Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Pár otázek
Autor Zpráva
Micmen

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2011 11:42


Ahoj,
na úvod bych rád řekl,že posiluji víceméně jen pro zábavu, pro sebe. Nemám možnosti chodit pravidelně do posilovny,takže i co se týče plánu,to není na nějaké profi úrovni (cvičím fullbody).Jde mi o to si zacvičit, dát si pořádně do těla.
Přece jen mi vrtá hlavou pár otázek, na které bych rád znal Váš názor.

1)Řídím se podle určité rutiny,že první cvičím větší svaly a v druhé části tréninku ty menší.Je tohle nezbytně nutné, nebo je to jen nějaká domněnka, že by to tak mělo být?

2)Obvykle mám každý trénink podobný postup (např. prsa-stehna-záda-triceps-břicho-biceps) , který prakticky neměním.Bylo by vhodné pořadí cviků promíchat na zvýšení efektivity?

3)Strava ihned po tréninku.Nepoužívám žádne doplňky stravy, takže jsem trošku na vážkách, co z "normálních" potravin se na potréninkovou stravu hodí.Zatím to řeším banánem/sójovou tyčinkou , ale rád bych uvítal další návrhy.

4)Na závěr otázka,za kterou mě doufám nezkartáčujete- pokud si každý den procvičím např. 20 minut biceps (mám doma jednoručky a biceps mám nejslabší), s tím,že kvůli těmhle 20 minutám nebudu nijak upravovat stravu, má to nějaký smysl?

Předem díky za odpovědi.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2011 12:54


Pokud člověk cvičí jen pro zábavu, tak proč to řešit?

1) Cvičení velkých partií vyplavuje vice hormonů a zapojuje i menší partie, čili pro ně slouží jako rozcvičení.
Cvičení izolovaných cviků před těmi základními má smysl jen tehdy, pokud někdo neumí zapojovat jednotlivé svaly a chce je předem aktivovat. Jde o pokročilejší techniku pro ty, co chtějí budovat hodně svalů.

2) Obvykle mám každý trénink podobný postup (např. prsa-stehna-záda-triceps-břicho-biceps) , který prakticky neměním.Bylo by vhodné pořadí cviků promíchat na zvýšení efektivity? - bez rozpisu cviků, sérií a opakování těžko říct. Ale zase, proč někdo řeší efektivitu, když cvičí jen pro zábavu?
Kdybych měl nechat někoho dělat jen minimální množství cviků, budou to:
- výpady (případně bulharské dřepy nebo split dřepy s výskokem),
- shyby na hrazdě (střídat nadhmat a podhmat, příp. použít gymnastické kruhy),
- kliky (postupně kliky ve stojce s nohama opřemýma o zeď, dobrá jsou i bradla)
- rolování kolečka po podlaze.
Na tom není pak už třeba nic měnit. Začínat na nějakých 25 opakováních celkem (je jedno v kolika sériích), zvyšovat někam na 40-50 a pak přejít na těžší variantu.

3) sem trošku na vážkách, co z "normálních" potravin se na potréninkovou stravu hodí
http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u

4) Bicepsy vydrží vysokou frekvenci, ale nevydrží velkou zátěž. Hrozí tam různé zaněty šlach (zápěstí, loket, rameno).
Častým cvičením se zvyšuje svalový tonus a zvyšuje se i trénovanost/aktivovanost nervové soustavy. Bez dostatečného přívodu živin ale svaly nerostou.
http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u
+
http://www.body-test.cz/tvarovani-tonovani-rysovan i-versus-objem


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2021 16:45


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2021 16:46


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2021 16:47


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2021 19:26


Dark394.7BettBettOttaCartJonaLend
NoboSPSSOlafTimeSeriStewTheuCamp
JohnSofiLisaVIIISonyWangDaviHerb
MessDantBestRobeAdolLaurDreaOnce
VIIICharModeIntrXVIIPeteDoveGeor
SideHansOlymAtlaquolBrigPushVogu
AmarCotoLiligiveAvreMadnModoAlfr
ELEGModoBagbPaliEnchVoluVentHenr
ClydSecrRhonFunkRomaTrasDimaSilv
SelaBergFeliNikiZoneFourFeliZone
MorgSelaManoXVIIHarlFranXVIIWind
OpenAlta
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2021 19:27


ZoneBriaZoneZoneZoneZoneZoneZone
ZoneLAPIZoneMORGZoneZoneZoneZone
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone
LAPIZoneXVIIMHohCARDPolaNatiSams
ArdoCureTaijZdenScreXXIIGlamRenz
LabaRobeSQuiSTARSUBAPENNmediMode
zeroValiJeweXIIIMiniplanWorlXVII
JeweCosmSupePhilPhilMikaGourXing
TherSimoRadiFantJeweEricFrogKrie
RalpXVIIXVIIToryViceFyodElsaAcad
YeleInteGrahWindGeneHorrWingbaby
haveChri
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2021 19:28


gradClinCollColoMaryAlexMichMary
GabrWillBlueJukeJuliGlenEricOver
LouiRussStepLittXVIIBeatDaviSous
TangCARDCARDCARDMarcFighJohnExec
CrazCresFMEAForeRenedoloMarvMPEG
tuchkasFranImag
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist