Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Total Body Training
Autor Zpráva
marklar

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 13:43


Dobry den, chtel jsem se zeptat jestli je tento treninkovy plan dobry a kdyby ne tak jestli byste mi ho pomohli upravit... cviky jako treba na lytka atd se tam opakují protoze v posilovne není dostatek stroju



Tyden 1. Den 1.- Bench press na rovne lavici s velkou činkou
- Dřepy na multipressu
- Mrtvý tah
- Přítahy kladky v sedě k hrudi
- Kladivové zdvihy
- Výpony na lýtka ve stoje
Tyden 1. Den 3.- Tlaky na šikmé lavici s jednoručkami hlavou nahoru
- Kliky na bradlech (s širokým úchopem)
- Leg press
- Předkopávání
- Přítahy velké činky k bradě
- Biceps s velkou činkou
Tyden 1. Den 5.- Tlaky hlavou dolů
- Schyby
- Přítahy činky v předklonu
- Dřepy na multipressu
- Výpony na lýtka ve stoje
- Francouzké tlaky s velkou činkou v leže
Tyden 2.- Stejný jako první týden akorát s 1,25-2,5% větší váhou a antagonistickým sřídáním cviků.
Tyden 3. Den 1.- Bench press hlavou nahoru
- Dřepy na multipressu
- Mrtvý tah
- Přítahy kladky širokým úchopem za hlavu
- Zdvihy na scottově lavici
- Zakopávání


Tyden 3. Den 3.- Tlaky na rovné lavici
- Rozpažování
- Leg press
- Předkopávání
- Tlaky na ramena
- Biceps s jednoručkami
Tyden 3. Den 5.- Tlaky hlavou dolů
- Přítahy kladky v sedě k hrudi
- Dřepy na multipressu
- Mrtvý tah
- Výpony na lýtka ve stoje
- Bench press úzkým úchopem
Tyden 4.- Stejný jako třetí týden akorát s 1,25-2,5% větší váhou a antagonistickým sřídáním cviků.

a tady je pocet opakovani ktery budu delat

týden 1
trénink 1
série: 3
opakování: 5
pauzy: 60 sekund mezi sériemi
intenzita: zvolte váhu, která Vás přinutí při posledním opakování v poslední sérii jít skoro až na doraz - téměř k selhání (toto je doporučená intenzita pro všechny tréninky)
trénink 2
série: 3
opakování: 8
pauzy: 90 sekund mezi sériemi
trénink 3
série: 2
opakování: 15
pauzy: 120 sekund mezi sériemi
týden 2
Cvičte se stejnými parametry jako v týdnu 1, ale proveďte antagonistický trénink pro všech 6 cviků (více později).



týden 3
trénink 1
série: 4
opakování: 5
pauzy: 60 sekund mezi sériemi
trénink 2
série: 4
opakování: 8
pauzy: 90 sekund mezi sériemi
trénink 3
série: 3
opakování: 15
pauzy: 120 sekund mezi sériemi
týden 4
Cvičte se stejnými parametry jako v týdnu 3, ale proveďte antagonistický trénink pro všech 6 cviků.

týden 5
trénink 1
série: 2
opakování: 18
pauzy: 120 sekund mezi sériemi
trénink 2
série: 2
opakování: 8
pauzy: 60 sekund mezi sériemi
trénink 3
série: 2
opakování: 12
pauzy: 90 sekund mezi sériemi
týden 6
Cvičte se stejnými parametry jako v týdnu 5, ale proveďte antagonistický trénink pro všech 6 cviků.

týden 7
trénink 1
série: 3
opakování: 18
pauzy: 120 sekund mezi sériemi
trénink 2
série: 3
opakování: 8
pauzy: 60 sekund mezi sériemi
trénink 3
série: 3
opakování: 12
pauzy: 90 sekund mezi sériemi
týden 8
Cvičte se stejnými parametry jako v týdnu 7, ale proveďte antagonistický trénink pro všech 6 cviků.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 14:50 - Změnil/a: tetsuo


- Dřepy na multipressu
Ne, multipress neni stroj, na kterem se daji delat spravne drepy

Drepy a mrtvy tah delane klasickym zpusobem obvykle v jeden den nejdou poradne odcvicit

- Přítahy kladky v sedě k hrudi
Spis k pasu nez hrudniku. Na pritahy k hrudniku se pouziva spis siroky drzak

Přítahy kladky širokým úchopem za hlavu
Pro vetsinu lidi nevhodny cvik kvuli ramenum, malokdo ma tak dobrou prirozenou rotaci v ramennich kloubech

- Předkopávání
Neverim, ze by tento cvik mel misto v jakemkoli programu Chada Waterburyho, ktery ten trenink napsal. On predkopavani vylozene nesnasi.

Proc si, herdek, nenajdes nejaky clanek, kde je to popsane lepe?
http://kulturistika.ronnie.cz/c-5059-total-body-tr aining.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
marklar

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:14


Z tohoto clanku jsem prave cerpal a sestavil jsem si takovy plan, ktery budu moci provadet v posilovne do ktere chodim. Drepy jsem se rozhodl delat prave na multipressu za prve proto, ze jsem zacatecnik a jeste neovladam stoprocentne techniku a za druhe proto, ze do posilovny chodim casto sam a nemam sparing partnera. Dale jsem v tomto clanku videl ze jsou zde drepy a sumo mrtvy tah v jednom dni a tak jsem pouze sumo mrtvy tah, jelikoz ho take neumim, vymenil za klasicky mrtvy tah.

Takze pokud bych prohodil tedy drepy v jednom dni za legpress tak by to bylo v poradku? A pokud budu delat ty drepy na multipressu misto s volnou cinkou bude to take tak velka chyba? A predkopavani beru jako spise takovy doplnkovy cvik kterym nic nezkazim nebo ano?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:40


Drepovanim na multipressu se drepy nenaucis. Ma to uplne jinou krivku pohybu.
Techniku drepu se nenaucis nijak jinak, nez ze budes delat klasicke drepy. Stejne tak drepy musis umet delat sam, bez sparing partnera.

Pokud jsi nikdy predtim necvicil aspon par mesicu soustavne, dej si spis tento trenink, je taky fullbody a nejsou v nem zadne technicky slozite cviky:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/159-trenink-pro-zaateniky

Dale jsem v tomto clanku videl ze jsou zde drepy a sumo mrtvy tah v jednom dni a tak jsem pouze sumo mrtvy tah, jelikoz ho take neumim, vymenil za klasicky mrtvy tah.
No, to je prave proto, ze sumo mrtvy tah je mene narocny na spodek zad, cili se da vcelku dobre kombinovat s drepy.

predkopavani beru jako spise takovy doplnkovy cvik kterym nic nezkazim nebo ano?
Hlavne je to neefektivni travit s nim cas, kdyz muzes delat jine cviky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist