Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Gainer
Autor Zpráva
lukas191

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2011 22:13


Zdravim, chtěl bych se zeptat na jestli je to aspon trochu znát když cvičíte bez dolňků a pak když se bere geiner? Já bych si chtěl tet koupit mutant mass gainer a tak by mě zajímalo jestli to bude třeba po měsící znát na svalový hmotě ??
b3a7

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2011 22:22


No to si piš, že je to znát. Mutant mass je kvalitní gainer.

Jinak, je to individualní, tudíž ti nikdo neřekne, jak přesně to bude u tebe. Každopádně záleží na stravě a tréninku a gainer je hodně důležíta věc pro zlepšování výkonu a růst svalů.
lukas191

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2011 22:24


Ještě napíšu můj tréning: cvičím 3x týdně (pondělí, středa, pátek)
1. Beanch press 5sérii po 8 opakováních
2. Nevím jak se ten cvik přesně nazývá ale je to jako baench press v sedě tam mám 3 série po 10 opakováních
3.Tlaky na ramenena s velkou čínkou před hlavu 3 série po 8, za hlavu 3 série po 8
4. Stahování kladky 5 sérií po 10
5.scottova lavice 5 sérii po 10
6.kladinový zdvih 3 série po 10
7. Triceps- stahování na kladce s provazem 5 sérií po 8 opakováních
8. Motylek na ramena ( taky nevim přesný název) 5 sérií po 10
9. Veslování 3 série po 10

nohy momentálně cvičit nemužu protože mám problém s kolenem
chtěl bych nejvíc nabrat svalovou hmotu na rukách, myslíte že pujde nabírání s gainerem líp ?? díky za odpovědi
lukas191

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 11:02


Chtěl bych se ještě zeptat jestli se s geanerem nabírají i hodně tuky ??? Já bych potřeboval nabrat hodne stavolou hmotu a né moc tuků.
b3a7

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 11:06


To záleží na celkovém příjmu živin. Pokud budeš překračovat sacharidy, tak tak nabereš. KDyž si budeš počítat živiny s gainerem, tak to nehrozí.
lukas191

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 11:18


A bude to mít účinek když budu brát gainer ale celkový příjem nasaridů bude menší ?? Já myslel právě žemusíš mít vetší příjem než výdej aby ti gainer k nečemu byl .
lukas191

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 11:20


Mohl by mi ještě někdo někdo poradit co třeba ještě brát k tomu gaineru aby ty svaly víc rostly ???
kv1t

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:05 - Změnil/a: kv1t


Aby svaly víc rostly? Hledáš v tom moc složitostí, cvič, užívej gainer a stravuj se. Popřípadě kup si jako doplněk protein, ale propočítávej si to aspon přibližně. Poté pokud máš dost peněz zinek, pangamin/b-komplex, lecitin, bcaa, jsou to věci které mají účinky, ale zase nečekej, že s tím vším bude tvůj nárůst bůh ví jaký, jsou to pouze doplnky.. Ještě pokud se na to cítíš, tak samozřejmě kreatin, ten má nejlepší účinky, ale pokud začínáš, tak doporučuju nechat si ho na stagnaci, přijde vhod, když si to vypipláš ted, tak až začneš zpomalovat, tak už ti tak nepomůže.. Good luck.
b3a7

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:30 - Změnil/a: b3a7


Neřekl jsem nic ovžádnem menším příjmu. Byl to myšleno tak, abys nedával o 100g sachrů víc, než je potřeba. 4g na kg v den tréninku, jinak 5-6g na kg. Je to tu psaný stokrát tak pořádně čti a hledej.

Jestliže nabíráš, tak příjem musí být větší. U hubnutí je to naopak.
kv1t

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:36


b3a7

Chci se tě zeptat, ty máš s tím zkušenosti, samozřejmě, že objemovka bere s sebou riziko nabírání i tuku, bez toho to nejde a po čase se budu chystat ten tuk spálit, když poté snížím příjem sachru a bílkoviny nechám, tak i tak budou i svaly částečně mizet, že?
b3a7

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:40


kv1t

Záleží jak si to nastavíš. Riziko ztráty svalové hmoty lze snížit na úplné minimum Toho se neboj. Když si dáš třeba vlny, tak se uplně v pohodě udržíš na té úrovni, kde si byl před vlnama.
lukas191

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:45


takže v den kdy budu cvičit tak je počet sacharidů 4g na kg a v den kdy necvičím to je 5-6g na kg ??? mě to příjde takový divný v den kdy cvičím jíst mín sacharidů ale asi to tak je no.
kv1t

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:48 - Změnil/a: kv1t


To je z toho důvodu, že sachry v den netrénování ti jakoby dodají zásobu energie na další tréninkový den a dovolí ti posunout hranice částečně dál. Nevím jestli jsem to napsal správně, když některý den odbydu, tak na sobě cítím při cvičení, že to není ono..
b3a7

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 12:49 - Změnil/a: b3a7


No samozřejmě to není žádné dogma. Takže si to dávej tak, aby se ti cvičilo dobře a regeneroval si.
kernel

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 13:15


Ještě napíšu můj tréning:

1) Necvičíš spodek, nic od prsou dolů se ti nepohne.
2) Ano narostou ti ramena a hrudník, klidně 125cm přes prsa, ale pokud budeš mít přes lýtka 20 a stehna 35cm budeš vypadat komicky.
3) Sádlo ti naroste samozřejmně taky, čisté maso neroste a navíc pokud cvičíš unilaterální cviky jen pro horní 1/4 těla.


Vůle odejde dřív než tělo.
kernel

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 13:18


Aby svaly víc rostly? Hledáš v tom moc složitostí, cvič, užívej gainer
Ještě napíšu můj tréning:

Samotný gainer a protein ti nepomůže.
Kup si svíčkovou, roštěnou, vepřové karé, řízky, krůtí, pstruha, amura, lososa, a k tomu rejži(basmati klidně), kuskus, bulgur, semoliné těstoviny, řepkový a lněný olej(DM Drogerie), pořádnéí snídaně, vejce, mlíko, zákys...

1) Necvičíš spodek, nic od prsou dolů se ti nepohne.
2) Ano narostou ti ramena a hrudník, klidně 125cm přes prsa, ale pokud budeš mít přes lýtka 20 a stehna 35cm budeš vypadat komicky.
3) Sádlo ti naroste samozřejmně taky, čisté maso neroste a navíc pokud cvičíš unilaterální cviky jen pro horní 1/4 těla.

Nevím jaký máš cíl.


Vůle odejde dřív než tělo.
kv1t

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 14:02


kernel
Samotný gainer a protein ti nepomůže.

Já ale neřekl, že ano.. Měl jsem to stravuj se napsat tučně.
b3a7

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 14:14


kv1t

Teď sem to chtěl napsat, že kernel měl tu větu zkopírovat celou, a ne kontext...
lukas191

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 18:22


Tak moje jídlo je celkem dost vyvážený, do tréninku zapojím ještě cvičení na břicho ale nohy momentálně cvičit nemužu kvůli kolenu. Můj cíl je nabrat svalovou hmotu a schodit nějaký to kilo tuků.
kernel

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 18:49


Nevím jak ostatní, ale zá se za měsíc nedokážu zlepšit o 10% ať jde o tah, tlak nebo dřep. Ono z počátku to jde rychle, ale nevím co znamená znát na svalové hmotě.
Pokud přibereš 1kg za měsíc je to ok, víc je už moc. Ale jak potnáš co je maso a sádlo?


Vůle odejde dřív než tělo.
kv1t

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2011 19:09


No tak ze začátku přibereš dost, já se zatím držím 2-2,5kg na měsíc. Je mi jasné, že to není čisté, bez toho to ani nejde, ale chci se dostat na těch 95kg cca a pak rýsovat.. Ještě by mě zajímalo, co je podle tebe to tvoje vyvážené jídlo.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist