Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink pro "začátečníka"
Autor Zpráva
kubasek

Člen
# Zasláno: 1 Úno 2011 20:00

Ahoj

Jmenuju se Jakub je mi 17 let , 197cm, 85 Kg

Doma mám: lavici+osu+120Kg, jednoručky, T držák, posilovací gumu.

Cvičím už od září (střídavě) . Jel jsem od listopadu korte,.. trénink mi vyhovoval, ale po čase jsem zjistil, že na něj ještě nejsem 100% připraven.
Při vyších váhách křupání v loktech a problém s kolenem.
Zkoušel jsem trénink pro začátečníky, ale ten mi nevyhovuje.

Protože cvičím doma a musím hodně měnit kotouče a než je vyměním tak vždy vychladnu... prostě mi to nesedí a nemám z toho dobrý pocit.

Podle mě bych potřeboval zpevnit šlachy a tak pořádně protáhnout tělo do začátku aby si pořádně zvyklo.

Vyhovují mi kratší přestávky, proto ten korte, celý trénink jsem jel se stejnými kotouči a byl jsem pořád v tempu.

Mohly by jste mi sem hodit nějaký podobný trénink jako korte. Něco abych to mohl dělat doma a nemusel tak často měnit závaží.

Díky moc Kuba
Tyna1992

Člen
# Zasláno: 1 Úno 2011 20:47

Ahojky... před rokem a půl jsem se chytla novýho sportu -lezení po skalách- vim že píšu na stránku o trochu něčem jinym, ale jen chci zkusit jestli mi tu někdo poradí. Potřebovala bych posílit svaly, ale neměla bych moc nabrat na váze nebo jak to říct, musim být co nejlehčí aby se mi dobře lezlo... zároveň by bylo fajn něco na fizičku a výdrž sfalů v záběru. Předem děkuju za odpověď na mojí krkolomnou otázku Kristýna ( vyhovuje mi cvičení s činkami, ale nevím jak často, jak dlouho a jak zkloubit cviky dohromady abych víc nepokazila než zlepšila, kliky a sklapovačky mi taky nedělají problém)
kubasek

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2011 17:56

založ si prosím svoje téma

Si to tak dneška štráduju do školy a celou chůzi až do školy mi lupalo v kotnících, hrůza,...co stím?
Asi to máme v rodině, protože otec a dědovi to dělá taky.