Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / 2 rady
Autor Zpráva
cometomeee

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2012 22:59


Čus, mam 2 otázky

1) když mam v kruháči kick-back na triceps
/ http://www.vseokulturistice.cz/kick-back-prokresle te-svoje-tricepsy_132 /
pomalu to nedávam ani s 2,5kg činkou a už nějakej čas cvičim ... je lepší snažit se o to dál, dokud to nezačne bejt lepší, nebo to nahradit jiným cvikem na triceps, kterej by mohl bejt účinnější ?

2) při posilování 3x týdně /kruháč+aerobka/, jakej bude mít dopad na svaly, když k tomu budu denně dělat kliky ? nejspíš záleží na tom kolik, ale zajímá mě to spíš teoreticky, jestli si s tim pomůžu, nebo jestli to bude zabraňovat regeneraci svalů po těch dnech kdy cvičim ... když bych měl např. UT/CT/SO trenink, jestli ty dny mezi tim vážně nemůžu dělat nic na partie, který jsem posiloval ...

píšu to dost laicky, ale myšlenka je doufám jasná, předem díky za poučení
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Úno 2012 13:17


1) Vybrat si cvik, kde se zvedne víc

2) Kruhový trénink + aerobka nemají být extra náročné. Mělo by být proto možné cvičit kliky i v ostatní dny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist