Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Posilování X Vzrůst
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 20:01


co myslis??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 20:01


Fakt z toho moc nepoznam, nesmis me precenovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 20:03


no dobre tak aspon nejaky nazor, jestli je to svalama nebo kostrou?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 20:12


Pokud ti ta vsetecnost jeste chvili vydrzi, muzes se takhle zeptat sveho dorostoveho lekare. Ten ti rekne vic. Ja po internetu fakt nemuzu delat diagnozy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lewis

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 20:15 - Změnil/a: lewis


nechci do toho kecat, ale myslim ze to bude svalama
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 21:09


Pokud ti ta vsetecnost jeste chvili vydrzi, muzes se takhle zeptat sveho dorostoveho lekare. Ten ti rekne vic. Ja po internetu fakt nemuzu delat diagnozy.

ja jenom nechci aby jestli je to treba pateri, si ji zkur**t na cely zivot abych pak nemohl nic delat... jiank diagnozy tu po tobe nikdo nechce spis sem myslel nejaky tvuj nazor jak to podle tebe vypada, ale nech to byt no
Honza44

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 20:39


Tetsuo, jakej tip kreatinu si mám koupit aby byl účinek co nejvyšší? (Nikdy jsem ho nebral.)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2010 21:09


Kreatin monohydrat, mikronizovany.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 12:22


Objednal jsem tenhle, myslis ze je OK ?

http://www.aminomax.cz./kreatin.php
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 12:41


Jo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 20:52


hele tetsuo mas nekde sepsanych tech 100nejvetsich mytu ohledne posilovani? jak jsi mi psal jednou kdyz sme se bavili o cvicich na prsa? rad bych se na to podival kdybys to nekde mel
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 21:53


Mýty, které jsou obecně rozšířené hlavně mezi lidmi, co necvičí

Profesionální kulturisté neberou steroidy

Všichni lidé s výrazným rozvojem svalů berou steroidy

Z hubeného člověka nikdy nemůže být kulturista

Všichni lidé si mohou vypracovat kulturistickou postavu

Ten, kdo má větší svaly a sílu, ví více o tréninku a výživě než někdo menší a slabší

Ženy by neměly moc posilovat, protože jim narostou příliš velké svaly a budou vypadat mužsky
(ženy by měly posilovat jinak než muži.)

Náctiletí by neměli zvedat činky (a vůbec posilovat), protože by se jim mohl zastavit růst do výšky

Senioři by neměli zvedat činky (a vůbec posilovat), protože je to nebezpečné pro klouby

Když přestanete cvičit, svaly se promění na tuk a bude vám viset přebytečná kůže

Pokud zvedáte těžké váhy, budete pomalí

Posilování zkracuje svaly

Kreatin, proteiny a gainery jsou doping a jsou zdraví nebezpečné

Kreatin, proteiny a gainery by neměli užívat teenageři a měli by s nimi počkat do dospělosti

Když přestanete brát kreatin/gainer/protein, ztratíte všechny svaly, které jste s nimi nabrali


Mýty o tréninku, které jsou rozšířené mezi lidmi, co cvičí, ale prakticky nechápou základy

Nízké počty opakování jsou na objem, vysoké počty opakování na tvarování a rýsování

Nelze najednou budovat svaly a spalovat tuk. Nejlepší je nejprve shodit tuk a pak nabírat svaly
(Nabírání svalů může být bez tuku vs. nabírání svalů nutně s sebou nese nabírání tuku)

Než začnete posilovat, měli byste nejdřív mít dobrou kondičku, které dosáhnete třeba běháním

Existuje univerzálně funkční a dokonalý tréninkový program

Nejlepší způsob, jak si vybudovat břišní svaly, je dělat hodně sedů-lehů, zkracovaček a sklapovaček

Lze zhubnout jen na určitých místech, pokud používáte správné cviky

Čím víc svaly při tréninku bolí, tím více (v tu chvíli) rostou

Čím víc svaly bolí několik dní po tréninku, tím byl trénink kvalitnější, a tím víc svaly porostou

Svaly nejlépe rostou, když se maximálně napumpují

Jednotlivé partie byste měli cvičit z více úhlů, aby byly rovnoměrně rozvinuté

Jednotlivá opakování by měla být prováděna pomalu a procítěně

Potřebujete cvičit více než 3x týdně, abyste dosahovali pokroků

Pokud jeden sval zatěžujete více než 2x týdně, přetrénujete se

Trénink by měl trvat jen určitou dobu: měl by mít aspoň hodinu vs. neměl by trvat déle než hodinu

Pokud jezdím na kole nebo dělám sport, u něhož se hodně běhá, nemusím cvičit nohy

Pomocí izolovaných cviků můžete kompletně změnit tvar svalů
(existují objemové cviky a tvarovací cviky)

Dřep ničí kolena a mrtvý tah ničí záda

Pokud budete dělat dřepy, mrtvé tahy a další lifterské cviky, získáte neestetický hranatý vzhled
(Powerlifteři, strongmani a vzpěrači musí být tlustí a nemají dobrý rozvoj paží)

Musíte používat opasek, abyste měli zpevněná záda. Čím těžší váhy, tím víc musí být utažený

Když vtáhnete břicho, je dřep bezpečnější

Legpress je bezpečnější než dřep

Nejlepší cvik na hrudník je benchpress

Čím širší úchop máte u přítahových cviků, tím víc budou růst záda do šířky

Přednožování ve visu cvičí spodní část břicha

Bicepsový zdvih na Scottově lavičce cvičí spodek bicepsu a koncentrovaný zdvih cvičí vrcholek (jen šířka úchopu a vnitřní a vnější hlava)

Přednožování vsedě na stroji separuje jednotlivé hlavy přední části stehen

Benchpress s velkou činkou hlavou nahoru cvičí vršek prsou

Cheating je vždy špatný

Při tréninku by se nemělo pít vůbec, případně jenom málo, aby nebyl zatěžován žaludek

Fitbally, bosu bally, terabandy a další podobné pomůcky jsou hlavně pro ženy

Abyste nabrali svaly, musíte si vybrat cvik, u nějž jste schopni zvedat maximální váhu.

Profesionální kulturisté berou lepší typy steroidů než „normální sypači“, a berou jich více

Všechny steroidy jsou extrémně nebezpečné a jakékoli užití vede ke zvýšení agresivity apod.

Nejlepší způsob tréninku je cvičit instinktivně

Čím víc se potíte, tím více tuků spalujete


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 21:55 - Změnil/a: tetsuo


Mýty o výživě, které jsou rozšířené mezi lidmi, co cvičí, ale prakticky nechápou základy

Všechny typy bílkovin jsou stejné

Existují doplňky stravy, které se vyrovnají steroidům

Abyste měli energii, dejte si krátce před tréninkem vyšší dávku sacharidů

Krátce po tréninku byste měli vypít proteinový nápoj

Po tréninku jsou dobré rychlé zdroje cukrů, tedy například ovoce

Nejlepší jídlo po tréninku jsou kuřecí prsa s rýží

Kloubní výživu mám používat jedině tehdy, pokud už mám problémy s klouby, jinak je zbytečná

Pokud jste začátečníci, stačí vám protein s malou koncentrací; čím jste pokročilejší, tím potřebujete koncentrovanější protein

Čím méně má protein tuku a sacharidů, tím lepší je na rýsování

Pokud budete nějaký suplement užívat dlouho, vaše tělo si na něj zvykne a přestane být účinný



Zvláštní kategorie mýtů mezi středně pokročilými cvičenci, kteří se specializují na fitness

Hladovka je nejlepší způsob, jak se zbavit tuku

Měli byste držet aspoň jednou měsíčně půst, aby se tělo očistilo

Nikdy nejezte sacharidy na noc, ztloustnete. (Nikdy nejezte sacharidy po páté hodině odpoledne atd.)
(tuto poučku si můžeme nazvat „pravidlo pro hloupé celebrity“.)

Všechny tuky jsou špatné, proto jich jezte naprosté minimum

Nejlepší způsob, jak shodit tuk, je držet nízkotučnou dietu

Nejezte více než tři (čtyři, xyz) vejce týdně, upřednostňujte bílky a žloutky vyhazujte

Nejezte maso více než 3x (x-krát) týdně

Jóga a Pilates se počítají jako silový (rezistenční) trénink

Nejlepší postavu ze všech sportovců mají plavci, protože plavání zapojuje celé tělo. Proto stačí plavat.

Vytrvalci nepotřebují posilovat

Běhání na pásu je stejně tak dobré jako běhání venku v přírodě

Nemůžete kvalitně trávit najednou bílkoviny a sacharidy, ideálem je dělená strava

Všechny typy kalorií jsou stejné. Proto v dietě počítejte hlavně kalorie a kilojouly.

Aby se spaloval tuk, musí se dělat dlouhé kardio

Pokud chcete zhubnout, neposilujte, ale dělejte jenom kardio


Mýty týkající se posilování a sexu

Sex a masturbace snižují hladinu testosteronu a schopnost budovat svaly

Masturbace způsobuje, že budete mít jednu ruku svalnatější než druhou

Sex je dobrý na hubnutí a zpevnění postavy


Mýty o výživě, kterým věří často i celkem pokročilí cvičenci

Čím víc jíte, tím lepší máte schopnost trávit a využívat živiny

Nejlepší proteiny jsou syrovátkové (whey, CFM)

Kreatin byste měli přijímat společně s jednoduchými sacharidy

Ihned po tréninku je vhodné brát antioxidanty – vitamin C a E

Nejlepší přípravek na hubnutí je karnitin

Na noc je nejlepší jíst tvaroh

Pít hodně před spaním a vstávat v noci na záchod je špatně

Sacharidové vlny musí mít přesnou podobu a musíte mít dny, kdy jste na nule nebo 50 gramech

Laktóza je velmi problematický cukr, jemuž byste se měli co nejvíc vyhýbat

Nejlepší jsou proteiny, v nichž nejsou umělá sladidla, zvláště aspartam

Aminokyseliny v tabletách (egg, whey, beef amino) jsou lepší než práškové proteinové nápoje

Proteiny a gainery nejsou tak hodnotné jako normální jídlo


Mýty o tréninku, kterým věří často i celkem pokročilí cvičenci

Velmi nízké počty opakování nemají vliv na růst svalů, a pokud vám jde o objem, neměli byste je dělat

Je potřeba udržovat ve svalech stálé napětí a zdvihy provádět za sebou co nejplynuleji

Je nutné provádět pohyby v maximálním rozsahu, od úplného protažení do úplného smrštění

Na určité partie (nohy, břicho) musíte dělat více opakování než na ostatní

Kardio zpomaluje růst svalů

Nejlepší rozcvičení je pár minut na rotopedu a statický strečink

Svaly se nejlépe připraví na zátěž vysokými počty opakování s lehkou vahou

Přetrénování je vždy špatné

Pokud se zraníte, neměli byste dotyčný sval vůbec cvičit

Klasický dřep je vždy nejlepší cvik na nohy

Začátečníci by měli cvičit hlavně na strojích

Začátečníci by měli dělat více opakování než pokročilí cvičenci

Začátečníci by od počátku měli dělat stejné cviky jako lidé, co cvičí delší dobu

Sportovci, kteří nedělají powerlifting, by neměli dělat benchpress, protože není „sportovně specifický“


Velmi speciální vychytávky pro hodně pokročilé

Fullbody tréninky jsou vždy lepší než splity

Činky jsou vždy lepší než stroje

Základní vícekloubové cviky jsou vždy lepší než izolované jednokloubové cviky

HIIT je vždy lepší než long-steady cardio

Nikdy by se nemělo cvičit do selhání

Je nutné neustále střídat parametry sérií a opakování a měnit cviky

Měli byste se řídit periodizačním plánem a předepsanými procenty zátěže

Pokud se chcete zlepšit v mrtvém tahu, dělejte víc mrtvé tahy

Zadek není třeba speciálně cvičit, zapojuje se dostatečně u základních cviků na nohy

To, že máte špatný postoj těla, znamená, že jste dysfunkční

Pokud nepřidáváte opakování nebo váhu, tak se nemůžete zlepšovat

Nikdy byste neměli dělat statický strečink před silovým tréninkem


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 22:21


no pekný...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 22:31


Ruzny body mam ted v ruznym stadiu rozepsani. Mam v planu to sem hazet jako clanky na forum.

Pokud te nejaky bod zajima, klidne se zeptej.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 22:43 - Změnil/a: benn


nema to s tim nic delat ale nej cviky na rozvoj vnejsi strany tricepsu?

jinak rozhodne nehodlam tvarovat jenom ze zvedavosti sem se zeptal
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 22:59


http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/inside_the_muscles_best_ chest_and_triceps_exercises


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 16 Čvn 2010 23:08


díky
Honza44

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 16:17


Tetsuo, četl jsem, že kreatin je nejlepší užívat s jednoduchými sacharidy, třeba rozpustit v ovocném džusu...Ted to tu máš v tech mýtech. Tak jak to tedy doopravdy je ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 16:22


Kreatin se rozklada vic, kdyz je kysely zaludek. Nejvic zakyseluji zaludek sacharidy (a uplne nejvic sladke a zaroven kysele dzusy). Kreatin je tedy nejlepsi NALACNO, mezi jidly. Pak se ho znehodnoti nejmin. A sacharidy ti staci ty, ktere mas uz v krvi z predchoziho jidla.
Okolo tohoto problemu, ktery jde resit strasne jednoduse vyviji pumysl dolnku vyzivy strasnou komercni masinerii. (krealkalyn, kreatin ethyl-ester apod. predrazene nesmysly).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 18:46


Oukej...

Scott Herman je taky ektomorf ze?
http://www.youtube.com/watch?v=sAq_ocpRh_I&feature =related
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 19:06


Jo. Ale popularitu tohodle chlapka fakt nechapu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 20:39


no on to neni zadnej kulturista, ale za takovouhle postavou se otočí každá :P
Honza44

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 20:40


Něco takovýho je ten můj "cíl".
benn

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 20:41


no taky nechapu co ho tak proslavilo a jsou lidi co maj mnohem lepsi postavu a nikdo je nezna
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 20:59


To jako nic proti. Ale nevim, proc toho dosahovat stylem HIT - podle me to dava dost spatny priklad mnoha lidem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 21:09


Nojo, to uz asi musis mit neco odcviceneho aby jsi tuhle metodu provadel spravne a uspesne.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 21:19


Spis bych rekl naopak. Z toho nejlip profitujou zacatecnici. Ti se s tim nedovedou zridit, protoze nezvedaji velke vahy a shazovane serie jsou pomerne lehke.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Honza44

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 21:32


No ja jsem o tomhle prave nekde cetl, ze pokud to neudelas spravne opravdu az do vycerpani, tak to nema teměř žádný účinek. Nevím, ty jsi profík .
benn

Člen
# Zasláno: 17 Čvn 2010 22:01 - Změnil/a: benn


do vcerpani svalu nemusis a hlavne ne u vicekloubovych cviku....
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist