Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / únava
Autor Zpráva
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 19:35


začal jsme zdravou stravu s co nejmenším obsahem tuků a cukrů.. a hned po jednom dni jsem se cítil celkově slabě, bolesti hlavy a trochu i ochablost svalů. Trvá to už 3. den. Nemohu kvůli tomu ani posilovat. Je to kvůli nedostatku cukru? Věci co jsem jedl:
Ráno vločky s trochou mléka
dopoledne Chleba se sýrem (tvrdej)
K obědu maso s těstovinama
kolem 4.h tvaroh s vločkama
k večeři maso s tmavým pečivem

Kromě oběda jsem jedl to stejný celý ty 3 dny... Je možný, že jak jsem vynechal slazené jídlo a nápoje, že bych měl jíst větší jídla, že mi ta energie z toho nestačí? Nebo bude stačit, abych třeba počkal až si tělo zvykne..?
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 19:54


já tedy vidím dost sacharidů jen převažují delší cukry, což je správně..co tekutiny? Celkově vidím spíš málo bílkovin..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 19:55 - Změnil/a: liliana


sacharidy máš v každém jídle

přitvrdila bych v zelenině.. ráno bych s nebála ovoce, odpoledne už bych vločky nejedla... a zařadila zdravé tuky... jak tě toto stravování napadlo? Samozřejmě dostatek tekutin..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 20:29


piju každý den 2,5-3 litry.. snažím se to dodržovat.
Napadlo mě to z důvodu shození přebytečných tuků na břichu a hlavně na stehnech..
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 20:35


no ale sacharidy tam máš, na zbytečný tuk zařaď kardio a dodržuj bílkoviny spíš se necpi odpoledne tolik vločkama a pečivem.. to jsou ty sachry i veškerý přílohy..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 20:43


pokud ale cvičím kolem 6h tak bych si před tím měl něco dát, ne? Musím cvičit
takhle pozdě kvůli škole..
A co se týče tý bolesti hlavy a tělesné slabosti, nevíš čím by to mohlo být?
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 20:47


no podle mě na kluka málo jíš.. ale uvidíme co řeknou naši místní borci nevidím problém třeba v jogurtu před cvičením, event. kousek pečiva..ale záleží jakého..celozrnné má dost vlákniny a ta se pomalu zpracovává..

cvičíš jen silově?


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:14


nejsem si ještě tak úplně jistej, co se do silových cviků řadí, jsem nováček..:D dělám sedylehy, kliky, dřepy a chodím 1x týdně běhat. Občas když se dostanu do školní posilky tak i benchpress a činky..
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:15


to chce něco ostřejšího silovým jsem myslela posilovnu.. ale je dobré vědět, co dělat..

případně na doma si zařaď hiity, je toho plný internet..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:21


ok, díky
dobespavel

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:23


Uvádíš jen takový výpis potravin, o jejich množství ale nic nepíšeš, takže klidně to může být tím, že máš celkově málo sacharidů
Zřejmě máš i málo zdravých tuků, ovoce a zeleninu taky nikde nevidím
Tvaroh s vločkami před tréninkem nedávej, to si spíš dej něco snadněji stravitelného (např .kefír a rohlík)


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:33


v ovoci jsou cukry.. s těma bych to neměl přehánět, ne? a zdravý tuky.. mám jíst každej den ryby?
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:36


když si dáš k snídani, tak to tělo zpracuje.. tuky jsou třeba i oleje, oříšky, semínka,avokádo...


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
danbartos

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:42


Ořišky jsem měl zrovna dneska.. jak často bych si měl zdravé tuky dávat?
liliana

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2013 21:58


myslím, že denně


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist