Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Jídelníček aneb jak nabrat svaly a ne tuk
Autor Zpráva
Rozy

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 21:14


Ahoj,
potřebuju trochu poradit. Je mi 24 let meřím 172cm a aktuálně vážím 69kg. Začal bych asi tím že jsem loni na jaře vážil cca 90kg a rozhodl jsem se s tím něco dělat, takže jsem začal běhat a makat v posilce a později si i upravil jídelníček a shodil jsem to na nějákých 65-66kg.
Teď jsem ale ve fázi kdy bych chtěl vybudovat svaly a nabrat na síle a k tomu bych potřeboval trochu vaši radu.
Chtěl jsem si zvednout trochu příjem živin aby bylo z čeho svaly budovat, ale moc se mi to nedaří a spíš se mi zas začíná objevovat bříško než abych nějak sílil.
Do posilky chodím 3x týdne a ve zbývajících 4 dnech většinou 2-3 dny cvičím doma nějáké lehké cviky a 1-2 dny uplně odpočívám.
Zde je můj jídleníček (váhy nebudou možná uplně přesně - jen odhaduju):

7:00 snídaně - bílý jogurt 150g + 75g ovesných vloček a trocha sušeného ovoce na chuť + 250ml mléka
10:00 svačina - ovoce -1 ks
12:00 oběd - maso (100-150g) + příloha (150g) rýže/brambory/těstoviny + zelenina
15:00 svačina - 2 chleby s šunkou a sýrem + zelenina
18:00 večeře - 2 chleby s šunkou a sýrem + zelenina

V tréninkové dny se mi trochu mění skladba a to
7:00 Snídaně - 2x vejce + chleba + 250ml mléka
pak jako normálně až do
18:00 - 19:30 - Trénink
20:00 - Protein - 1 odměrka
21:00 - Tvaroh - 250g

Ovoce střídám jak je co po ruce (jabka, kiwi, nektarinky...), zelenina je vždy 1ks rajče/kedlubna či pár mrkví nebo půl velké okurky.
Denně piju celkem hodně, je to různé, ale myslím že 3l vypiju, v tréninkové dny pak během tréninku cca 750ml. Vždy jen vodu z kohoutku nebo minerálky neslazené jemně perlivé.
Sýr je většinou 30% Eidam někdy tvarůžky nebo cottage. Šunku se snažím kuřecí nějakou kvalitní, ale většinou se dozvím kolik je tam % masa až když to mám zabalený. Chleba jsem našel tmavý žitno-pšeničný, který mi chutná a vypadá že by nemusel být tak špatný. Občas se mi zadaří si na večeři koupit třeba plechovku tuňáka nebo něco podobného.
No a maso je většinou kuřecí nebo vepřové, výjimečně hovězí nebo ryba.

Abych nabral víc síly tak jsme zkoušel zvednou příjem potravy zejména na oběd (něčím se dojíst třeba o hodinu pozděj) a odpolední svačinu - přidat třeba chleba nebo víc šunky atp. hlavně v térninkové dny aby mělo tělo z čeho zásobovat můj výkon, ale jak jsem psal už výše tak se mi spíš zase tvoří pneumatika než abych sílil.

Nějáké rady, tipy, triky atp?
maacher

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 10:20


7:00 snídaně - bílý jogurt 150g + 75g ovesných vloček a trocha sušeného ovoce na chuť + 250ml mléka
10:00 svačina - ovoce -1 ks [/b]30 gr. proteinu vícesl. proteinu plus banán
12:00 oběd - maso (100-150g) + příloha (150g) rýže/brambory/těstoviny + zelenina
15:00 svačina - 2 chleby s šunkou a sýrem + zelenina
18:00 večeře -[b](to samé co k obědu)

21:00 vícesložkový protein nebo třeba kefírové mléko

V tréninkové dny se mi trochu mění skladba a to
7:00 Snídaně - 2x vejce + chleba + 250ml mléka

18:00 - 19:30 - Trénink
20:00 - Protein - 1 odměrka plus glukoza nebo místo proteinu s gl. gainer
do 2 hodin normáln jídlo jako maso příloha, nebo vejce a racio chlebíky

Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist