Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Je lepší 5x5 než pyramida?
Autor Zpráva
kv1t

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2011 19:18


Chci se zeptat, jedu fullbody pyramidu a pozoruju výsledky, ale čím dál víc čtu, že není nic moc účinná a je lepší cvičit 5x5. Co je na tom pravdy? A jak konkrétněji se cvičí, se stejnou váhou? Díky.
petrucio

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2011 19:26


Je to lepsi.

Napriklad
pondeli - 5x5
streda 5x5 s 80% procenty vahy, ktera se jede v pondeli a patek
patek 5x5

Vsechny serie dany den se stejnou vahou (napr. pondeli, patek 5x5x100, streda 5x5x80).

+ ev. nejake doplnky.
kv1t

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2011 22:58


Můžu se zeptat proč v tu středu ubrat?
petrucio

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2011 09:22


Pac je to fakt narocny, pokud jedes treba 3 tezky vicekloubovy cviky (zadni drep, celni drep, mrtvola, sumo mrtvola, bench, military press, premisteni...) za trenink, budes toho mit dost. "Lehci" trenink pomuze regeneraci po fyz. i psych. strance.
Claws

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2011 14:48


Ono to jsou dva rozdílný cvičební postupy.
kv1t

Člen
# Zasláno: 3 Úno 2011 14:53


No to vím, jen jsem se chtěl zeptat. Asi k němu přejdu.. Díky.
kv1t

Člen
# Zasláno: 5 Úno 2011 12:15


No včera jsem si odjel první 5x5 a musím říct, že mi to dalo větší záhul než pyramida. Necítil jsem takovou napumpovanost a zpočátku se mi ani nezdálo, že bych měl nějak namožené svaly, ale po pár hodinách se to sakramentsky ozvalo..
Claws

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2011 11:53


Mě to přijde jako ten ''rádoby vypadající postup korteho, se kterým to správně nemá co dělat''. Tím že jsem napsal že jsou to dva rozdílný cvičební postupy, jsem myslel že pyramida, tak jak ji chápu já - větší váha, méně opakování v každé další sérii. Tahle pyramida je vhodnější na objem, to co jsi napsal, že je lepší 5x5 = silový trénink, silová periodizace. Nedá se říct že je to lepší když to jsou dva ruzné postupy na dvě ruzné věci. Buď chceš cvičit více na objem nebo na sílu - v některých případech na obě věci dohromady.
kv1t

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2011 13:14 - Změnil/a: kv1t


Aha aha, no já chci spíš na objem, tak to se asi vrátím k pyramidě (cvičím 12-10-8-6)..
Claws

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2011 19:33


jak je na první pohled vidět, jsou to rozdílný počty, takže to musí reagovat na dvě rozdílný věci. Rozhodně neradím bezhlavě přeskakovat z jednoho zpusobu na druhý. Doporučuji střídat. Tělo pak bude lépe reagovat když jednou za čas pojedeš převážně silově, říkám z vlastní zkušenosti. Zkus si teď nějakou dobu jet 5x5 a pak třeba po měsíci či po dvou přejít zpět na pyramidu.
kv1t

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2011 20:17 - Změnil/a: kv1t


A co to kombinovat ob-cvičení? I když to bude asi blbý nápad, když už ted cvičím A B A...
Claws

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2011 20:41


Tuším jsem takovou kombinaci viděl v tréninku, který je upnutý na Ironfactoru a to - Objemová rutina. Docela produktivní trénink, samozřejmě hlavně záleží na stravě, pak můžeš čekat výsledky. Poroučím se.

----------------------------------------
Pondělí
dřepy 5x5
bench press 4x8
shyby širokým úchopem 5x5
millitary press 4x8
francouzské tlaky 3x5
bicepsové zdvihy 3x5


Středa
mrtvý tah 5x5
bench press hlavou nahoru 4x8
přítahy velké činky 5x5
bicepsové zdvihy 2x8
tricepsové extenze s jednoručkou 2x8

Pátek
dřepy 4x8
bench press 5x5
kliky na bradlech se zátěží 4x8
shyby podhmatem 3x6
výpony na lýtka 5x15
arnold

Člen
# Zasláno: 20 Úno 2011 19:54



Chci se zeptat, jedu fullbody pyramidu a pozoruju výsledky, ale čím dál víc čtu, že není nic moc účinná a je lepší cvičit 5x5. Co je na tom pravdy?

Když ti to účinkuje tak proč to chceš měnit ,jenom proto že to někde čteš? To je blbost, pokud něco účinkuje tak se toho drž.
sonny

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2011 11:59


Pondělí
dřepy 5x5
bench press 4x8
shyby širokým úchopem 5x5
millitary press 4x8
francouzské tlaky 3x5
bicepsové zdvihy 3x5


Středa
mrtvý tah 5x5
bench press hlavou nahoru 4x8
přítahy velké činky 5x5
bicepsové zdvihy 2x8
tricepsové extenze s jednoručkou 2x8

Pátek
dřepy 4x8
bench press 5x5
kliky na bradlech se zátěží 4x8
shyby podhmatem 3x6
výpony na lýtka 5x15

cvicil nekdo tenhle trenink?taky jsem ho uz vydel a vypada zajimave dobre rozlozene cviky a pocty serii a opakovani.)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist