Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Cardio pro redukci tuků - HIIT, běh
Autor Zpráva
Petr26

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2014 15:23


Zdravím,
Cvičím rok fullbody 3x týdně, nyní to změním na split 4x týdně, konkrétně tento: http://body-control.cz/cs/clanky/36-split-4x-tydne -trup-ramena-nohy-paze/
Chtěl bych nadále pokračovat v přibírání svalové hmoty, ale zároveň zredukovat podkožní tuk.
1. Chci zkusit HIIT, ale nevím jestli ho zařadit v netréninkové dny, nebo po posilování.
2. Když si po posilování půjdu zaběhat a gainer si dám až po běhu, neztratím tím i svalovou hmotu? Nikdy jsem nezařazoval cardio po posilování a jsem zvyklý si hned po posilování dát gainer. Vyřešili by to BCAA po posilování, pak si jít zaběhat a teprve poté gainer?
3. A jak je to s běháním na lačno? Je pravda, že při běhání na lačno si tělo bere energii ze svalů? Vyřešil by to banán chvíli před běháním? Nebo si hned ráno dát BCAA a poté si zaběhat? Předem díky za odpověď.
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvn 2014 14:56


1. HIIT v netréninkový den.
2. Neztratíš hmotu, kardio po tréninku a až poté BCAA. 10 minut na to Gainer /i když ho nedoporučuji/


S pozdravem

Jan Jícha
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist