Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Výživa / přechod mezi rysovackou a objemovkou
Autor Zpráva
Andre

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 21:28


Zdravim,
Posledni dobou premyslim jak si zachovat vahu po rysovacce, tak abych nenabral tuky hnedka kdyz prejdu do objemovky. Mam v planu skoncit s vlnenim za 14dni v nedeli. Na zacatku rysovacky jsem mel 84kg, tedka mam 73,4kg.
Prvni tyden mam v planu denne prijmout 200g sacharidu, tak aby si telo zvyklo na postupne navysovani prijmu zivin. Dalsi tyden bych presel na 250g a pak bych presel na objemovy jidelnicek. Akorat tedka nevim jestli si telo nezvykne na tech 200g a jak prejdu na 250g si neulozi tuky pro pripad, ze bych zase chtel snizit prijem. Diky za rady
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 21:37


Kdyz si sacharidy rozlozis na snidani a v case po treninku, muzes dlouhodobe zustat na pomerne nizkem prijmu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Andre

Člen
# Zasláno: 7 Bře 2011 22:02


Napr:
v den kdy budu mit tech 200g tak si mam dat treba na snidani jidlo s obsahem 50g sacharidu a po treninku gainer ve 2 davkach celkem 85g sacharidu a behem dne nejak rozdelit ten zbyvajici rozdil z 200g ok?
Mam normalne pokracovat i s posilovanim a 2x tydne HIIT, nemusim to nejak omezovat kvuli tomu prechodu.

Zeptam se rovnou tedka:
Pri objemovce nechci nabirat tuky, tak abych se vracel k rysovacce, jeste lepsi by bylo tuky i nadale shazovat a zaroven zvysovat silu i objem. Premyslel jsem nad tim, ze bych streda a sobota mel kostru treniku drepy a MT, pondeli a patek bench a shyby (cili spodek,vrsek,spodek,vrsek nebo naopak)+3tydne HIIT, tak abych mel rychle pracujici metabolismus po cely tyden. Co myslis pri vaze 72kg:

po- posilovani 280g
ut-volno 250g (mozna HIIT)
st-posilovani 280g
ct-HIIT 250g
pa-posilovani 280g
so-posilovani 200g
ne-HIIT 100-150g

Ty sacharidy jsem spis strelil, nejsem si tim moc jisty.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 09:24


Rano muzes i vic nez 50 g sachru. Tech 50 g je omezeni po treninku, kdy ma telo snizene travici schopnosti (odkrveny zaludek).

Jinak to rozdeleni sacharidu tahle priblizne muze byt, dava to smysl.
Pokud mam tezky trenink, jim sacharidu o neco vic, nez kdyz je trenink lehci. Na ty aerobky samozrejme snizovat na unosne minimum (100-150 g).

Verim tomu, ze se s tim daji zaroven nabirat svaly i palit tuk dohromady. Cim dyl koukam, jak to delaji ostatni naturalove, co maji vysledky, a cim dyl s tim sam experimentuju, tim vic jsem presvedcenej o tom, ze "objemova" a "rysovaci" faze jsou jen vymysl soutezni steroidove kulturistiky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Andre

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 16:55


Ok diky moc
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist