Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink
Autor Zpráva
lukas191

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2011 20:34


Zdravim, potřeboval bych poraditnějaký vhodný trénink 3x týdně- pondělí, středa a pátek ale do posilky jezdím jenom pondělí a pátek a středa bych chtěl cvičit doma. Doma mám lavici, jednoručky, velkou činku, EZ činku a hrazdu. A pondělí a pátek posilovna. Nevím jak si to mám rozvrhnout a ani jak rozdělit partie na dny abych mohl cvičit i doma protože do posilky jezdím asi 20km skámošem a ten jezdí 2x týdně.
Poradíte mi prosím někdo jak to dát do kupy ??

Je mi 18, váha 85kg, výška 186cm, chtěl bych nabrat a taky ubrat tuk, mimo cvičící dny chci zatít taky běhat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2011 21:18


Trénink 3x týdně je nejlepší fullbody - každý den celé tělo pomocí základních vícekloubových cviků.
Vždy 1-2 cviky na nohy, 1-2 tlakové cviky na vršek, 1-2 přítahové cviky na vršek, a pak 1 cvik na paže/břicho/lýtka, jak to vyjde podle počtu cviků.

Pokud se prostřední den dá odcvičit jenom doma, nemohou se u toho zřejmě zvedat moc těžké váhy, čili se vyplatí dělat více opakování, kolem 10-12, 3-4 série na cvik, kolem 8-10 cviků na trénink.

Jinak je v posilovně dobré držet se spíš nižších počtů opakování, mezi 3-8.
Jeden den 3-5 opakování na sérii, 5-8 sérií na cvik, 4-5 cviků.
Další den v posilovně kolem 6-8 opakování v sérii, 4-5 sérií na cvik, kolem 6 cviků.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lukas191

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2011 23:13


Díky za odpověd zkusím nad tím pořádně zapřemýšletaneco si sestavit a pak si tady dám at mi na to koukneš, všechno chápu akorát se chci zeptat jak myslíš ten jeden den a další den v posilovne. Myslíš ten jeden den jako ten co budu cvičit doma (středa) a ten další den jak píšeš to další den v posilovně (pondělí a pátek) ?? Chápu to zprávně ??

Do posilovny jsem chodil od ledna do června a tet o prázdninách jsem nechodil a tet zase začnu, předtím sjem cvičil 9 cviků v posilovně , napíšu to popořadě
1.Benč press 5sérií
2.Tlaky na prsa v sedě 4 série
3. tlaky na ramena před hlavu a za po 3 sériích
4.Stahování kladky za hlavu
5.Scottovka 5 sérií
6.Kladivové zdvihy 3 série
7. Tricepsové stahovaní kladky(provaz) a to jsem jel jednu těžší váhu a pak zrovna jsem ubral a znova a to jsem jel ta 6 sérií
8.Motýlek na ramena 5 sérié
9. veslování

tohle jsem dáse říct cvičil akorát jsem občas změnil cvik protože mi chlapi říkali že každá změna je dobrá ale nebyl jsem s tim moc spokojenej.
Myslíš že to mám teda nechat nějak tak akorát to pozměnit podle toho co jsi mi psal ??

Ještě jsem se chtěl zeptat ohledně dávkování suplementů, mám mutant mass gainer a ještě 80%whey protein a chtěl jsem se zeptatjak to mám po cvičení brát jestli si mám vzít jednu odměrku gaineru což je asi 45g sacharidů a třeba po půl hodině 25g proteinu a pak před spaním ještě 25g proteinu, myslíš že to takhle půjde ?? Díky za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2011 23:52


Při tom rozpisu se mi chce jen zeptat, jestli jezdíš na vozíku

akorát se chci zeptat jak myslíš ten jeden den a další den v posilovne. Myslíš ten jeden den jako ten co budu cvičit doma (středa) a ten další den jak píšeš to další den v posilovně (pondělí a pátek) ?? Chápu to zprávně ??
Bohužel se v tom totálně ztrácím.

Pondělí: 3-5 opakování na sérii, 5-8 sérií na cvik, 4-5 cviků
Středa: více opakování, kolem 10-12, 3-4 série na cvik, kolem 8-10 cviků
Pátek: 6-8 opakování v sérii, 4-5 sérií na cvik, kolem 6 cviků

Základní cviky:
nohy: dřepy, mrtvý tah, výpady, legpress
hrudník: benchpress, tlaky s jednoručkami, kliky na bradlech
záda: shyby na hrazdě, přítahy v předklonu; (mrtvý tah, silové přemístění)
ramena: tlaky vsedě


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lukas191

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2011 11:08


Proč na vozíku?? Docela se to i dalo.

Pondělí: 3-5 opakování na sérii, 5-8 sérií na cvik, 4-5 cviků
Středa: více opakování, kolem 10-12, 3-4 série na cvik, kolem 8-10 cviků
Pátek: 6-8 opakování v sérii, 4-5 sérií na cvik, kolem 6 cviků

Proč je ten pátek a pondělí rozdílný když to jsou oba dby v posilovně ?? nemělo by to být stejné ??
b3a7

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2011 15:46


Proč na vozíku?? Docela se to i dalo.

Řekl bych, že Tetsuo to myslel tak, že si vůbec necvičil nohy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2011 16:02


roč je ten pátek a pondělí rozdílný když to jsou oba dby v posilovně ?? nemělo by to být stejné ??
Protože různé rozsahy opakování cvičí různá svalová vlákna.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lukas191

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 09:35


Ahoj,
Protože různé rozsahy opakování cvičí různá svalová vlákna.
chápu no.
Zkusil jsem takovej trénink :

Dřepy 4série 12 op
Tlaky na ramena s velkou činkou 4 série 12 op.
Tlaky sjednoruškami na šikmé lavici 4 série 12op
Shyby široký úchop ale dám jenom dva tak jsem dal co šlo a pak jsem vyskočil nahoru a pomalu se spouštěl dolů 3 série po 5,4,4
Přítahy činky v předklonu 4série 12 op.
Biceps 4 série 12op (s EZ osou)
Triceps 4série 12op( ohnul jsem se krapet dopředu a ruku s jednoručkou do pravého úhlu a pak jsem jí zvedal dozahu jestli víš co myslím
Zkracovačky 4série 12 op.

Co si o tom myslíš ?? Tohle bych mohl tak nějak cvičit doma.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 10:37


Jo, to jde. Hodily by se tam i rumunské mrtvé tahy po těch dřepech.

Bicepsové zdvihy s EZ osou - pokud člověk nemá problémy se zápěstím, je to méně vhodný cvik na bicepsy. Kvůli postavení zápěstí se totiž z EZ osou zkracuje boční hlava bicepsu a není tak plně aktivovaná.

Triceps 4série 12op( ohnul jsem se krapet dopředu a ruku s jednoručkou do pravého úhlu a pak jsem jí zvedal dozahu jestli víš co myslím
Anglicky se to jmenuje kickback.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lukas191

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 10:56


JJ, kdž sá tě těch mrtvých tahů hrozně bojim že si něco udělám se zádama a budou mě bolet, mužešmi poslat prosím něco jak ty rumunské mrtvé tahy vypadaj ??

Tu EZ osu jsem si tet koupil tak bych jí chtěl využí, co je tedylepší na bicepsy ?? Problém se zápěstím mám jenom když musím držet těžkou rovnou osu podhmatem tak jsem si koupil tu EZ a jakmám zápěstí trochu ohlé tak mě to nebolí proto jsem si jí koupil.

Jo tak ten kickback je přesně ono co jsem dělal, je tod ocela dobrý cvik podle mě.
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli ty shyby nevaděj jakjsem ti psal.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 15:49


1) Dej si do Googlu nebo na Youtube vyhledávání "romanian deadlift". Nepoužívají se na to těžký váhy jako na klasický mrtvý tah. A ostatně, co je, sakra, tak náročnýho na tom, držet záda rovně?

2) EZ osa je dobrá u bicepsů na scottově lavici. Jinak na cviky s tricepsy. Relativne dobrá i na pullovery a možná na přítahy v předklonu a bicepsové zdvihy nadhmatem.

3) Shyby ok. Klidně míň opakování. Pomalý spouštění buduje zádový svaly lépe než hodně opakování a pak rychlé klesání.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lukas191

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 20:53


1) Koukal jsem na to ale nevidím rozdíl mezi tím rumunským mrtvým tahem a normálním. Asi to teda nejspíš zařadím do tréninku. Ze začátku pojedu s malejma váhama abych se naučil hlávně techniku.

2)Jaký například myslíš cviky na triceps s tou EZ ?? Jaký dobrý cvik by jsi mi poradil na biceps ??

3) Ty chyby budu tak dělat a vzdycky se ze začátku snažit uděla nějakej normální a pak pojedu to zpouštění
lukas191

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 21:12


Mohl by jsi mi prosím ještě poradit nějak jak by měl vypadat trénink v to pondělí a pátek ten jak jsem psal se dost hodí na tu středu do cvičím doma.

Pondělí: 3-5 opakování na sérii, 5-8 sérií na cvik, 4-5 cviků
Středa: více opakování, kolem 10-12, 3-4 série na cvik, kolem 8-10 cviků
Pátek: 6-8 opakování v sérii, 4-5 sérií na cvik, kolem 6

Pondělí: myslím si že dát 5-8 sérií na cvik bude dost nářez ne ?? mám tam jet furt s jednou váhou nebo nějak ubírat ?? psal jsi že by byl nejlepší fullbody ale těch 4-5 cviků mi na to příjde málo a to stejné mi příjde na ten pátek.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 21:37


Koukal jsem na to ale nevidím rozdíl mezi tím rumunským mrtvým tahem a normálním.
To je kurva velkej rozdíl. Klasika - z pokrčených nohou je jde do narovnaných. Tahá se vždy ze země.
Rumunský tah - nohy mírně pokrčené, nedřepá se, nenarovnávají se nohy, boky se tlačí dozadu, osa se spouští jen kousek pod kolena, začíná se seshora. Větší rozdíl už být nemůže.

Jaký například myslíš cviky na triceps s tou EZ
Francouzský tlakym milion variací, vleže, vsedě, vestoje...různý šířky úchopu a rozsahy pohybu, lokty kolmo nebo víc dozadu...

Jaký dobrý cvik by jsi mi poradil na biceps ??
to jsou zas miliony cviků. Ale nohatě stačí naučit se správně dělat bicepsový zdvih s jednoručkami podhmatem. Soupažně, bez jakéhokoli vytáčení zápěstí a bez přestávky a jen v takovém rozsahu, aby svaly byly pořád zatnuté.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2011 21:53 - Změnil/a: tetsuo


Koukal jsem na to ale nevidím rozdíl mezi tím rumunským mrtvým tahem a normálním.
To je kurva velkej rozdíl. Klasika - z pokrčených nohou je jde do narovnaných. Tahá se vždy ze země.
Rumunský tah - nohy mírně pokrčené, nedřepá se, nenarovnávají se nohy, boky se tlačí dozadu, osa se spouští jen kousek pod kolena, začíná se seshora. Větší rozdíl už být nemůže.

Jaký například myslíš cviky na triceps s tou EZ
Francouzský tlakym milion variací, vleže, vsedě, vestoje...různý šířky úchopu a rozsahy pohybu, lokty kolmo nebo víc dozadu...

Jaký dobrý cvik by jsi mi poradil na biceps ??
to jsou zas miliony cviků. Ale nohatě stačí naučit se správně dělat bicepsový zdvih s jednoručkami podhmatem. Soupažně, bez jakéhokoli vytáčení zápěstí a bez přestávky a jen v takovém rozsahu, aby svaly byly pořád zatnuté.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist