Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Posilování X Vzrůst
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 18:15


Vzdyt nestojite vedle sebe. Hele, neres to. Zakladni info mas. Zbytecne zabihat do detailu.

Co ted cvicis za trenink?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 18:42 - Změnil/a: benn


ted posledni tyden HST, rozpis ti sem muzu dat jestli chces
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 18:47


Neni treba, znam ho.

Byt tebou, tak si dam tu vec od Alwyna Cosgrowa, kterou jsem ti sem posilal.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=1&topic=4078&page=1


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 18:59


Taky ze uz se na to chystam vypada to docela dobre...

K tomu hst jsem myslel ze poslu jako rozpis cviku atd ne o cem to je:D to je mi jasne ze znas
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:11


Ty rozpisy jsou dost konstantni.
Tam je dulezity, ze cviku je hodne a jedou se po 2 seriich + ze se pocita s linearni periodizaci (kazde 2 tydny snizit pocet opakovani a rapidne zvysit vahu).

Ten trenink od Cosgrowea: Hypetrophy I-III z knizky New Rules of Lifting ma nelinearni periodizaci (kazdy trenink jiny pocet opakovani a typ vah) a jede se v nem vice serii na cvik.
Tahle zmena ti prinese hodne dobre vysledky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:16 - Změnil/a: benn


jj, ale proc sou ty treninky spodni casti tela tak kratke? z jakoho duvodu? a kde jsou treba nejake lytka? a co je prosimte rolovani s činkou nebo vysoke pritahy, nevim co se tim mysli?:-P

A to se jedou kazdy trenink uplne stejne cviky nebo si to muzu menit ze jednou dam tlaky na sikmy a podruhy treba bench na sikmy nebo tlaky na rovny? nechci v tom delat bordel urcite se toho budu drzet ale jestli si proste muzu tocit podobne cviky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:25


Lytka jsou "random"

proc sou ty treninky spodni casti tela tak kratke?
To poznas, az to budes cvicit. Vic bys nezvlad. Tam jsou nektere dost brutalni vychytavky, ktere pochopis, az to budes delat.
Navic, vrsek je mnohem slozitejsi soustava, takze snese vic cviku.


rolovani s činkou
http://www.amazingabdominals.com/ab_articles/ab_ar ticles_images/doyle_ab_wheel.jpg
http://coachlevi.com/images/reviews/leviabroller.j pg
http://www.criticalbench.com/exercises/pics/ab-whe el2.jpg
http://www.ttfatloss.com/wp-content/uploads/2009/0 8/rollout-b.jpg
http://coachlevi.com/images/bodyweight-exercise/ba llabrollout2.jpg
http://www.weightliftingdiscussion.com/barbellroll out1.jpg

Vysoké přítahy velké činky (z předklonu do narovnání k hrudníku) – high pulls
http://www.youtube.com/watch?v=UFznMk35-EQ
http://www.youtube.com/watch?v=bzd4lHwbuvQ
http://www.youtube.com/watch?v=cCEzJsFwYLE
http://www.youtube.com/watch?v=H3_fGVHzyvU


to se jedou kazdy trenink uplne stejne cvik nebo si to muzu menit ze jednou dam tlaky na sikmy a podruhy treba bench na sikmy nebo tlaky na rovny?
Neni treba to menit. Par tydnu to vydrzis. Ono se to pak meni v jednotlivych stupnich Hypertropy I, II a III.
Samozrejme, menit to muzes, pokud neni pri momentalnim treninku jina volba - napr. je plna posilovna.
Ale neni DUVOD to menit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:39 - Změnil/a: benn


Jasně... takove to B1,B2, C1,C2 je tam proc? moc nechapu ten smysl, a vystupy s j.č. na lavičku se mysli jako ze jednou nohou jsem na ni a druhou to taham nahoru zejo? a obracene zkracovacky jsou jako celem k zemi nebo jak?:D to je asi spis neco jako zkracena hyperextenze ne? a kdyz pises bench na sikme myslis pozitivni nebo ngativni nebo si muzu vybrat?

jeste k tomu treninku bricha, ono to po tom rolovani cinky po zemi fakt roste? visco jestli treba nezaradit uklony na lavicce nebo predklony s horni kladkou, jestli vis co myslim

A ty lytka teda cvicit pri kazdem treninky spodku? treba vypony na jedne noze? a je jeste nejaky cvik "random" ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:45 - Změnil/a: tetsuo


Jasně... takove to B1,B2, C1,C2 je tam proc? moc nechapu ten smysl
A jsme u toho. To jsou superserie. Bez prestavky stridas dva cviky. Dost brutal.

vystupy s j.č. na lavičku se mysli jako ze jednou nohou jsem na ni a druhou to taham nahoru zejo
http://www.youtube.com/watch?v=tLd-NuWg3wA
http://www.youtube.com/watch?v=qq6GkSqRowQ
http://www.youtube.com/watch?v=KQwB8E4WRu4


obracene zkracovacky jsou jako celem k zemi nebo jak?:D to je asi spis neco jako zkracena hyperextenze ne?
najdi si na YouTube "reverse crunches"

kdyz pises bench na sikme myslis pozitivni nebo ngativni nebo si muzu vybrat?
To je preklad "incline" - hlavou nahoru

jeste k tomu treninku bricha, ono to po tom rolovani cinky po zemi fakt roste?
Predpokladam, zes to nikdy nedelal. Je to nejtezsi cvik na bricho. Samozrejme, da se vymenit za jine tezke cviky, ty, co pises, jsou vyborne.

A ty lytka teda cvicit pri kazdem treninky spodku? treba vypony na jedne noze? a je jeste nejaky cvik "random" ??
Jak chces. Klidne v jakemkoli treninku, libovolne cviky na lytka.

Random jsou jeste cviky na predklokti, pripadne nejake izolovane cviky na ruce. Ale nijak zvlast nedoporucuje je delat primo v posilovne a pridavat je k uz sestavene treninkove jednotce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:51 - Změnil/a: benn


jj jasny superserii jsou mi tak nejak jasny akorat nevim jestli kdyz jedu např. 3x15 Přítahy v předklonu a 3x15 Bench tak jedu 1x15bench,1x15pritahy, 1x15bench,1x15pritahy, 1x15bench,1x15pritahy, a vzdy po te dvojici je pauza nebo je to vsechno bez pauzy?? protoze to se snad neda udychat ne?:D a nebo je to uplne jinak?
Claws

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 19:53


1x15bench,1x15pritahy - 60sec. pauza a zase...
1x15bench,1x15pritahy - 60sec. pauza...
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 20:12



Random jsou jeste cviky na predklokti, pripadne nejake izolovane cviky na ruce. Ale nijak zvlast nedoporucuje je delat primo v posilovne a pridavat je k uz sestavene treninkove jednotce.


no ja doma obcas procvicim zapesti takovym tim zvedanim zapesti s cinkou ale nevim co presne delat na predlokti, ono pry stejne dost roste u shybu nebo MT a dlasich takze to asi neni potreba ale stejne ja ted maximalne tak mackam tenisaky moh bys mi na to teda neco doporucit? jeste jsem uvazoval o biceps. zdvihu nadhmatem ale nevim nevim
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 21:17


zdy po te dvojici je pauza nebo je to vsechno bez pauzy?
Pauza je po dvojici cviku. Mezi cviky prechazej co nejrychleji.

Zapesti je random, protoze pro spoustu lidi nema smysl ho cvicit. V tomhle si delej co chces.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 21:21


ale spis co to prelokti?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2010 21:28


zapesti = predlokti


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 10:02


Celkove ale z tech fotek tezko soudit, chybi tam nejaky meritko s nekym jinym.
Ten cil k dosazeni je dost snadny, mel by byt pristupny pro kazdeho.

Za jak dlouho to zvladnes, se neda rict, bylo by to neseriozni. Muzu ti jen dat nejakou predstavu, ze clovek vycerpa svuj zakladni geneticky potencial do 2 az 3 let pravidelneho treninku.
Pak uz je tezke se zlepsovat. A zaroven to pro tebe muze byt nejaky motivujici vyhled.


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=1&topic=4196&page=0#msg78150

Hele už to nechci rešit ale kdyz taty tomu cloveku jsi mohl napsat o jeho tele docela dlouhy seznam vyhod a nevyhod jenom z par fotek, tak nemohl bysi to zkusit jeste u me?? Díky...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:21


Neber to nijak nepratelsky. IMHO jsem ti napsal zhruba tolik co jemu. Jeho fotky byly o neco lepsi, i kdyz mu tam chybely nektere veci, ktere nikdy neupresnil.
Ber to tak, ze tvuj vytyceny cil je dosazitelny, nepatri do rise fantazie a mas na to si svuj sen splnit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:27


ok a myslis ze to cele pujde pomoci full-body??? me se split fakt moc jezdit nechce...jak dojedu to hst tak pak dam ten 18ti tydenni trenink od Alwyna Cosgrowa, pak asi total body training a casem jeste asi beara co na to rikas? nebo mam to nejak prehazet treba tbt jeste mezi hst a hypertrophy I,II,III nebo jak bys to udelal ty? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:46


Odjel bych 4-5 mesicu za sebou ty tri faze Hypertrophy od Cosgrowa a pak zkusil 1-2 treninky od Waterburyho. Postupne bych ze 3 treninku tydne pridal na 4.

Na bear routine se nejakou dobu vykasli, neni to trenink, z nehoz bys vyrazne tezil.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 13:49 - Změnil/a: benn


Na bear routine se nejakou dobu vykasli, neni to trenink, z nehoz bys vyrazne tezil.

A kdy by mělo smysl ho zkusit?

Jaký trénink od Waterburyho treba? a s tim cvicenim 4x tydne to uz bych jel nejradeji ted ale bohuzel na to nemam cas
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:13 - Změnil/a: tetsuo


Na bear routine se nejakou dobu vykasli, neni to trenink, z nehoz bys vyrazne tezil.
A kdy by mělo smysl ho zkusit?

Na bear routine blbe reaguje spousta ektomorfu, protoze ten objem serii je moc velky a spotrebuje prilis mnoho energie. Dost lidi u toho i onemocni, protoze se jim snizi imunita.
Nechci od toho nejak vyrazne zrazovat, ale jel bych spis treninky se strednim objemem serii.

Jaký trénink od Waterburyho treba?

Watherbury Method. To je genialni vec.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:20 - Změnil/a: benn


Dobře jako taky jsem ho tak pred 2tydnama zkoumal, ale nemas nekde nejaky dobry rozpis? vsude jsou takove nicmoc... byl bych ti vdecny, ale hele jeden znamy z posilky kteremu je 17myslim cvici asi rok a pak zkusil BEARa a po prvni fazi pribral snad 6kilo a je to taky jasny ektomorf jeste vetsi nez ja...

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=1&topic=4220

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=1&topic=4196&page=0#msg78150

ted jsem se dival a tady jsi teto osobe psal ze je nejaky druh ektomorfa, nevim co to znamena a u toho druheho odkazu je taky nejaky ektomorf, tak kdo z nas ma treba vetsi potencial k rustu svalu? a kdo by nabiral rychleji fullbody treninkem?? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:33


Waterbury Method:

DEN 1
Dřep s činkou na zádech
Série: 10
Opakování: 3
Pauza: 70 vteřin

A1. Kliky na bradlech
A2. Přítahy v předklonu (činka, nebo jednoručky)

Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin (pauza se používá v párováním cviků, čili provedete cvik A1, pak 60 sec. pauza a hned cvik A2).
Poznámka: A1/A2 se skládá ze supersetového párování

B1. Francouzký tlak s EZ činkou ve stoje nebo vsedě
B2. Bicepsový zdvih činky (rovná osa)

Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin (pauza se používá v párováním cviků, čili provedete cvik A1, pak 60 sec. pauza a hned cvik A2).

C) Zvedy nohou ve visu s oporou na nakloněné lavici
Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin mezi jednotlivými sériemi.

_______________

DEN 2
15-20 minut kardio střední intenzity.
Tohle je na udržení nízké hladiny tuku, případně rýsování břicha
______________

DEN 3
Bench-press (s činkou, nebo jednoručkami)

Série: 10
Opakování: 3
Pauza: 60 vteřin mezi jednotlivými seriemi.

A1. Mrtvý tah s mírně pokrčenýma nohama s jednoručkami
A2. Tlak s velkou činkou ve stoje (osu spouštět k bradě)

Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin (pauza se používá v [/b]
párováním cviků, čili provedete cvik A1, pak 60 sec. pauza a hned cvik A2).

B1. Výpony ve stoje
B2. Přítahy činky k bradě (EZ osa)

Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin (pauza se používá v párováním cviků, čili provedete cvik A1, pak 60 sec. pauza a hned cvik A2).

C) Tricepsové stahování kladky s lanovým držákem
Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin mezi jednotlivými sériemi.

_______________

DEN 4
Totéž co v den 2
_______________

DEN 5
Shyby na hrazdě (nadhmatem nebo podhmatem, klidně střídat)

Série: 10
Opakování: 3
Pauza: 70 vteřin mezi jednotlivými sériemi.
Poznámka: Použijte supinaci (palce nahoru) a úchop na šířku ramen

A1. Bench-press hlavou dolů nebo na rovné lavici (činka, jednoručky)
A2. Kladivový zdvih jednoruček

Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin mezi jednotlivými sériemi

B1. Výpony vsedě
B2. Glute/Ham Raises nebo Zakopávání v leže

Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin mezi jednotlivými sériemi

C) Výstupy na lavičku nebo výpady dopředu s jednoručkami
Série: 4
Opakování: 6
Pauza: 60 vteřin mezi jednotlivými sériemi
Poznámka: v jednotlivém provedení není pauza
_______________

DEN 6
Totéž co v den 2
_______________

DEN 7
Volno
_______________

Cviky s parametrem 10x3 – počáteční váha u všech sérií 80 % maxima na 1 opakování, postupně každý týden přidávat. Jede se 4-6 týdnů.
Cviky s parametrem 4x6 – počáteční váha u všech sérií 75 %.

Před začátkem tohoto tréninku je nutné zjistit si u každého cviku své maximum (100 %) - 1 opakování s co nejtěžší vahou, ale dobrou technikou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:36 - Změnil/a: benn


JO, to vypada dobře... Díky

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=1&topic=4220

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=1&topic=4196&page=0#msg78150

ted jsem se dival a tady u toho prvniho odkazu jsi teto osobe psal ze je nejaky druh ektomorfa, nevim co to znamena a u toho druheho odkazu je taky ektomorf, tak kdo z nas tri ma treba vetsi potencial k rustu svalu? a kdo by nabiral rychleji? A pomocí jakého tréninku? nebo nejake vyhody a nevyhody oprtoti ostatnim? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:47


znamy z posilky kteremu je 17myslim cvici asi rok a pak zkusil BEARa a po prvni fazi pribral snad 6kilo a je to taky
a) nevim, co je prvni faze beara. To nema zadne faze. A jede se to max 5-6 tydnu.

b) zalezi na tom, co cvicil driv. Jestli klasicke splity, mohlo to mit tenhle efekt

c) U vetsiny ektomorfu bych doporucoval drzet se spis na nizsim nebo strednim objemu serii a sel vic do intenzity. Obri objem serii a stredni intenzita nemusi byt idealni cesta. Rozhodne ne jako dlouhodoby pristup. Jako sok to fungovat bude, jako vicemene kazda zmena.

________

Claws, o kterem mluvis, nabral, jak rika, 26 kilo za rok. Je hodne zvlastni pripad. Pokud nejsi na srovnatelnych cislech, tak se jim nezabyvej.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 14:53 - Změnil/a: benn


26kilo za rok, dohaje kolik predtim vazil??? No necham to byt

Myslim ze predtim jel GVT.... Ale bear se prece jede na dve faze prvni je 4 tydenni a ta druha taky akorat s vetsim voumem atd.. no a on mi ho prave doporucoval ze je to supr atd...pak mi prave jeste rikal neco ze mam dobre upnuty prsni svaly ramena a bicak, akorat nechapu jak se to pozna... A je to vubec pravda?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 15:02


Kde je na to rozpis?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 15:04 - Změnil/a: benn


Mmnt
Claws

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 15:11


bear routine -- Na bear routine blbe reaguje spousta ektomorfu, protoze ten objem serii je moc velky a spotrebuje prilis mnoho energie. Dost lidi u toho i onemocni, protoze se jim snizi imunita.
Nic moc jsem při něm nenabral, a taky jak zmiňuješ jsem měl po jednom týdnu chřipku či co to bylo.. (Nejvíce jsem nabral při: Korte, Antibodybuilder hypertrophy...)
benn

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2010 15:24 - Změnil/a: benn


http://kulturistika.ronnie.cz/c-3904-bear-routine- aneb-maximalni-trenink-pro-maximalni-hypertrofii.h tml

treba tady to mas pise se to v tom clanku nad tim modrym rozpisem jak je nazvany "4)" a pak ve shrnuti taky nad rozpisem

____________________

pak mi prave jeste ten kamos rikal neco ze mam dobre upnuty prsni svaly ramena a bicak, akorat nechapu jak se to pozna... A je to vubec pravda?

mohl bys pls odpovedet docela by me to zajimalo jestli je to tak nebo ne...nebo aspon neco z toho
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist