Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / RM?
Autor Zpráva
jar12

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2010 22:33


Mam trochu hloupej dotaz u nekterych treninku je napsana jako vaha s jakou cvik provadet nejaky procento z maximalky ale u nektery je napr. opakování: 3
zatížení: 5RM
pauzy: 60 sekund mezi antagonistickými supersériemi
tempo: 201

nevim jak vypocitat nebo co znamena to RM
dekuju za rady
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2010 23:23


Rep Max - maximalni pocet opakovani, ktery s danou vahou zvladnes v jedne serii.

Tady si vezmes vahu, u niz v prvni serii citis, ze bys dal jeste 2 opakovani, ale udelas jen 3. V dalsich seriich ti tataz vaha bude pripadat tezsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jar12

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 21:09


dekuju moc jeste bych se chtel zeptat k ruznym tempum u trenincich moc nevim co znamenaji konkretne u quattro dynamo je toto "provádějte koncentrickou fázi pohybu rychle, ekcentrický pohyb mějte pod kontrolou"
kdyz jsem nasal do googlu "koncentricka faze cviku" tak to naslo odkazy asi neprimo souvisejici s tim co mam na mysli tak se ptam vas.....
dekuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 22:29


Koncentricka faze pohybu je faze, kdy se smrstuje dominantni sval, na nejz je cvik zameren. U naproste vetsiny cviku to je zdvih smerem nahoru.
Ekcentricka faze je naopak ta, kdy se onen dominantni sval roztahuje. U vetsiny cviku to je "klesani".

(Jednou z vyjimek je stahovani horni kladky - at uz u cviku na zada nebo tricepsy)

Jinak klasicky- u bench pressu se pri spousteni cinky roztahuji prsni svaly, tricepsy a ramena, ale smrstuji se zada. Pri vytlaku nahoru se to obrati.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jar12

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 10:46


Dekuju a jeste sem se chtel zeptat k tomu guattro dynamo vsiml jsem si ze se ptate na IF u toho trenki explosivni sily posledni den (6x3) ze je 18 RM a mne se to zda taky nejak malo dyz sem to zkousel tak to takrka nic nebylo....na ty 3 opakovani se mi to zda fakt pramalo.....co byste mi poradil mam se drzet toho puvodniho rozpisu nebo aspon trochu pridat na vaze u tech cviku ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 10:50


Pouziva se tam kolem 50-60 % na 1 opakovani. A dela se to superdynamicky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tom82

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2013 20:13


Ahoj mohl by mi někdo poradit co znamena kdyz je napsano že mam použit na benč pres vahu 50% 10MR na 10serii o 10 opakovanich.Delam zatom 4 serie po 8 opakovanich ze 100KG.Kolik tedy mam použit na tech 10 serii po 10ti opakovanich?Dekuji za odpoved.
Tom82

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2013 20:23


jeste posilam odkaz na stranky ze kerych cerpam Pokud by mi nekdo pomohl osvetlit postup treningu byl bych moc rad dekuji predem.http://issuu.com/bowlegmedia/docs/hiit100_v er2_ads?mode=embed&logo=http%3A%2F%2Fwww.workouttr ainer.com%2Fimages%2Flayout%2Flogo.png&backgroundC olor=%23222222
Tom82

Člen
# Zasláno: 6 Kvě 2013 20:25


http://issuu.com/bowlegmedia/docs/hiit100_ver2_ads ?mode=embed&logo=http%3A%2F%2Fwww.workouttrainer.c om%2Fimages%2Flayout%2Flogo.png&backgroundColor=%2 3222222
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist