Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Novy trenink
Autor Zpráva
stichy

Člen
# Zasláno: 17 Úno 2013 19:42


Dobry den na internetu jsem nasel tento trenink http://www.jagrfit-sport.cz/trenink.php?cislo=3 a chtel bych vedet na nej vas nazor na prvni pohled me zaujala snad jen absence mrtveho tahu a pritahovani cinky v predklonu coz jsem bral jako zakladni cviky
dobespavel

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 19:30


Mě osobně se ten trénink vůbec nelíbí
Jedna věc je ten mrtvý tah
A zadruhé si myslím, že 3krát týdně je lepší fullbody s důrazem na základní vícekloubové cviky
U tréninku ramen je podle mě taky zbytečnost cvičit zvlášť přední hlavu deltového svalu předpažováním, domnívám se, že je lepší investovat čas spíše do tréninku často opomíjené zádní části a rotátorů

Já rozhodně nedoporučuju


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
stichy

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 22:29 - Změnil/a: stichy


zatim se mi osvedcili spis treninky 2 x tydne split a 1x fullbody( split asi neni spravny nazev je to snad zada/ramena - nohy/prsa - fullbody nerad bych kecal ale snad to z toho pochopite co mam na mysli) - pokud znate nejaky lepsi a mohl byste mi ho doporucit tak bych byl rad popripade nejak poupravit tenhle ja do tedka cvicil http://www.body-test.cz/objemova-rutina-3x-tydne a uz jsem casem zjistil ze mi vice vyhovuji treninky kde je na konkretni partii vic cviku nez jak v uvedem treninku kde jsou v podstate same komplexni cviky pripadne doprovazeny jednim cvikem navic
maacher

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 22:31


Treba u ektomorfu neni cviceni partie jednou tudne vubec od veci.
stichy

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 22:48


to je sice prinosna poznamka a ja si ji cenim ale zadny alternativni trenink nejsem stejne schopny vymyslet
maacher

Člen
# Zasláno: 18 Úno 2013 23:11


Napis neco o sobe, kolik ti je, vaha,vyska,treninkove zkusenosti,napis jak ses za posledni dva dny stravoval,neco vymyslime.
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 07:23


ja uz to sem psal nekolikrat ale to nevadi je mi 19 merim 183 cm a vazim 82 kg cvicim uz rok a ctvrt zacinal jsem na tetsuovych treninkach doma s jednoruckami a poslednich 6-7 mesicu chodim do posilovny stravu mam sestavenou podle jidelnicku takze by mela byt v poradku a bohuzel je to v mych podminkach to nejlepsi co muzu sestavit takze ji sem ted nebudu vypisovt pokud by to bylo nutne tak ji sem kdyztak pozdeji prilozim a jeste jsem ektomorf
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 08:57 - Změnil/a: maacher


Zkus neco z toho
prsa,ramena,triceps
tlak jednoruc na rovne 5×6-8
na sikme 3×8-10
tlak jednorucek v sede 5×8-10
stahovani kladky na triceps 4-5×8-10
pullover 3×15-20

zada,biceps,bricho
mt 5×5-7
shyby 4×8-10
zdvih velke cinky 4-5×8-10
zkracovacky 5×10-15

nohy
drep 7×6-10
zakopavani 5×8-10
vypony 5×10-15


nebo
vrsek
bench 5×6-8
rozpazky na sikme 3×10-12
pritahy vc v predklonu 5×8-10
rozpazovani 3×8-10
zapazovani 3×8-10

nohy,bricho
drep5×4-6
legpress4×10-12
mt s natazenyma nohama 4×10
vypony 4×10
zkracovacky na lane

fullbody
mt 5×4-6
pullover 3×10-15
tlaky jednorucek na sikme 4×8-10
tlak jed. v sede 4×8-10
shyby 3×8-10
kliky na bradlech 3×8-10
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 12:50


co kdybych si jeste na konec pridal nejake finishery na ruce a na bricho
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 12:54


jinak diky za ty treninky spis bych si vybral ten druhy urcite to priste zkusim
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 13:39 - Změnil/a: maacher


No pridej si tam co chces ale ja osobne jsem to nikdy nedelalPro ektomorfa to dle meho skromneho nazoru nema ani vyznam, ten musi setrit energii kde se da, bohuzel vetsina kluku si mysli, ze tech cviku je malo, protoze vsude vidi treninky o mnoha cvicich a opakovani, ale ektomorfni cvicenec musi cvicit uplne jinak.
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 14:00


aha no to me nikdy nenapadlo ja jen ze prece jenom kdyz mas treba treninky kde cvicis jen komplexni cviky a tak ze ty maly partie moc neporostou a pokud necvicis treba na lytka bicepsy tricepsy izolovane tak to moc neporoste takhle mi ten trenink prijde tak na 40-50 minut
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 16:03


No to si bohuzel mysli vetsina lidi a opak je pravdou a u ektomorfu ten trenink nema dyl trvat. Ektomorf ma cvicit kratce a se zakladnima cvikama, kladky a izolovane cviky mu moc nedaj.
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 16:23


dobre tak diky za rady tohle jsem se nikde jinde nedocetl ja ze jsem mel predtim vysledky pomerne slusne takze asi proto jsem to moc neresil
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 20:32


jeste jsem nepochopil co je zapazovani znam jen rozpazovani a upazovani a strycek Google taky nevi
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 20:48


Tím je myšleno rozpažování v předklonu, na zadní delty, blbě jsem to napsal.
stichy

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 22:31


a zkracovacky na lane?
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Úno 2013 23:39


Cvik na bricho, kdy jsi kleknes ke kladce, tu jsi das za hlavu a pritahujes hlavu ke kolenum, ale neni problem zaradit jakykoliv cvik na bricho.
stichy

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2013 15:23


cvicim tento trenink asi 2-3 tydny a s hlavnimi partiemi je to v poradku ale vsimnul jsem si zcela zjevneho ubytku hmoty na rukou a na brichu coz by asi nemelo byt cilem treninku i kdyz dle slozeni je to pomerne logicke

rozhodne neberu ruce jako nejakou hlavni a zasadni partii to same bricho ci lytka ale aspon par cviku tydne si myslim ze by nebylo na skodu rozhodne nemuzu pocitat s rustem lytek a bricha pokud ho budu cvicit 1 x tydne jak je uvedeno v treninku i kdyz je zapojovano pri mt drepu benchi atd.
maacher

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2013 17:23 - Změnil/a: maacher


ktery trenink mas na mysli?pokud myslis ten druhy, tak v prvnim treninku dej bicepsovy zdvih ve 3 seriich a fr. tlak s jednoruckou take ve 3 seriich, ono to tam melo byt, ale jak pisu na mobilu, tak jsem to prehlidl.
stichy

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2013 21:27


ten druhy
maacher

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2013 21:35


tak k vrsku príhod ty dva cviky a v tom tretim dnu cvic ty kliky spise na triceps a shyby na uzko
stichy

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2013 21:39


okay
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist