Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / Suplementace
Autor Zpráva
Bhaal

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 21:03 - Změnil/a: Bhaal


Zdravim,

zacinam se pomalu vracet k posilovani, ktere jsem musel prerusit kvuli vykloubenemu rameni a nasledne operaci.

Chci si teda objednat suplementy:

Jsem ektomorf a tezko pribiram:
Mass Gain MCT - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

Tady asi neni moc co resit....navic mam s nim vybornou zkusenost a je velice dobry


Mam trosku problemy se stitnou zlazou jelikoz nejim ryby a chybi mi tak jod. Napadlo me tohle Jód+Selen+Spirulina - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=156
je to teda jedina vec co jsem nasel s jodem

Byvam i dost casto nemocny, jelikoz az zas tak casto nejim ovoce a zeleninu a chybi mi tak vitaminy:
Vitamin A - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=184
Vitamín B12 - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=186
Vitamin C - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=188
Vitamín D - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=190
Vitamín E - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=192

Je to pomerne dost vitaminu a tablet. Je to vubec mozny brat tohle vse najednou?

Na klouby a slachy - Glukosamin - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=141
Je moznost ze by mi to i pomohlo trosku zlepsit to rameno po ty opraci?

B-Multiplex - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=137 obsahuje lecitin...mam take zaradit?

Zinek - http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?id=199 ... ten by zrejme taky nemel chybet.

Nejake napady na zlepseni ci upravu? Chci jen rict ze zatim s posilovanim defacto zacinam a proto chci zacit i pozvolna se suplementaci. I kdyz pozvolna je zvlastni slovo, nebot tohle vsechno dohromady kdybych mel brat kazdy den, tak je to strasne moc tablet. Zvladne to moje telo vubec? Je mi 24 a nerad bych si ho timto za par let totalne zdemoloval.

Diky za jakekoliv rady
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 23:48


Podle doporuceneho davkovani se ti nestane vubec nic. Prekracovat lze hrave u B-Multiplexu a zinku.

Lecitin se da pridavat i v podobe prasku. Pokud jis denne vejce, tak to ale neni treba.

Jinak, to, cos napsal, jiste PUSOBI jako hodne tablet, ale ver, ze to neni nic extremniho.

Kdokoli nekdy bral nejake aminokyseliny, nebo testoval, co dovedou v megadavkach vitaminy (treba vitamin C, niacin, nebo panthonenova kyselina), tak vi, ze fakt NENI zadny problem (a to ani zdravotne) do sebe narvat desitky tablet a kapsli denne. Casto je toho tolik, ze rezignujes na kapslove a tabletovane formy a poridis si formy v prasku a jis to lzickou nebo lzici. Nejde o zadne leky/drogy, ale ziviny. Suseny mliko taky nejis v tabletach a neptas se, jestli uz pet tablet neni moc. (Ber to jako primer. Ono se to tyka hlavne tech aminokyselin. U vitaminu a mineralu je prece jen lepsi byt opatrnejsi.)

Cimz nerikam, ze to, co popisujum je nejaka povinnost a nutnost. Jen rikam, ze to, cos vypsal, jsou takovy zakladni veci a nema treba mit obavy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ronin4

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 08:17 - Změnil/a: Ronin4


Vitamín D není třeba zařazovat,nejlepším zdrojem je světlo/slunění.....Lepším zdrojem Vit A je Beta-karoten...A na podporu regenerace nebo oddálení přetrénování jednoznačně Rybí olej. Zkušenost Lecitin: efektivnost 0%/Rybí olej :efektivnost 99% Čistě můj názor!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 09:10


No jasne, ne kazdej se ale dost sluni.
Vitamin A lze predavkovat - Betakaroten nelze. Ale musi se konvertovat. A zda se, ze by ciste Acko melo byt silnejsi.

U lecitinu a rybiho oleje budou ruzne mechanismu pusobeni. Nevim, jestli rybi olej podporuje cinnost jater a mozku. Ale je otazka, jestli podporeni cinnosti jater a mozku staci na vyraznou podporu regenerace a oddaleni pretrenovani pri opravdu tezkem treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 10:17


Co rikate na tohle? http://www.fitness-suplementy.cz/s-1974-antioxidan t
Vypada to jako pekny pripravek. Popripade, jake doporucujete davkovani.
Ronin4

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 11:37


Toho slunění/světla stačí opravdu málo v řádech několika minut,takže pokud někdo není 24hod denně uzavřen ve sklepě,tak nemám strach že by trpěl nedostatkem vitamínu D,Beta karoten je silný antioxidant,a dle své potřeby si tělo Vitamín A vyrobí...Ačko se nedá brát ve vysokých dávkách dlouhodobě,beta-karoten Ano. Pokud to fest přepálíš nepomůže ti ani svěcená voda,ale Rybí tuk dokáže zásadně rekonvalestenci zkrátit. Osobně si myslím že je to základní regenerační suplement,(viz.Dr.Lowery),kdežto lecitin tak nelze brát.
Ronin4

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 11:46


Filas : nic extra, jen směska základních antioxidantu.
Bhaal

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 15:35


Diky za rady.

Se slunenim nemam nejmensi problem, obzvlast v letnich dnech. Otazkou je jak moc velky vliv ma takovyhle pocasi, kdyz je zima a je zatazeno. Novak navic uvadi, ze Vitamin D podporuje stitnou zlazu. Kdyz mi delali krevni testy, tak jedinej problem byl prave u stitny zlazy.

Antioxidanty jsem si take chtel obejdnat http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=A-C- E-antioxidant-&id=300 , bohuzel jsou jiz vyprodane.
Ronin4

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 17:04 - Změnil/a: Ronin4


To nemusí psát jen Novák,je to v každé vitamínové přiručce.....kelp,jód,b-complex,lecitin,vit E a mnoho dalších se podílí na správné funkci štitné žlázy......vitamín D se vytváří UV paprsky ze slunce,když je zataženo je UV málo,když jasno tak UV více...což znamená někdy máš v těle více vit D někdy méně..doplňovat třeba Hořčík je důležitější než vit. D,to si tělo dokáže vyrobit.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 17:30 - Změnil/a: tetsuo



Toho slunění/světla stačí opravdu málo v řádech několika minut,takže pokud někdo není 24hod denně uzavřen ve sklepě,tak nemám strach že by trpěl nedostatkem vitamínu D

Tam si nejsem uplne jisty, nestudoval jsem to. Ale v zime rada lidi pry uz nedostatkem vitaminu D trpi. Musel bych to dohledavat, pamatuju si spis udaj "20 minut na primem slunci", coz kazdy denne nema. Jinak vitamin D je samozrejme v melcnych vyrobcich a vnitrnostech. Opet idealni jsou jatrove tablety, pokud to chce nekdo suplementovat.

Na T-Nation.com ted vitamin D3 (presneji receno) hodne propagujou, prave SPOLU se slunenim.

_________________________

O lecitinu jsem presvedcenej, ze to je dobry "zdravotni suplement", jeho pouzivani na zvyseni vykonu ci celkove regenerace ale nema takovy ucinek.
Mimochodem, kdyby ovsem nemel zadny ucinek, nebyl by vyuzivan u sportovcu, co berou steroidy, u alkoholiku ci u ruznych pripadu tezkych onemocneni a ruznych intoxikaci.
Pravda je, ze do zily se uprednostnuje vajecny lecitin.

_________________________

Beta karoten je silný antioxidant,a dle své potřeby si tělo Vitamín A vyrobí...Ačko se nedá brát ve vysokých dávkách dlouhodobě,beta-karoten Ano. Pokud to fest přepálíš nepomůže ti ani svěcená voda
Jasny, neni s cim polemizovat


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 17:48


Jen k tomu slunění.
Někde jsem čet že pobyt na slunci zvyšuje testosteron. Ale říkali že to uplně nemaj ověřený, a při nejhorším budem jen hold pěkně opálení.
eSko

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 17:58


Je to zcela možné, dokazuje to jedna studie.

"Effect of Vitamin D Supplementation on Testosterone Levels in Men.

Pilz S, Frisch S, Koertke H, Kuhn J, Dreier J, Obermayer-Pietsch B, Wehr E, Zittermann A.

Department of Internal Medicine, Division of Endocrinology and Metabolism, Medical University of Graz, Austria.
Abstract

The male reproductive tract has been identified as a target tissue for vitamin D, and previous data suggest an association of 25-hydroxyvitamin D [25(OH)D] with testosterone levels in men. We therefore aimed to evaluate whether vitamin D supplementation influences testosterone levels in men. Healthy overweight men undergoing a weight reduction program who participated in a randomized controlled trial were analyzed for testosterone levels. The entire study included 200 nondiabetic subjects, of whom 165 participants (54 men) completed the trial. Participants received either 83 g (3 332 IU) vitamin D daily for 1 year (n=31) or placebo (n=23). Initial 25(OH)D concentrations were in the deficiency range (<50 nmol/l) and testosterone values were at the lower end of the reference range (9.09-55.28 nmol/l for males aged 20-49 years) in both groups. Mean circulating 25(OH)D concentrations increased significantly by 53.5 nmol/l in the vitamin D group, but remained almost constant in the placebo group. Compared to baseline values, a significant increase in total testosterone levels (from 10.7±3.9 nmol/l to 13.4±4.7 nmol/l; p<0.001), bioactive testosterone (from 5.21±1.87 nmol/l to 6.25±2.01 nmol/l; p=0.001), and free testosterone levels (from 0.222±0.080 nmol/l to 0.267±0.087 nmol/l; p=0.001) were observed in the vitamin D supplemented group. By contrast, there was no significant change in any testosterone measure in the placebo group. Our results suggest that vitamin D supplementation might increase testosterone levels. Further randomized controlled trials are warranted to confirm this hypothesis."
Bhaal

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 18:04


Pokud zvysena sexualni aktivita souvisi se zvysenim testosteronu, tak rozhodne muzu potvrdit ze to funguje
eSko

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 18:47


Takže jednou denně aspoň na půl hoďku na sluníčku je jedině přínosem pro svaly a případně vaší přítelkyni, pokud je aspoň stejně náruživá jako vy
Ronin4

Člen
# Zasláno: 16 Bře 2011 21:25 - Změnil/a: Ronin4


U vyvážené stravy bych se nedostatkem vit.D nebál...je otázka u lidí,kteří trpí deficitem vit.D jak se stravuji.!?!?...věřím že vaječný lecitin je vynikající,ale to si nemyslím o sojovým. Neznám studii,která by poukazovala na pozitivní výsledky tohoto suplementu....
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist