Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Suplementů až příliš?
Autor Zpráva
vmonca

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2015 23:38 - Změnil/a: vmonca


Zdravím všechny,

měřím 165cm a vážím 52kg. Cvičím asi rok doma s vlastní vahou a činkami. Snažím se přibrat na váze a celkově posílit svalstvo, které jsem měla velmi ochablé.

Celou dobu jsem cvičila podle videí, co má Zuzka Light na youtube. Snad se mi nikdo za to nebude vysmívat, každopádně já výsledky viděla a zlepšila se mi i fyzická kondice. Tento typ cvičení mě ale přestal bavit. Přesedlala jsem tedy na cvičení, které nedává tak zabrat mým plícím a víc se zaměřuje na sílu než výdrž (teda podle mého subjektivního pocitu), tudíž se zde objevují dřepy, práce s jednoručkami, cviky zaměřené více na ruce, které ne a ne nabrat na síle atd.

Za celou dobu jsem ale přibrala pouze 5kg a nevím jestli byla chyba v tom areobním(?) cvičením od Zuzky, ale spíš myslím, že v mém stravování.

Proto bych chtěla zařadit do mého jídelníčku i suplementy, jelikož odpoledne jídlo docela flákám, tak se chci zeptat zda by můj jídelníček mohl vypadat zhruba takhle:

Snídaně: vločky (klasika v hrnci s vodou a mlékem, nebo http://www.namaximum.cz/kategorie/sacharidy/instan t-oats-instantni-ovesne-vlocky/) + ovoce, vajíčka, lívance (banán + vajíčka) atd.

Svačina: bílý jogurt s vločkami troška medu + ovoce, piškoty, Cottage, tvrdý sýr, pečivo atd.

Oběd: to co dá jídelna, každopádně sním vždy všechno

Svačina 2: http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer-p remium-svacinovy-gainer/

Po tréninku http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer-g old/

Večeře: převládá u mě jogurt s musli nebo jídla podobná obědům jen bez polévek, přidávám zeleninu (kukuřici, salát, brokolici, chřest atd.)

Doteď jsem stravu mívala do oběda stejnou, na druhou svačinu většinou rohlík a něco co se našlo, po tréninku jen třeba hrnek kakaa, nebo džus a pak večeři. Problémem ale je, že kolem desáté když už usínám mívám hlad a přitom když si dám tu večeři jsem najezená.

Jsou ty dva gainery příliš? Nebo mám zařadit druhou večeři? Prosím o jakoukoli radu..
maacher

Člen
# Zasláno: 11 Kvě 2015 08:47


ahoj, co se tyce cviceni podle Zuzky, tak je to v poho, ale pro nabrani je treba vice siloveho treninku, jak si zminila.Pro vetsi prehled napis jak v tydnu cvicis, rozdeleni treninku a dopln gramaze jidel.Jinak ty nejis maso?
vmonca

Člen
# Zasláno: 11 Kvě 2015 16:22


Cvičím vždy 3x týdně a jedu stále full body. Hlavně podle této paní https://www.youtube.com/watch?v=0CjgB79A7PM.

Snídaně: 150g vloček, 2 vajíčka
Svačina: 300g jogurt, vločky tak aby to zahustilo.
Zbytek jídla nevážím, ale na oběd a večeři (které většinou obsahují právě to maso) mívám velké porce.
maacher

Člen
# Zasláno: 11 Kvě 2015 18:08


no mam takove pochyby, zda pani dosahla takove postavy tim smrdlanim s kilovyma jednoruckami. Ono asi nemas ani moc na vyber, pokud mas k dispozici jen jednorucky a nic vic. Pokud chce clovek trenovat doma, tak by mel mit aspon lavicku, jednorucky, velkou cinku a nejakou konstrukci, kde si tu cinku polozis.Daji se sehnat power racky, kde je i hrazda a nejaka kladka.Je otazka, zda se to vyplati a neni lepsi chodit do nejakeho fitcentra. Co se tyce stravy, tak pokud si to alespon jednou nezvazis, tak nemuzes vedet kolik toho vlastne jis a pak je tezke rici, zda je to dost.Taky se mi nechce verit, ze snis 150 gr. Vlocek (vazeno pred uvarenim), to je pekna kopa,se kterou ma problem i chlap. Jinak vlocky a vejce dobry, ale chce to vlocky dochutit treba ovocem, orisky , skorici atd. Druhe jidlo dobry,ale potraviny by se mely stridat, takze proc davat v druhem jidle zase vlocky. Takze pokud chces poradit presneji, musis napsat presnejsi informace. Jinak pokud clovek chce pribrat, musi se zamerit na energeticke potraviny.Orisky, tucne jogurty, banany, susene ovoce, kokosovy olej, orechove masla ,vejce, tucnejsi masa.Na 52 kilo a trenink 3x tydne nepotrebujes zadny doplnek stravy, mozna nejaky multak v zimnich obdobich , rybi tuk neni spatna volba,.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist