Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Začínám posilovat
Autor Zpráva
Fil95

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 21:29


Zdravím
Jmenuji se Fil a na fóru jsem nový.Je mi patnáct let a chtěl bych začít posilovat.Nejde mi o kulturistyku nebo o to vypadat jako Silvester Stelone Pouze chci vypadat trochu namakaněji ( holkám se to líbí ).
Problém je vtom že jsem po nádorovém onemocnění při kterém jsem nepřibíral) Po léčbě mi doktor doporučil začít cvičit. Samozřejmě chtu nějak vypadat. Začínám konečně přibírat ale můj problém je vtom že sem nikdy neposiloval a jsem samá kost a kůže...slyšel jsem že před posilováním je dobré jíst syrový tvaroh (nevím co je na tom pravdy).Každopádně budu rád za každou radu ohledně výživy a hlavně posilování. Ze všeho nejdřív bych chtěl mít dobrý bicepsy a břicho

PS: nechcu brát žádné prášky nebo něco podobného creatinu...)
Jinak díki moc
Patricio

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 23:22


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4212

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4764

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=4464&forum=2&page=0

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=3429&forum=2&page=0


It's time for change - train hard or go home!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 23:58 - Změnil/a: tetsuo


.slyšel jsem že před posilováním je dobré jíst syrový tvaroh (nevím co je na tom pravdy)
Nic. Uplna blbost. Obecne je vyznam samotneho tvarohu strasne precenovan. Mimo Cesko ti nikdo nedela.
Pred treninkem ma jakys takys smysl davat kysane mlecne vyrobky.

Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo své vlastní čisté váhy (bez tuku) v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Ektomorfové můžou sacharidů nejvíc (je možných i 6-7g/kg denně), endomorfové by naopak měli přijímat trvale sachairdů méně (např. 3 g/kg). Mezomorfové a smíšené typy si musí správné dávkování ozkoušet.
Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru pomocí jednoho dne s 5-6 g/kg. Tomuto postupu se říká superkompenzace; je to velmi šetrné, výkonnost se tím nesnižuje, ale naopak zvyšuje.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)

Trénink pro začátečníky:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218


Z doplnku si porid vitaminy, mineraly, jinak se velmi hodi gainer a lecitin.
Predstava, ze lze nejak dobre nabirat svaly bez doplnku vyzivy, je dost mylna a v podstate i nebezpecna.
Kreatin je samozrejme uz dost pokrocila vychytavka.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Fil95

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 15:09


Děkuji moc
Fil95

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 15:12 - Změnil/a: Fil95


Ještě jsem se chtěl zeptat...když budu jíst nebo si do nápojů přidávat glukopur (hroznový cukr) bude mi to jako sacharidy stačit??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2010 16:11


Neni uplne dobry napad pit cistou glukozu. Vzdycky je dobry mit spolupritomne nejake bilkoviny/sacharidy, ktere ovladaji inzulin (ten zpracovava cukry). Je to takhle propojene.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Fil95

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 16:00


takže kdybych to propojil z bílkovinami, tak lze glukopur používat pro začátek jako zdroj sacharidu?? slyšel jsem že hodně lidí smichá právě tvaroch (viz. výše v příspěcích) a smichá ho z bílkem (z vejce logicky) a cukrem....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 17:26


Davat si po treninku vejce a tavroh je HODNE velka hloupost. Oba typy surovin se ne moc rychle travi, ale hlavne velmi pomalu vstrebavaji do krve. Jde to spis proti rustu svalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Fil95

Člen
# Zasláno: 13 Pro 2010 23:38


Shrňme to :D tvé doporučení pane moderátore??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2010 10:24


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=4464


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist