Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Recepty a dieta / Jak dál?
Autor Zpráva
b3a7

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:55


Zdar,

Chtěl bych se zeptat jak pokračovat dál. Po nějakých čtyřech měsících posilování a třech měsících sacharidových vln.
Je mi 17, ze začátku sem měřil asi 177 cm a vážil 106 kg. Takže sacharidový vlny byly asi 4g/3g/3g/2g/2g/1.5g/1g ale na tu váhu to bylo pořád docela dost jídla. A navíc sem cvičil bez gaineru, takže sem shazoval hodně svalů.

Teď mám kolem 74kg a měřím 178 cm, cvičím 2-3 týdně. Sacharidový vlny sem na jeden čas chtěl zastavit a od tý doby ty sacahridový vlny dávam asi 1g/2g/6g na kg a pořád dokola po dnech..protože v den treninku si dám gainer a to už je 70g.

Jídelníček při 1g na kg vypadá asi takle:

7:30 snídaně - Protein Matrix - 31g - asi 23g bílkovin, 3g sacharidů a 1g tuku
10:30 svačina - tuňák ve vlastní šťávě a 150g čínskýho zelí - asi 16g bílkovin
13:30 - oběd - Protein Matrix - 31g - asi 23g bílkovin, 3g sacharidů a 1g tuku
14:10 - posilovna
Hned po tréninku 35 sacharidů v gaineru a za 30 minut druhá, stejná dávka.
17:00 Protein matrix - 51g asi 35g bílkovin

19:00 Tunák ve vlastní štávě a zase nějakej ten salát.

pak před spaním asi ve 23:00 dám jednu odměrku matrixu takže zase 24g bílkovin

Další den když nemám trénink
7:30 snídaně - 2 vejce, 100g tmavý žítný chleba s nějakejam semínkama
kolem 10: svačina - celozrnný rohlík, cottage, šunka, sýr 20%
kolem 13 oběd - protein matrix 31g - 23g bílkovin.
15:30 - svačina - jako dopoledne
19:00 - večeře - tuňák a nějakej salát
před spaním zase odměrku matrixu.

Po těhlech dvou dnech mám teď takovou debilní fázi, kdy mám strach, že mám moc málo sacharidů a že si tělo začne šetřit živiny a pak se něčeho najim a hrozně přiberu, tak si další den většinou sežeru všechno..pak mi vychází tak 400g sacharidů - což je asi těch 5,6g/kg a hned večer si řeknu, že sem toho sežral moc(dávám si skoro cokoliv), takže si zase dám 1g/kg další den.

Vim, že to je asi špatný, ale nevim jak zase začít ty sacharidový vlny znova abych hubnul třeba 1kg/týden a nemusel bych bejt pořád na těch 1kg.

Dřív sem každej den dělal bodyweight tabatu - 12x20, pak intervaly na rotopedu asi 8x20 a pak long steady 30-40 minut - někdy i v dny kdy sem měl trénink.

Ale vidim, že sem ztratil hodně svalů a síla šla hodně dolu.

Nemohl by někdo poradit jak vlnit, co cvičit za tréninky (třeba i doma) A kdy dávat HIIT a long steady a jak dlouho?

CHtěl bych se dostat na takových 70kg ale bez tuku. Teď mám těch 74 ale +- 19% tuku. A pak už tu váhu udržovat bez nějakých vln.
Děkuju moc za případný odpovědi.
b3a7

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 19:58


Ještě doplnim, že za den vypiju kolem 3 litrů vody a tak 0,5 litrů kávy a 0,5 zelenýho čaje. Někdy si dám i colu light.
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:16


Nemohl by někdo poradit jak vlnit, co cvičit za tréninky (třeba i doma) A kdy dávat HIIT a long steady a jak dlouho?

Nvm Jak přesně poradit. Ale třeba já si hlídam Sacharidy a v netrénikový den kdy dělám HIIT je držim fakt nejníž.

Jinak v trenikových dnech ,kdy je mám celkem náročnější tam si trochu přídávam těch sacharidů.

Krátka a jasně, hlídám si jenom sacharidy a bílkoviny a tuky vůbec .. a Furt schazuju.

Podle mě je v den HIIT dobrý je maximálně snížit ty sacharidy . V treénikový dny si je hlídat , ale nemít je tak nízko.


Informace shromažduj a šiř dál
b3a7

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:42


Takže myslíš třeba v když mám trénink v pondělí, středa a pátek tak jet třeba vlny
Pondělí 3g/kg + silovej trénink - 2x 35g sacharidů v gaineru po tréninku
Úterý 2g/kg + HIIT(bodyweight 12x20), longsteady 30 min (rotoped, střední tempo) - bez gaineru
Středa 1,5g/kg + silovej trénink - 2x 35g sacharidů v gaineru po tréninku
Čtvrtek 1,0g/kg + HIIT(bodyweight 12x20), longsteady 30 min (rotoped, střední tempo) - bez gaineru
Pátek 1,5g/kg + silovej trénink - 2x 35g sacharidů v gaineru po tréninku
Sobota 1g/kg + HIIT(bodyweight 12x20), longsteady 30 min (rotoped, střední tempo) - bez gaineru
Neděle 0,5 + + HIIT(bodyweight 12x20), longsteady 30 min (rotoped, střední tempo) - bez gaineru

Bílkoviny v tréninkový dny 2g/kg takže kolem 130 a v netréninkových dnech 1,5 takže asi 100

Nebo mám ty sacharidy přidat? Protože bych chtěl svaly udržet a nějaký nabrat a schazovat jenom tuk.

HIIT dělám tenhle http://www.youtube.com/watch?v=_rwV_ku-DfQ jen si přidám ještě jednu sérii takže na 6 min.

Ještě pak nevim, když budu chtít držet váhu a už jenom nabírat svaly jak mám pokračovat. Jestli zmírnit ty vlny třeba od 4g/kg do 2,5g/kg nebo zůstat celý týden na 3g/kg. Protože mám strach aby se váha nevrátila zpátky na těch 100

A ještě protein Matrix. Já ho piju samotnej(rozmíchanej s vodou) bez ovoce. Jestli to má nějakej vliv na využitelnost nebo vyváženost aminokyselin. Když se fruktóza ukládá jako tuk a ještě sacharidy mám nízko tak pro ovoce v jídelníčku moc místa nemám.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:53


Voda zakonite nemuze ovlivnovat slozeni aminokyselin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 21:56


To vím, mě šlo hlavně o ten banán, nebo ovoce celkově. V tom ideálním jídelníčku píšeš, že protein + ovoce nahradí jakýkoliv jídlo během dne. Tak nevím jestli bez ovoce, tim teda sacharidů, to není horší.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist