Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Tréningový plán - pomoc
Autor Zpráva
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 18:10


Ahoj.. konečně jsem se donutil a přestal cvičit doma, začal jsem chodit do posilky ... ale narazil jsem na pár problémů.
Tréningový plán nemám tak úplně ještě hotovej, zatím vím jen jaké partie chci kterej den cvičit a tak si zkouším různé cviky a vybírám si, které si myslím, že jsou nejvhodnější.
co se týče pondělí si jsem ale jistej:
Hruď:
Flat Bench press 4x8
Incline Bench p. 4x8
decline Bench p. 4x8

a mám malý problém.. udělám maximálně Bench press a jednu sérii Incline Bench press...

Mám si dát menší váhy, abych zvládl všechny 3 cviky ? To potom ale nebudu tolik stresovat sval a nebude to už tolik na růst.. ne?

Nebo cvičit určitou dobu jen třeba ten flat benchpress a až delší době přidat další cviky? To bych spíš měl přidat váhu ale, než počet cviků, ne?

Inspiroval jsem se trochu od tohohle http://www.cutandjacked.com/Workout-Routine-Lazar- Angelov

ten člověk to dělá už dost dlouho.. to je mi jasný, ale mít 3 cviky na prsa není až tak hrozná věc pro začátečníka, ne?:D
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Úno 2014 19:23


A co vlastně cvičíš...split? Prsa a triceps?


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 19:35


split

pondělí hruď a břicho
úterý záda
středa nohy a břicho
čtvrtek triceps, biceps
pátek deltový sval a břicho
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Úno 2014 19:41


To je hodně divnej split. Takhle kromě břicha procvičíš ostatní partie jen jednou týdně, což je málo. Vlastně pořád cvičíš, ale efekt nic moc.


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 22:02


někteří lidi to tak dělaj a nemaj moc problém nabrat..? zase to zní ale logicky:D ..asi bych si měl dát některé partie častěji. Jsem teprve na začátku sestavování tréningového plánu, nějak to zkusím překopat.. myslíš, že 2x jedna partie bude stačit? ... já zas aby mě neboleli třeba moc bicepsy v den kdy budu mít prsa a bench..
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 22:04


a měl bych stejné partie postavit na dny po sobě, nebo co nejdál od sebe?
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 22:19


a co mám teda udělat s tím že nedám všechny 3 cviky ?
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 22:57


co třeba tohle?
Po- Chest, delts, ABS
Út- Back, legs, Biceps, Triceps
St- Chest, delts, ABS
Čt- Chest, delts, ABS
Pá- Back, legs, Biceps, Triceps
So- Back, legs, Biceps, Triceps, ABS
Ne- odpočinek
danbartos

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2014 23:04


sorry.. to nahoře jsem napsal špatně
takhle to mělo být:

Po- Chest, delts, ABS
Út- Back, legs, Biceps, Triceps
St- Chest, delts, ABS
Čt- Back, legs, Biceps, Triceps
Pá- Chest, delts, ABS
So- Back, legs, Biceps, Triceps,
Ne- odpočinek
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Úno 2014 07:19


To jsi šel zase z extrému do extrému. Málokdo si uvědomuje, že k takhle náročnýmu tréninkovýmu plánu se musí postupně procvičit. Když to začneš takhle cvičit, za 2 měsíce, nebo i dřív se totálně přetrénuješ a začneš svalovou hmotu ztrácet, místo abys ji získával. Musíš postupně budovat aerobní výdrž, anaerobní výdrž (rozuměj fyzičku) a zároveň to vyžaduje už vcelku náročný jídelníček a suplementační plán. Na to musíš mít i finančně!

Doporučím Ti začít cvičit buď 3x týdně fullbody, nebo spodek, vršek a fullbody (nejméně náročné), nebo pokuď se na to cítíš, ten Tvůj rozpis, ale každou partii jen 2x týdně, takže 4 tréninky týdně a 3 dny volna.


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 15:39


ok, díky.. zkusím ty 4 dny.. a co si teda myslíš o těch 3 cvicích na jednu partii ? když je nedám tak..
Dělat mezi tím větší pauzy?

Mám si dát menší váhy, abych zvládl všechny 3 cviky ? To potom ale nebudu tolik stresovat sval a nebude to už tolik na růst.. ne?

Nebo cvičit určitou dobu jen třeba ten flat benchpress a až delší době přidat další cviky? To bych spíš měl přidat váhu ale, než počet cviků, ne?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Úno 2014 18:27


Myslím si, že pro Tvůj účel bude lepší zařadit radši jiné cviky, než dělat 9 sérií totožného cviku. U prsou je daleko důležitější správné procítění svalu, než úhel a váhy.


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2014 23:11


ok. Díky.
kubajss

Člen
# Zasláno: 6 Dub 2014 21:04


http://www.f-sport.cz/print.php?id=23 Jaký máte názor na tenhle trénink potřeboval bych ten svůj už změnit. A rád bych věděl jestli je tenhle ten pravý.
maacher

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2014 09:19


kazdy trenink funguje, ale kazdy jen chvilku, cvic ho mesis a uvidis sam.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist