Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Ektomorfní mezomorf ??
Autor Zprva
Freon

len
# Zaslno: 3 Led 2011 18:42


Ahoj vąem. mám dosti laickej dotaz ale uľ dlouho mi vrtá hlavou (ikdyľ v reálu nemá moc velký význam..). Zajímalo by mě, jak se pozná co jsem za tělesný typ. Vím o těch základních třech endomorf, mezomorf a ektomorf. Celou dobu co cvičim sem si řikal, ľe jsem ektomorf. nikdy sem neoplíval svalama a hmotou. Jak sem se ale začal stravovat, tak nabírání mi nedělá ľádný problémy.Rozhodně to nejsou vąechno svaly ale za měsíc se mi podařilo nabrat 5 kilo, coľ asi ektomorfovi by jen tak neąlo. mám sice dlouhý končetiny jako ektomorf ale zase mi lidi řikaj ľe mam poměrně dost ąiroký záda.tak sem trochu zmaten. Je moľný ľe bych byl teda ektomorfní mezomorf a nebo čistej mezomorf? posílám foto (já vim ľe na sobě mám prd svalů, ber te to, ľe jsem začátečník a na funkční dietě jsem jen chvíli)

http://imb.lide.cz/big/4d22089219725991a4bf0000.jp g?year=2011&month=01&day=0317&a=1&id=99620219

děkuju moc za kaľdou odpověd a přeju příjemnej večír
tetsuo

len
# Zaslno: 3 Led 2011 19:07


V podstate ektomorfni stavba tela. Nastesti nejsi vylozene astenicky typ (silne hubeny, fyzicky slaby).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Freon

len
# Zaslno: 3 Led 2011 19:11


tak aspoň ľe tak myslíľ ľe nějakej ten potenciál tam je?
Freon

len
# Zaslno: 3 Led 2011 19:12


snaľim se drľet vysoký dávky sacharidů a rostu jak z vody
tetsuo

len
# Zaslno: 3 Led 2011 20:25


Neni problem dosahnout postavy, jakou maji chlapici z obalek Men´s Health.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Freon

len
# Zaslno: 3 Led 2011 21:16


tak to je fajn, to mi bohatě stačí. děkuju ti za odpovědi Tetsuo. měj se fajnově
cresh

len
# Zaslno: 5 Led 2011 19:18