Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / cukry..
Autor Zpráva
danbartos

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 15:27


Dobrý den, mám pár dotazů ohledně stravování při posilování.. snažím si vybudovat břišní svalstvo, trochu se to už rýsuje (furt ale malý a nepevný), mám ale vrstvu tuku na břichu a na stehnech. Obojí se chci strašně moc zbavit. Na břichu to není tak velký jako na stehnech ale furt je to problém kvůli už tak malým svalům..
1. Pomůže hodně, pokud vypustím z jídelníčku všechny cukry co jen mohu ? (musli tyčinky. tatranky, ovoce, slazené vody např matonky atd.. a samozřejmě i čokolády atd..) nejedl jsem toho moc ani předtím ale začal jsem se tomu striktně vyhýbat. ( beru v potaz, že v ovoci jsou vitamíny a že je důležité je jíst, myslím jen co se týče cukru )
2.Jsou polysacharidy a monosacharidy.. je rozdíl v tom, co je lepší, pokud nechci ukládat tolik tuků?
3. Když dělám nějakou aktivitu, např. běh,tak spaluji tuky jen lokálně v oblasti ve které zrovna namáhám svaly, nebo po celém těle ?
4. se správnou dietou a běháním, shodím tuk ze stehen?
Jestli to nějak pomůže tak dodám, že jsem Muž a je mi 17.
Děkuji za vaše reakce.
Spede

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 19:20


No úplně bych cukry nezatracoval, ony cukry jsou k užitku v těle s určitou mírou. Pokud vyloučíš sladkosti a nahradíš to ovocem nebo zeleninou a nebo kvalitní stravou, tak proč ne. Já si myslím, že jsou vhodnější polysacharidy kvůli vazbě na glykogen.., ale nejsem v tom kovaný. Pokud běháš, tak spaluješ po celém těle. Bych opravil tvůj výrok 4. se správnou dietou a běháním, shodím tuk ze stehen? na S kvalitní stravou a cvičením snížím obsah tuku v těle.
liliana

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 19:57


na vše neodpovím, od toho tu jsou jiní machři každopádně tatranky a müssli tyčinky, slazené vody, čokolády- pokud chceš vyrýsované břicho nepatří..

co se týká cukrů tak monośacharid se rychle vstřebá, tělo s tím nemá práci a je i rychle pryč.. složité cukry jako třeba celozrnné pečivo tě nadýl zasytí a máš déle energii..jednoduchý cukr je v ovoci, ale je tukotvorný, takže ho můžeš přijímat ve správný čas.. kdy ho tělo využije..

když děláš nějakou aktivitu, třeba běh, tak záleží jak dlouho a jak intenzivně.. většinou jen posiluješ srdce a nic moc nepálíš..

správnou dietou- nenazývala bych to uplně dietou,ale zdravým stravováním a nevybereš si, kde shodíš, tělo shazuje, kde chce..

čili, pokud chceš buchty na břiše zaměř se na silový trénink a cardio+ SPRAVNE JIDLO.... a samozřejmě to chce trpělivost, pokud jsi doposud jedl jako čuník, nebudeš mít six pack za měsíc


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 20:30


lili tak to bych možná Ti oponoval, protože když řekneš, že při běhu nic nespaluješ, tak si myslím, že je to hloupost. Protože, když běháš, tak zapojuješ nejvíce svalových partií na těle současně, tak že pokud běháš, tak nechci říct, že posiluješ, ale spaluješ.
liliana

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 21:11


spaluješ minimálně.. nedá se tím uplně hubnout, pokud to není po posilování nebo po hiitu..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 22 Říj 2013 07:10


Nejlepším spalovačem tuků jsou totiž svaly. Nejlépe spálíte přebytečné tuky tak, že budete ráno běhat nalačno. Tím vyčerpáte svalový glykogen – energetické akumulátory uvnitř svalů. Ty se pak během dne dobijí tím, že v době, kdy budete odpočívat, se tuk z podkoží použije na doplnění vyčerpaného svalového glykogenu. Tuk se bude uvolňovat, aby mohl být za pomoci metabolických procesů přetaven ve svalový glykogen.
c4sper

Člen
# Zasláno: 22 Říj 2013 09:56


Všechno se odvíjí na základě vlastního metabolismu a pokud to na sobě nemáš vyzkoušené , ale spevňuješ břicho nákej čas a píšeš že výsledky se dostavily jen v nějakém příměří, tak to děláš správně.. Bez ohledu na to jeslti jíš hodně musli tyčinek nebo ne.. Ale spíš to vyžaduje čas.. Nezmínil ses jak dlouho o to usiluješ.. Ale perfektní břicho bez vrstvy tuku bys mel procvičovat denně a rozhodně to nebudeš mít hned.. Ale je pravda,že tu čokoládu bys moc jest neměl..Já teda pohltím poměrně dost sacharidů ve formě ovesných kaší,gainerů apod.. A six pack mě pomalu ale jiste leze na povrch.. A co se týká těch nohou, tak ten samostatný běh ti je asi k ničemu, lepší aerobka je spíš po posílování, cca 20 minut, kvalitněji spaluješ a nemusíš se tak dlouho týrat.. Pokud teda neladíš fyzičku ve svým vlastním zájmu pro nějaký hobby..
Asi nejoptimálnějším měřítkem bude obvod pasu při hubnutí.. tak si vem krejčovskej metr a můžeš sledovat redukci tuku v těle.. Na samostatných nohách to nepoznáš, je to delší proces a na váze někdy taky ne ..
Ale je to subjektivní názor, nejsem moderátor


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 22 Říj 2013 10:04


Přiznám se, že mě to už nebaví stále dokola opakovat, takže si pomůžu odkazem.

http://www.cz-sportovni-vyziva.cz/news/odstranovan i-lokalniho-podkozniho-tuku/

http://www.cz-sportovni-vyziva.cz/news/zakladni-po stup-pri-setrne-redukcni-diete/

http://www.cz-sportovni-vyziva.cz/news/spalovani-t uku-a-redukcni-dieta-u-sportovcu-i-nesportujicich/


42let @ 195cm @ 125kg
c4sper

Člen
# Zasláno: 22 Říj 2013 10:32


Legi k tomu druhýmu odkazu to je to tzv. Vlněníí ??? nebo se pletu, chtel jsem to dřív vyzkoušet, ale nevedel sem pořádně jak na to..?


Cíl je sen ke kterému napíšete datum !
Legi

Moderátor
# Zasláno: 22 Říj 2013 10:39


Áno, to jsou sacharidový vlny.


42let @ 195cm @ 125kg
Spede

Člen
# Zasláno: 22 Říj 2013 11:19


Já bych nikdy asi nejel sacharidový vlny, z nich mám dost strach skrz metabolismus
Legi

Moderátor
# Zasláno: 22 Říj 2013 17:12


O tom si povíme zítra...


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 23 Říj 2013 21:57


Já bych se jich nebála, jen by to muselo být mimo zkouškové :D a byla bych ráda pod dohledem někoho znalého, tak si je střihnu v létě s Legim na cvičícím táboře


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Říj 2013 07:01


Ále, cvičící tàbor! Zajímavá myšlenka! Deset fitnesschtivých mamin a já jako instruktor...to zní molto bene!


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 08:11


Myslím, že bych jich dokázala sehnat i víc jak 10


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 08:25


Tady se začínají domlouvat orgie :D
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Říj 2013 08:29


Nezáviď, chtěl jsem Tě vzít jako pomocnou vědeckou sílu sebou....


42let @ 195cm @ 125kg
Spede

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 10:05


Aha tak to díky
liliana

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 10:51


by ste koukali, co v nás, matkách, je


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 17:55


No já bych to teda nerad viděl co ve Vás je...
liliana

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 20:00


myslím svaly samozřejmě


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2013 21:28


To zaváním dvojsmyslem
liliana

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 08:37


kdepak spede, žena nemá mozek chlapa


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 13:15


lili ty seš šíša
liliana

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 13:20


děkuju za poklonu


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 13:29



Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist