Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Osobní deníky / Bhaal - Trénink pro začátečníky
Autor Zpráva
Bhaal

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2010 20:51 - Změnil/a: Bhaal


1. týden

Den 1 (Nedele - mělo by to být v pondělí, ale zítra do posilovny nemůžu)


Výpady v chůzi s jednoručkami v rukou – 12x4 12x4 10x5 8x7

Předklony s jednoručkou drženou v ohybu loktů – 12x7 12x7 10x8

Stahování kladky na hrudník – 12x18 12x18 10x25 8x32

Tlaky s jednoručkami na rovné lavici – 12x5 12x5 10x7 8x8

Pullover s jednoručkou – 12x5 12x5 10x7

Švih s jednoručkou z předklonu – (na každou ruku) 12x5 12x5 10x7

Kliky s nohama na žebřinách – 12x1.příčka 12x1.příčka 10x2.příčka

Přítahy jednoručky k bradě – 12x4 12x4 10x5

_________________________________________________________

Zhodnocení:

Cvičení trvalo 60 minut, rozcvička pouze 5 minut.

Tento víkend sem trošičku víc oslavoval jak v pátek, tak v sobotu a vzhledem k tomu, že mi bylo blbě, tak jsem toho moc nesnědl a byl tak bez energie a nálady

Jinak co se týče cvičení, tak moc velkou sílu nemam, což je vidět na hmotnostech závaží které zvedám.

Posilovna kam chodím, je vybavena sice hodně moderně, ale je to spíš zaměřený na kardio a bezpečný cviky....v tom důsledku tu bohužel není velká tyč. Celkově budu muset u nekterých cviků hodně improvizovat abych je nahradil

tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2010 22:42


Nenech se odradit. Kazdy nejak zacinal. Vsechny ty cviky se ti podarilo udelat. Nepotrebujes velkou osu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bhaal

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 00:20 - Změnil/a: Bhaal


1. týden

Den 2 (Středa)


Výstupy na lavičku s jednoručkami v rukou - (na kazdou nohu) 12x4 12x4 10x5 8x7
Tady u toho cviku teda nejak moc nevim, jestli se ma delat na kadou nohu. Trvalo mi to dost dlouho a pri posledni serii jsem mel uz docela krece v ruce od drzeni jednorucek

Podsazování pánve na jedné noze položené na lavičce – 12x 12x 10x
Krasna ukazka toho, jak nedokazu poradne natahnout nohu, mam silene zkraceny slachy

Přítahy jednoručky v předklonu s oporou o lavičku – (na každou ruku) 12x2 12x2 10x4 8x5

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru (náklon 30°) – 12x4 12x4 10x5 8x7

Pullover s jednoručkami drženými nadhmatem – 12x2 12x2 10x4

Kliky s přenášením váhy na jednu ruku – 12x 12x 10x
U ty kratsi serie jsem to jel pomaleji

Stahovani horni kladky podhmatem – 12x18 12x18 10x25

Vytáčení do stran s jednoručkou v natažených rukách – (na kazdou ruku) 12x4 12x4 10x5

_________________________________________________________

Zhodnoceni:

Cvičení tvalo 75 minut...trosku jsem to pretahl. Hlavne me dost zpomalilo a zmatlo ty Výstupy na lavičku s jednoručkami v rukou.

Rozcvicka zase pouze cca 5 minut. Tady se budu muset holt naucit poradne rozcvicovat.

Posilovani pred praci nic moc, byl sem popravde rad ze uz to mam za sebou, ale ted vecer bych si to dal znova, takze tam na me pusobi spis ty deprese z blizici se prace
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 00:41


Vim, ze mas tu praci na smeny, vim, ze ses zacatecnik a ucis se ty cviky, ze jsi ektomorf atd.

Rozumim tomu, ze udrzet jednorucky, kdyz clovek dela celkem 24 opakovani vystupu na lavicku, neni snadny. (Teoreticky si muzes dat cinku za krk, ale je to zase tezsi na rovnovahu.)

Ale proste neverim tomu, ze pokud udelas treba 10 kliku s vahou pres 60 kilo, ze musis pouzivat 4kilovy nebo 7kilovy jednorucky na tlaky nebo petikilovy jednorucky na pritahy.
Fakt si myslis, ze bys nedal na tlaky 12-15 kilo po 10-8 opakovanich?

U cviku musis pouzivat vsechny svaly. U tlaku musis mit pevne stisknuty dlane, zatnuty ramena, tricepsy i hrudnik, nabrany vzduch v brise, zanuty zadek, i pevne zaprene nohy do zeme. Neni mozny, abys ve 24 letech zvedal jen 7 kilo na 8 opakovani. To musis byt strasne malo soustredenej. Zkus se vic koncentrovat a jit do toho trochu agresivneji.
To plati pro cviky na nohy (kde vzdycky hrajou roli zada a bricho), pro pritahy a vsechny formy tlaku. Vzdycky pouzivej co nejvic svalu, aby byl pohyb plynuly a vybusny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bhaal

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 01:04 - Změnil/a: Bhaal


Mno poprave myslim si ze dam vic, ale jde o to, ze pokud mam kazde 2 tydny prihazovat tezsi vahu, tak si myslim ze za par tydnu budu uplne hotovej
Beru to z toho hlediska, ze je tento program nastaveny na 10 tydnu, pricemz kazde 2 tydny bude zmena ve vahach tezsi a tezsi. Kdyz si ted najedu vahy, ktery budu davat jentak tak, tak si proste myslim, ze dalsi tydny bych nezvladl. Muj nazor mozna se pletu.

Ciste teoreticky: V posilovne mam jiz zkompletovany jednorucky (cili bez kotoucu) 2; 4; 5; 7; 8; 10; 12,5; 15; 17,5; 20;

Takze kdyz si ted najedu tech 12,5kg a za dalsi 2 tydny budu chtit pridat vahu, tak budu muset dat 15kg....za dalsi 2 tydny 17,5kg...pak 20kg. Nechce se mi verit proste tomu, ze se mi bude ta sila umerne zvysovat temhle vaham

Ale je fakt, ze u tech tlaku mam urcite rezervu. Kdyz sem posiloval na te stredni, tak sem zvedal tusim 65kg x8 opakovani na bench.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 09:08


Ten progres muze mit ruznou podobu. Tam prece vubec nemusi nastat to, ze na v seriich se stejnym poctem opakovani budes zvedat tezsi vahu. Ale budes zvedat vetsi vahy u nizsich pooctu opakovani. To je velmi snadne. Samozrejme, ze za 10 tydnu budes na stejnem cviku se stejnym poctem opakovani v serii zvedat vic, ale neni to tak, ze bys treba na 10 opakovani u jednoho cviku pridal kazde 2 tydny 2, 5 kila.

Jestlis zvedal 65x8, tak bys musel potom pouzivat na stejny pocet opakovani aspon 25 kilove jednorucky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bhaal

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 11:19


Tak sem zrejme nepochopil principy progresu, jelikoz sem mel zafixovany, ze na stejnem cviku se stejnym poctem opakovani musim kazde 2 tydny pridat zavazi.

Zrejme budu muset cely program prehodnotit a zacit od zacatku.

Uvazuji i o lepsim fitku. Tam kam chodim ja, tak to je Aquapark, kde mimo sauny a bazenu je i fitko, ale spise takove kardio. Nastesti ta posilovna je hned par metru od toho Aquaparku, takze si po tvrde drine budu moct nachvili odpocinout v teple virivce
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 12:44


Princip progresu je jednoduchy. Prihazuj vahu tehdy, kdyz ti to jde. Zadna velka veda.
Ten trenink je samozrejme staveny tak, ze postupne snizuje pocet opakovani v serii, coz AUTOMATICKY znamena zvyseni vahy. Ale jak ti bude stoupat sila u serii s vyssim poctem opakovani, je individualni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bhaal

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2010 13:50


Dobre tedy...do konce tydne dojedu "to svoje" za ucelem ozkouseni ostatnich cviku a pripadnych dotazu jak je spravne cvicit. Behem tydne skocim okouknout to druhe fitko a kdyz me zaujme, tak si necham udelat permici a od pristiho tydne bych to jel cele od zacatku, v novem fitku a se spravnym progresem.
Bhaal

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 18:50


1. týden

Den (Pátek)

Bulharské dřepy na jedné noze s jednoručkami v rukou – 12x5 12x7 10x8 8x10

Nevim, jestli se mam dotykat kolenem zeme anebo ne?

Mrtvý tah na jedné noze s jednoručkou a mírně pokrčenýma nohama – (na každou nohu) 12x8 12x8 10x10

Přítahy spodní kladky vsedě úzkým úchopem – 12x25 12x25 10x32 8x39

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru (náklon 30°) – 12x8 12x10 10x12,5 8x15

Pullover s jednoručkou drženou oběma rukama – 12x7 12x8 10x10

_____________________________________________________________

Zhodnocení:

Rozcvička cca 8 minut

Delka treningu cca 50 minut. Posledni 3 cviky jsem jiz nestihl, protoze jsem musel do prace a cviciste byli furt obsazene


Par hodin po cviku Mrtvý tah na jedné noze s jednoručkou a mírně pokrčenýma nohama me trosku pri chuzi bolelo ze zadu v panevni oblasti na leve strane (popis jako prase ja vim ) Zrejme to zvedam trosku spatne
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 23:17


Bulharské dřepy na jedné noze s jednoručkami v rukou – 12x5 12x7 10x8 8x10
Nevim, jestli se mam dotykat kolenem zeme anebo ne?

Kdyz se kouknes na videa, zjistis, ze ne

Par hodin po cviku Mrtvý tah na jedné noze s jednoručkou a mírně pokrčenýma nohama me trosku pri chuzi bolelo ze zadu v panevni oblasti na leve strane (popis jako prase ja vim ) Zrejme to zvedam trosku spatne
Opet videa. Je to takova "holubicka" na pokrcene noze. A je nutne u toho hodne zatnout bricho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bhaal

Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 21:16


Dnes jsem byl okouknout tu novou posilovnu, cvicil sem tvrde a bavilo me to. Pak nastal cvik Pullover s velkou cinkou. Vzal sem si ji samotnou bez zavazi abych si to vyzkousel...a najednou RUP...nehorazne mi ,,prasklo v rameni,, a naprosto silena bolest. Na ambulanci v nemocnici po rentgenech usoudili ze mam vyhozene rameno, tak volali doktora aby to nahodil. Nastesti se povedlo. Ale na ty 2 hodiny bolesti nikdy nezapomenu.

Pry budu marodit minimalne 5 tydnu, nez se to rameno da dohromady. Takze se s posilovanim muzu na delsi dobu rozloucit
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 23:54


No, tady jsem podcenil, ze nekdo muze mit problemy s pulloverem. Ono je dobre si ty cviky nejen predem prohlednout na videu, a nejen si je predstavit, jak je delat, ale i pri zkouseni pouzivat co nejmensi zateze. Pro tebe by byl dobry pulloover s jednouruckou nebo pullover na kladce.

S tim ramenem je to blby. Ale muzes cvicit spodek zad, bricho a nohy, alespon bez zateze.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bhaal

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2010 00:20 - Změnil/a: Bhaal


Ono je dobre si ty cviky nejen predem prohlednout na videu, a nejen si je predstavit, jak je delat, ale i pri zkouseni pouzivat co nejmensi zateze

Mno ja si ty videa celkem projizdim....navic jak sem psal, tak jsem si vzal tu tyc bez jakehokoliv zavazi, aby se prave nestala takovahle vec..

S tim ramenem je to blby. Ale muzes cvicit spodek zad, bricho a nohy, alespon bez zateze.

J cvicit budu urcite....ze zaćataku jentak doma zlehka nejaky cviky na bricho a na nohy, pak jestli mi doktorka dovoli nejaky vychazky tak i mrknu do fitka...ale s rukama si asi dlouho neuacvicim

Ono uz se mi hlavne neco podobneho stalo driv, nejak se mi ale zrejme povedo to rameno nahodit samotnymu, pac v nemocnici mi rekli ze to vyhozeny nemam. To jsem mel az ted. Doktor rikal neco ve smyslu, ze mam hrozne slaby svalstvo v oblasti ramen navic mam nejak vetsi dulek u toho kloubu, ze ma vetsi tendenci se to rameno vyhodit.

V patek jdu na ortopedii tak snad mi reknou co a jak, ale rad bych se zeptal, jestli jsou nato nejake leky? Jako napriklad Glukosamin, chondroitin apod? Jestli je proste neco co mi zlepsi to rameno, aby se mi uz neco podobneho nestalo?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2010 00:46


Glukosamin, chondroitin, MSM, hydrolyzat kolagenu, vit. C a vapnik se budou urcite hodit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist