gymnastiku a musela ve 3 letech vytahnout 13kg nad hrazdou, shybem, tzn. celou svoji váhu...

ředitel posiluje?

Cvičit můžeš i pod trenérem,abys to dělal správně a nešel do něčeho nebezpečného..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 5 Pro 2013 20:40


Tyto názory jsou z medicínského hlediska absolutní nesmysl. Silové posilování nemůže zastavit růst, je to právě přesně naopak. Posilováním špatnou technikou si můžeš způzobit vývojové vady a to hlavně páteře. Proto je dobré se nejdříve správnou techniku naučit a potom se dají dělat i dřepy a mrtvý tah, prostě cokoli.


42let @ 195cm @ 125kg
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist