Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Nechci druhou bradu :))
Autor Zpráva
audin

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2011 11:55


Dobrý den všem,
rozhodl jsem se konečně začít s hubnutím, jelikož jsem tady o tom zatím jen psal, chci to nyní uvést do praxe. Pročetl jsem si zde některá fóra a než se do toho pustím, rád bych měl kompletní utříděné informace. Prosím, pokud se v čemkoliv mýlím, opravte mne.

Měřím cca 194cm a vážím rovných 100kg. Když jsem začínal před rokem s posilováním, měl jsem o nějakých 85kg. Moje postava díky množství tuku zejména v oblasti břicha a boků není pro mě právě ideální, což je motivací začít se sebou něco dělat.

První je stanovit si cíle. Takže cílem je shodit tuk v oblasti břicha a boků (a taky nechci, aby se mi dělala druhá brada ).

Toho lze tedy dosáhnout úpravou jídelníčku, zejména omezením přijímaného množství sacharidů a tuků. A tady, pokud to dobře chápu, jsou možnosti buď tzv. „vlnění“ nebo držet sacharidy trvale na nižších hodnotách – chápu to správně?

Sacharidy tedy držet kolem 2-2,5g/kg hmotnosti a tuky zhruba na polovině denního příjmu bílkovin.

Množství bílkovin pak držet stále na vysokých hodnotách. Zde co se týče k těm hodnotám. Tetsuo uváděl např. 1,5g/kg beztukové hmotnosti – tedy co chci vyživovat. Jak mohu zjistit svoji beztukovou hmotnost? Znamená to tedy, že vypočtu množství tuku v těle, to odečtu od své váhy a podle toho vypočítám denní příjem bílkovin a pokud budu chtít více svalové hmoty, pak příjem bílkovin zvýším?

Pokud tedy přistoupím k variantě omezení přijímaného množství sacharidů trvale na nižší hodnoty, je toto trvale udržitelné? Myslím tím, pokud téměř vysadím sladké, omezím tuky, zařadím místo světlého pečiva tmavé, přidám více zeleniny a omezím ovoce, atd..

Co se týče konkrétně jídelníčku, poradí mi někdo, na co se zaměřit v případě, že nejím maso? Důvodem je, že mi prostě moc nechutná, proto jej příliš nevyhledávám. Jinak jídelníček od Tetsua jsem četl, jen mě zajímá, jestli ho nějak upravit v případě absence masa.
A co se týče tréninku, pokud přijmu výše zmíněná opatření, dá se trvale jet objemový trénink s požadovaným výsledkem přírůstku svalové hmoty? V této souvislosti mě napadá ještě jedna věc – Gainer po tréninku můžu brát nadále bez omezení nebo bych měl ubrat množství či jej úplně vysadit?

A když k tréninku přidám např. jednou týdně běh, asi nic nezkazím, že??

A poslední věc. Dá se nějak dopředu odhadnout výsledek hubnutí např. za měsíc?

Určitě jsem nevypsal vše, co je potřeba vědět, ale snad je tu alespoň to podstatné.

Předem díky za váš čas.
audin

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2011 11:59


Tak a ještě mě napadla jedna věc - levný zdroj bílkovin = mléko..Nejlépe nízkotučné..Může to být zázrak typu Euroshopper nebo to nemám považovat za zdroj bílkovin??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2011 17:15


na co se zaměřit v případě, že nejím maso?
Proteinové nápoje a gainery. Mléko je možné, stejně tak kefíry a jogurty. Vejce.

A když k tréninku přidám např. jednou týdně běh, asi nic nezkazím, že??
Otázka je, kdy ho zařadíš, v jaké podobě a k čemu by ti to mělo pomoct.

Dá se nějak dopředu odhadnout výsledek hubnutí např. za měsíc?
S vlnama není problém kolem 5 kil měsíčně, i když nebudou extra tvrdé.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
audin

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2011 16:18


Diky za radu Tetsuo..

Koukal jsem na proteinove napoje na eshopu a libi se mi ten 82 whey plus..Premyslim teda jeste nad tim sojovym..Sojovy asi nema takovou vyuzitelnost bilkovin a v nabidce je pro vegetariany,nepletu se,ze??A co se tyce "dopravy zdarma", s tim se to ma jak?..Ten odkaz mi nikam totiz nesmeruje,tak si nejsem jisty..

K tomu mleku - obecne da se brat jako zdroj bilkovin klasicke mleko ala Albert,Kaufland nebo mam spis priplatit napr za Madetu??Navic mam moznost brat mleko primo z farmy,ale to je zase plnotucne..

S tim behem jsem to myslel pro redukci tuku..

Diky Ti za informace
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2011 17:13


A co se tyce "dopravy zdarma", s tim se to ma jak?
Při objednávce nad 1000 korun je poštovné a balné zdarma. Při objednávce nad 5000 korun i výrazná sleva z ceny zboží (cca 12 %).

K tomu mleku - obecne da se brat jako zdroj bilkovin klasicke mleko ala Albert,Kaufland nebo mam spis priplatit napr za Madetu??Navic mam moznost brat mleko primo z farmy,ale to je zase plnotucne..
Plnotučného mléka nepít mnoho. Polotučné v pohodě. Do rozdílů ve zpracování či výchozí kvality surovin moc nevidím. Ale na mléku se toho nedá zas tak moc zkazit.

Sojovy asi nema takovou vyuzitelnost bilkovin a v nabidce je pro vegetariany,nepletu se,ze??
Vegetariáni ho ocení, vhodný je i pro ženy (těm sója dělá dobře).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist