Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / dobrý trénink?
Autor Zpráva
maacher

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2011 12:31


cíl: nárust čisté svalové hmoty
spodek
dřep 8x3
předkopy 2xmax
good mornings 3x10
zakopávání 3x10
lýtka
břicho

vrch
jednoručky na rovné 3x6
pullover 3x10
přítahy velké činky 3x6
stah kladky 3x10
tlak velké činky ve stoje 3x6
francouzské tlaky s jednoručkami 3x10
bic. zdvih velké činky 3x10

spodek
leg press 3x6
bulharský dřep 3x10
rumunský MT 3x10
zakopávání 3x10
lýtka
břicho

vrch
MT 8x3
shyby 3x10
tlak jednoruč na šikmé 3x6
bench 3x6
rozpažky 3x10
kliky na bradlech 3x10
jednoručky v sedě na biceps 3x10
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2011 16:06


Fungovat by to mělo dobře. Dokonce i dlouhodobě.

Pár postřehů:

1) V tomto tréninku se nějak extra nezlepší benchpress. Obvyklé dělení na vršek a spodek v jednom tréninku zdůrazní benchpress - tady by to logicky dávalo 8x3 v druhý den. Dělat v jednom týdnu hodně těžký dřepy a hodně těžký mrtvý tahy nemusí fungovat.

2) Druhý trénink na spodek má jen 18 sérií. To je extra snadný. Pokud se počet sérií zvýší aspon na 25, začne to mít větší efekt.
Ten parametr 3x10 je zkrátka něco do začátku. S postupujícími týdny se vyplatí série přidávat.

3) Místo přednožování v prvním dni se hodí výpady - v každém tréninku na nohy se hodí něco unilaterálního (cvik jednou nohou, který nutí držet balanc).

3) Teoreticky jsou tam lehce podceněná ramena. Minimálně 1x by se tam hodilo zařadit nějaké face pulls.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 11:54


Ahoj chtěl bych se jen zeptat kolik toho vůbec tělo zvládne.cvičím 2 dny po sobě dost intenzivně zhruba 50 minut a 3 den si dám cardio trénink který počítám jako den odpočinku
zvládne se lidské tělo zregenerovat abych mohl po tom 3 dni zase opakovat další 3denní trénink?dá se vůbec kardio považovat za odpočinek?
bavme se jen o tom zda při správné suplementaci a stravě se dá takle cvičit dlouhodoběji,dík
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 13:14


Tělo zvládne hodně věcí, lidé se často dost podceňují.
Záleží ale na momentální trénovanosti a přesném složení tréninku. "Intenzivně 50 minut" mi neřekne nic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

Člen
# Zasláno: 11 Srp 2011 23:15


Momentálně cvičím cca 5 měsíců a trénink..dávám prsa,5 cviků 3-4 série a triceps 3 cviky 3-4 seríe
2.den záda 6 cviků 3- série lýtka 2cviky 4 série a když mi zbydou síly tak biceps 3 cviky 3 zhruba hodinu před tréninkem sním nějaké sacharidy a než vyjedu do fitka cca 20min před tréninkem Lcarnitin a BCAA.při tréninku piju vodu s BCAA , po tréninku gainer a po dalších 40 min si rozmixuji banán do proteiňáku
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 11:12


1) Stehna, ramena a břicho necvičíš?

2) Ty tréninky ti hodí kolem 24-32 sérií. Nejsem si úplně jistý, jak počítáš ten čas tréninku, ale podle mě se do dá stihnout jen tak tak, pokud by ses moc nerozcvičoval. Kvalitní rozcvička zabere tak 10-15 minut.

3) Karnitin nefunguje, je to podvod. A i kdyby aspoň trochu fungoval, tak nebude fungovat 20 minut před tréninkem. Do svalu, kde by mohl působit, by se dostal až za několik hodin.

4) BCAA před tréninkem taky nemají skoro žádný smysl. Přeměňujou se na glukózu a tělo beztak pálí glykogen. Údajná "ochrana svalové hmoty" je mýtus, svaly nemáš při tréninku chránit, máš je poškodit. Jinak nerostou.
Po tréninku jsou BCAA dobré, protože zastaví katabolismus.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vojta

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 11:24


Ahoj, je mi 15 let, dělám závodně atletiku (specializace na sprinty a skoky) když jsem se bavil s trenérem, řekl mi abych necvičil s činkami, že bych si v tomhle věku mohl něco udělat s páteří. Tak bych se chtěl zeptat jestli bysme mi nedopuručili nějaké cviky spíš na nohy, ale samosřejmě i na záda, ramena i ruce
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 13:11


To si můžeš udělat z čehokoli, ze sprintů a skoků dost snadno.

Otázka je, co si trenér představuje pod tím "udělat si něco s pátěří" a když už ví, co nemáš dělat, proč ti neřekne rovnou, co máš dělat.

http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/101-mytus-kdyz-budete-v-mladi- zvedat-cinky-nevyrostete


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benjamin23

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 23:12


tetsuo
měl sem za to že pokud mám dostatek glukozi v krvi tak tělo na glykogen nesáhne
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2011 23:33


Glykogen je primární palivo pro fyzický výkon. Energie pro výkon vychází z toho, co máš uloženo ve svalech, ne, co ti koluje v krvi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist